කොන්ඩේ ලස්සනට හිටින්න දන්න මොකුත් නැද්ද &#3510

randitha chathumal

Well-known member
  • Jul 16, 2011
    5,699
    1,070
    113
    කොන්ඩේ ලස්සනට හිටින්න දන්න මොකුත් නැද්ද &#3510

    කොන්ඩේ ලස්සනට හිටින්න්න ජේල් නැතුව වෙන මොනව හරි හොද විකල්ප තියනවද ? බන් උබල යුස් කරන අයිටම් දපල්කෝ බලා ගන්න :nerd::nerd::nerd::nerd::nerd:
     

    D-ICE

    Active member
  • Jul 16, 2008
    720
    233
    43
    1285743580525_hz-fileserver3_6156609.jpg


    Strawberry eka mama use karanne.
    Rs 320.00
     
    • Like
    Reactions: randitha chathumal

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    Wax eka hodai machan ,,hard ekak ganin,konde yanneth na ,
    spike karanne ehema nattan vitamin E tablet aran eke oil eka use karapan...kondetath hodai..
     

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    Wax eka hodai machan ,,hard ekak ganin,konde yanneth na ,
    spike karanne ehema nattan vitamin E tablet aran eke oil eka use karapan...kondetath hodai..
    wax ekan soft kondyakata style ekak ehma set kara ganna pulwand bn
     
    Last edited:

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    පුලුවන්...
    මගෙලගත් ඇපල් වැක්ස් එකක් තියෙන්නේ :yes:
    wax eka eka eka name thiynna ai bn apple coconut kiyla ewa ekin ekata wenas da natnam smell ekada wenas