කුමර බඹසර රැකල, බැඳපු මිට්ටො ඉන්නව ද?

Flappybird

Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    I mean, ආතල් එකට කෑලි කරල බූට් තියපු නැති, එක පාර දෙක තුන run කලේ නැති, පතාගෙන ආපු love එක හම්බෙනකන් ඉඳලා බැඳපු, ප්‍රතිපත්තිගරුක ජීවිත ගත කරපු උන්..

    උබලා එහෙම හිටපු එක ගැන දැන් මොකද හිතෙන්නෙ? එහෙම ඉඳලත් ලොකු සෙතක් උනේ නැති උන් ඉන්නවද?

    තවම බැඳලා නැති එකෙක් අහන්නෙ :) මට කෑලි සෙට් වෙනවා ඕනෙ තරම්.. ඒත් wify materials නෙමෙයි.. මන් ඒ හින්දා උන්ව මග ඇරලා ඉන්නවා..මොකුත් කරලත් නෑ උන් එක්ක...කාටවත් බූට් තියල නෑ මේ වෙනකන්.. හිත් රිද්දාලා නෑ.. කෙලින්ම කිව්ව අයින් උනා.. අදටත් කතා කරනවා ඒ කෙල්ලො

    ( Note: මන් බඳ්ඉන්න හිතන් affair එකක් පටන් ගත්තොත් නම් මොකුත් පරිස්සම් කරන් නෑ කෑල්ලගෙ 🌮,,අවුල කියන්නෙ මට එහෙම හිතට අල්ලන එකක් හම්බෙලාම නෑ)

    ආතල් එකට කෙල්ලොන්ට බොරු hopes දෙන්න හිතෙන් නෑ මට ඕනෙ විදියෙ කෑල්ලක් හම්බෙනකන්,, I got a pure soul..

    එහෙම උන් නැද්ද මේකෙ?
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    මම නන් එක පාරකට කරේ එකයි
    කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකි බෑ කීව
    තව කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකිත් බෑ කීව
    තව කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකිත් බෑ කීව
    ..
    ..
    ..
    හා කියපු එකී බැන්ද
     

    ANAVRIN

    Well-known member
  • Jan 1, 2022
    1,224
    1,747
    113
    .
    .
    .
    බඩු කර ගහපු නැති කොල්ලො ටික මේ කොනට.......................................................................................................................................................................................... 👇
     

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,805
    4,934
    113
    එක එකාගේ චොයිස් වෙනස් බන්. සමහර උන් ඉන්නවා එක එක ලදරන් අරන් පදින උන්. උන්ට හිත් දෙන්නෙම මොනවා හරි ලදරමක් අරන් පදින්න. ඉවසල ඉදල හොද වාහනයක් පදින්න උවමනාවක් උන්ට නෑ. ඒවගේම ලැබීමක් ඇත්තෙත් නෑ.

    සමහරු ඉන්නවා උන්ට ලදරන් හරි යන්නේ නෑ, සුපිරි කිරි ටොයිස් එකක් තමයි හොයන්නේ. ඒවා ඉතින් නිතර දෙවේලේ පාරේ නෑ බන්. අම්ම/තත්තා හෝ වැඩිහිටි රැකවරණයේ තියෙන්නේ. එක එකා නැගල කුරුවල් කරලා නෑ. හැබැයි ඉතින් මහන්සි වෙන්න ඕන ඒවගේ එකක් හොයාගන්න. ලැබීමත් තියෙන්න ඕන. නිකම්ම පාරේ ඇවිදන් ගියාට හම්බවෙන්නේ ලදරන් විතරයි.
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,995
    10,282
    113
    .
    .
    .
    බඩු කර ගහපු නැති කොල්ලො ටික මේ කොනට.......................................................................................................................................................................................... 👇
    It's impossible මචන්.
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,874
    1
    51,851
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    මම නන් එක පාරකට කරේ එකයි
    කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකි බෑ කීව
    තව කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකිත් බෑ කීව
    තව කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකිත් බෑ කීව..

    ..
    ..
    ..
    හා කියපු ඒකි පස්සෙ මාව දාල ගියා...
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    කෙල්ලො ආශ්‍රය කරනව කියන්නෙ උන්ට හෝප්ස් දීලා අත අරිනව කියන එකම නෙමේ. තාවකාලිකව date කරන්න කැමති කෙල්ලො ඉන්නව. අනික සෙක්ස් නොකර ඉදිය කියල උඹ අමුතු ප්‍රතිපත්තිගරුක මිනිහෙක් වෙන්නෙ නෑ. ප්‍රතිපත්තිගරුක කියන්න ඒ ප්‍රතිපත්තියෙන් රටට ලෝකෙට නැත්තන් අඩුම තමන්ට හරි ප්‍රයෝජනයක් තියෙන්න ඕනෙ. දැන් උඹ ගෑනු එක්ක ඉදියෙ නෑ කියල රටට ලෝකෙටවත් උබටවත් ඇති වැඩේ මොකක්ද. No one gives a shit. ඔන්න උඹ කෙල්ලො රවට්ටන්නෙ නෑ හිත රිද්දල ප්‍රයෝජන ගන්නෙ නෑ කියල ඉන්නවනන් ඒක ප්‍රතිපත්තිගරුක වැඩක්. :yes:

    එක එකාගේ චොයිස් වෙනස් බන්. සමහර උන් ඉන්නවා එක එක ලදරන් අරන් පදින උන්. උන්ට හිත් දෙන්නෙම මොනවා හරි ලදරමක් අරන් පදින්න. ඉවසල ඉදල හොද වාහනයක් පදින්න උවමනාවක් උන්ට නෑ. ඒවගේම ලැබීමක් ඇත්තෙත් නෑ.

    සමහරු ඉන්නවා උන්ට ලදරන් හරි යන්නේ නෑ, සුපිරි කිරි ටොයිස් එකක් තමයි හොයන්නේ. ඒවා ඉතින් නිතර දෙවේලේ පාරේ නෑ බන්. අම්ම/තත්තා හෝ වැඩිහිටි රැකවරණයේ තියෙන්නේ. එක එකා නැගල කුරුවල් කරලා නෑ. හැබැයි ඉතින් මහන්සි වෙන්න ඕන ඒවගේ එකක් හොයාගන්න. ලැබීමත් තියෙන්න ඕන. නිකම්ම පාරේ ඇවිදන් ගියාට හම්බවෙන්නේ ලදරන් විතරයි.
    අනේ නිකන් පලයන් බන් යන්න. ගෑනියෙක් සෙට් වෙන්නෙ නැති උනාම ඔහොම වාහන උදාහරණ උස්සන් ඇවිල්ල එක එක තැන අත අරින්න හිතෙනව :lol: .
     

    Spiderman.Ayya

    Well-known member
  • Mar 26, 2016
    3,329
    2,391
    113
    කෙල්ලො ආශ්‍රය කරනව කියන්නෙ උන්ට හෝප්ස් දීලා අත අරිනව කියන එකම නෙමේ. තාවකාලිකව date කරන්න කැමති කෙල්ලො ඉන්නව. අනික සෙක්ස් නොකර ඉදිය කියල උඹ අමුතු ප්‍රතිපත්තිගරුක මිනිහෙක් වෙන්නෙ නෑ. ප්‍රතිපත්තිගරුක කියන්න ඒ ප්‍රතිපත්තියෙන් රටට ලෝකෙට නැත්තන් අඩුම තමන්ට හරි ප්‍රයෝජනයක් තියෙන්න ඕනෙ. දැන් උඹ ගෑනු එක්ක ඉදියෙ නෑ කියල රටට ලෝකෙටවත් උබටවත් ඇති වැඩේ මොකක්ද. No one gives a shit. ඔන්න උඹ කෙල්ලො රවට්ටන්නෙ නෑ හිත රිද්දල ප්‍රයෝජන ගන්නෙ නෑ කියල ඉන්නවනන් ඒක ප්‍රතිපත්තිගරුක වැඩක්. :yes:


    අනේ නිකන් පලයන් බන් යන්න. ගෑනියෙක් සෙට් වෙන්නෙ නැති උනාම ඔහොම වාහන උදාහරණ උස්සන් ඇවිල්ල එක එක තැන අත අරින්න හිතෙනව :lol: .
    Sirawata, mama kiynne hodata sex karala hariyana eka badapan. Oya hodai kiyala ubala hithana kello sex karnna meloo rahak naa :D :D.

    Jeewath wenne tika kalayai. oya kalee ganna tiyena athal tika miss unoth passe wadak naa.
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    Sirawata, mama kiynne hodata sex karala hariyana eka badapan. Oya hodai kiyala ubala hithana kello sex karnna meloo rahak naa :D :D.

    Jeewath wenne tika kalayai. oya kalee ganna tiyena athal tika miss unoth passe wadak naa.
    කුමර බඹසර වගේ එකක් දැක්කොත් කෙල්ලො පුකෙන් හිනාවෙයි. කෙල්ලො හොඳට ජීවිතේ එන්ජෝයි කරනව.
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,993
    2
    15,748
    113
    I mean, ආතල් එකට කෑලි කරල බූට් තියපු නැති, එක පාර දෙක තුන run කලේ නැති, පතාගෙන ආපු love එක හම්බෙනකන් ඉඳලා බැඳපු, ප්‍රතිපත්තිගරුක ජීවිත ගත කරපු උන්..

    උබලා එහෙම හිටපු එක ගැන දැන් මොකද හිතෙන්නෙ? එහෙම ඉඳලත් ලොකු සෙතක් උනේ නැති උන් ඉන්නවද?

    තවම බැඳලා නැති එකෙක් අහන්නෙ :) මට කෑලි සෙට් වෙනවා ඕනෙ තරම්.. ඒත් wify materials නෙමෙයි.. මන් ඒ හින්දා උන්ව මග ඇරලා ඉන්නවා..මොකුත් කරලත් නෑ උන් එක්ක...කාටවත් බූට් තියල නෑ මේ වෙනකන්.. හිත් රිද්දාලා නෑ.. කෙලින්ම කිව්ව අයින් උනා.. අදටත් කතා කරනවා ඒ කෙල්ලො

    ( Note: මන් බඳ්ඉන්න හිතන් affair එකක් පටන් ගත්තොත් නම් මොකුත් පරිස්සම් කරන් නෑ කෑල්ලගෙ 🌮,,අවුල කියන්නෙ මට එහෙම හිතට අල්ලන එකක් හම්බෙලාම නෑ)

    ආතල් එකට කෙල්ලොන්ට බොරු hopes දෙන්න හිතෙන් නෑ මට ඕනෙ විදියෙ කෑල්ලක් හම්බෙනකන්,, I got a pure soul..

    එහෙම උන් නැද්ද මේකෙ?
    එ‍්ක පට්ට බං. මම නම් කියන්නෙ දෙන්නගෙ කැමැත්තෙන් ඕන පොට්ටි හුත්තක් කමක් නෑ. හැබැයි ජීවිතේට තමන් අ‍ාදරේ කරන කෙනාට වංචාවක් කරන්න එපා. අහු වෙන් නැතිවටම නෙවෙයි, තමන් හිතලා අවංකව ඉඳපන්. එ‍්ක පට්ට. කවදා හරි happy feeling එකක් එයි.

    අනික උඹට fit එකට සෙට් වෙනවා නම් ගැහුවට කිසිම අවුලක් නෑ බං. එකම දේ බඳිනවා කියල බොරු කියල ගහන්න එපා. එ‍්වා බලු වැඩ. Fun එකට නම් අ‍ැත්ත කියල කරහන්. හැමෝම කැමති නැති වෙයි, හැබැයි සෙට් වෙන උන් උඹ තාම virgin නම් පට්ටම experience එකක් දෙයි.

    බඳිනකල් virgin ඉන්න එක උඹෙ කැමැත්ත. හැබැයි ඕකෙ මහලොකු magic එකක් තියෙනවා කියල නම් හිතන්න එපා බං. බැඳලා/Affair එකකට ගිහින් මාසයක් දෙකක් යද්දි ඕක කතා කරනවා වගේම normal වෙනවා. එතකොට හිතෙයි ඉස්මුදුනෙ තියාගෙන හිටපු තරම් මගුලක් මේකෙ නෑනෙ කියල. මුලින්ම කරනකල් තමයි මාරම මැජික්. 😁
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    දෙන්නගේ කැමැත්තෙන් ඇත්ත කියලා ඕන මගුලක් හැබැයි බදිනවා කියලා රවට්ටලා කෙල්ලෝ එක්ක නිදාගෙන අතාරින එක නම් අමු තිරිසන් වැඩක්.මම නම් ජිවිතේටම එක ගෑණියෙක් එක්ක විතරයි ඉදලා තියෙන්නේ ඒ ගෑණිත් එක්ක තමයි තාමත් ඉන්නේ සහ මැරෙනකම්ම ඉන්න බලාපොරොත්තු වෙන්නෙත්. මේ ලෝකේ ගෑණු හිඟ නෑ හැබැයි සමහර ගෑණුන්ට පුළුවන් මේ ලෝකේ ඉන්නේ ඒකී විතරයි වගේ අපිට ඒත්තු ගන්වන්න.හැබැයි උබලටත් පිණ තියෙන්න ඕන එහෙම ගෑණියෙක් ලබන්න
     

    PrasangaSPerera

    Well-known member
  • Jul 18, 2020
    7,390
    13,167
    113
    මම නන් එක පාරකට කරේ එකයි
    කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකි බෑ කීව
    තව කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකිත් බෑ කීව
    තව කෙල්ලෙක්ගෙන් ඇහුව , ඒකිත් බෑ කීව
    ..
    ..
    ..
    හා කියපු එකී බැන්ද
    සෑහෙන්න අසාධ්‍ය රෝගී තත්ත්වයක ඉඳල අමාරුව සනීපකරගෙන තියෙන්නෙ 😂