කොන්ඩේ ලස්සනට හිටින්න දන්න මොකුත් නැද්ද &#3510

8181

Member
Nov 29, 2012
188
17
0
යකුනේ ඔය මල ජරාවල් නැතිවට සිංහල බෙහෙත් කඩයකින් රුපියල් 5ක් දීලා පෙනෙල ඇටයක් අරගෙන එක දෙකට කපල සබන් ගානවා වගේ ඇත දෙකෙන් පිරිමදිද්දී එන පෙන ටික ගාපිය කිසිම විසක් නැහැ ඔය ජෙල් ඔක්කොම පරාදයි
 

Jimmy Neutron

Well-known member
  • Jan 29, 2014
    1,466
    135
    63
    යකුනේ ඔය මල ජරාවල් නැතිවට සිංහල බෙහෙත් කඩයකින් රුපියල් 5ක් දීලා පෙනෙල ඇටයක් අරගෙන එක දෙකට කපල සබන් ගානවා වගේ ඇත දෙකෙන් පිරිමදිද්දී එන පෙන ටික ගාපිය කිසිම විසක් නැහැ ඔය ජෙල් ඔක්කොම පරාදයි

    sira.eth bn eke wet gathiyak naha ne
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    ඒවා ගාන්නෙ ගනේමුල්ලෙ කොලුකාරයොනේ බං.. උඹත් ගනේමුල්ලෙද..?

    තොපිට කොයින්ද ඕව.. කෙල්ලගේ ජූස් ගෑවිලා කොන්ඩේ ගිහින් දැන් බේත් ගන්නව.. පව් පව්

    ube konde wawenne owa gala neda:rofl::rofl::rofl::rofl:

    ඔව් ඔව් රැවුල වැවෙන්නෙ නැතුව තිබිලත් ගෑවා.. දැන් වැවෙනව..
     

    Hayao

    Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    මම බෙනා;17779811 said:
    curly hair ekakata ganda deyak kiyandako :(

    catwalk curl hair booster ekak gapan. ganan wadi habai

    41jgpboLuSL._SY300_.jpg
     

    Hayao

    Well-known member
  • Sep 11, 2009
    37,530
    4,726
    113
    ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫
    mama ganne me gel eka. patta gel eka konde thada wenne ne gel gawa kiyala penne ne. ekai mekata camouflage gel kiyala kiyanne. washout karannath lesi. 98% natural ingredients tiyenne kiyala tamai kiyanne :yes:

    8824159338526.jpg
     

    randitha chathumal

    Well-known member
  • Jul 16, 2011
    5,699
    1,070
    113
    තොපිට කොයින්ද ඕව.. කෙල්ලගේ ජූස් ගෑවිලා කොන්ඩේ ගිහින් දැන් බේත් ගන්නව.. පව් පව්




    ඔව් ඔව් රැවුල වැවෙන්නෙ නැතුව තිබිලත් ගෑවා.. දැන් වැවෙනව..
    ube athnath na ne gaganin
     

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    mama ganne me gel eka. patta gel eka konde thada wenne ne gel gawa kiyala penne ne. ekai mekata camouflage gel kiyala kiyanne. washout karannath lesi. 98% natural ingredients tiyenne kiyala tamai kiyanne :yes:

    8824159338526.jpg
    meka soft hair ekakata set waida bn
    khownda ganna thiynna price eka kiyada
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    තොපිට කොයින්ද ඕව.. කෙල්ලගේ ජූස් ගෑවිලා කොන්ඩේ ගිහින් දැන් බේත් ගන්නව.. පව් පව්


    කෙල්ලගෙ ජූස් ඔළුවෙ ගෑවෙන්නෙ කොහොමද වේසියෙ..:angry:
    උඹත් බීලා බලපං මාර රසයි.. ජූස් එක්ක කැටි ගැහිච්ච බඩු වගේ මක්කදත් එනවා..
    සෝක් අනේ..:love:
     

    moodiya

    Junior member
  • Feb 28, 2012
    746
    20
    18
    1285743580525_hz-fileserver3_6156609.jpg


    Strawberry eka mama use karanne.
    Rs 320.00

    මමත් ඔීක තමා! ඒත් විශේෂ අවස්ථා වලට පමණි. ඩේලි යූස් කරන්නේ බේබි ඔයිල් එක:yes::yes:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    ube athnath na ne gaganin

    එතන නම් මයිල් බාල බන් තියෙන්නෙ.. නාන්න ගිය වෙලේ ඉදල බානව ඇටේ ඉදල මයිල්.. පෙරේද කකුලෙ මයිල් බාන්න ගිහින් රේසර් එකට කැපිල කෑල්ලක් ගිය නෙ..

    2.gif


    කෙල්ලගෙ ජූස් ඔළුවෙ ගෑවෙන්නෙ කොහොමද වේසියෙ..:angry:
    උඹත් බීලා බලපං මාර රසයි.. ජූස් එක්ක කැටි ගැහිච්ච බඩු වගේ මක්කදත් එනවා..
    සෝක් අනේ..:love:
    [/CENTER]

    කැටි ගැහිච්ච මොකද්ද එක ඊයෙ රෑ ඒකි එක්ක ක්‍රීම් පායි එක හදපු එකා වෙන්න ඇති.. එලියට බේරිල ඉතුරු වෙලා තිබුන එව තමයි තෝ ඔය ඌර වගේ කන්නෙ.. අර මොකද්ද පටිය අරන් චූ කරවල බලපන් කොහෙවත් යන දරුවෙක්ගේ පියා වෙන්නෙ නැතුව..

    2.gif

     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    කැටි ගැහිච්ච මොකද්ද එක ඊයෙ රෑ ඒකි එක්ක ක්‍රීම් පායි එක හදපු එකා වෙන්න ඇති.. එලියට බේරිල ඉතුරු වෙලා තිබුන එව තමයි තෝ ඔය ඌර වගේ කන්නෙ.. අර මොකද්ද පටිය අරන් චූ කරවල බලපන් කොහෙවත් යන දරුවෙක්ගේ පියා වෙන්නෙ නැතුව..
    2.gif

    මම ඒකි ගැන නෙමේ බං කිව්වෙ..:dull:
    ඇන්ටි කෙනෙක් ගැන..:yes:
     

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    ඕනම කොන්ඩෙකට සෙට් වෙනවා වැක්ස් උලාපිය තෝ.....ඕන විදියකට කැමති හැඩේකට හදා ගන්න පුලුවන්......
    හැබැයි ඉටි වගේ බන් ගාල උබේ කෘත්‍ය ඉටු උන පසු හොඳින් සෝදා පිරිසිදු කරගන්න
     

    DamN DoG

    Well-known member
  • Jan 6, 2014
    2,490
    273
    83
    Kingdom of Solitude..!!
    k46235442622222.jpg


    මේක හොදයි කියලා අහලා තියෙනවා බන්. හැබෙයි ලංකාවේ නම් තියෙනවද දන්නේ නැ. ගාලා අව්වේ ගියාට කිසි අවුලක් නැ. කොන්ඩේ පට්ට විදිහට සෙට් වෙනවා. ගන්න තැනක් දන්නා එකෙක් ඉන්නවා නම් කියපන්.
     
    Last edited:

    DamN DoG

    Well-known member
  • Jan 6, 2014
    2,490
    273
    83
    Kingdom of Solitude..!!
    1285743580525_hz-fileserver3_6156609.jpg


    Rs 320.00


    mama coconut eka use karanne :love:

    ඕක ගාගෙන අව්වේ ගියොත් නල්ලට බේරෙනවා බන්. මුණේ තෙල් ගතිය වැඩි වෙනවා සැහෙන්න. full day A/C එකේ වගේ ඉන්නවා නම් අවුලක් නැ