කොම්පියුටරයක් ගන්ඩ පොඩි හෙල්ප් එකක්....

TDM

Well-known member
  • Jan 7, 2007
    2,347
    25
    48
    37
    Kandy
    man gawath tiyenwa
    SIMM (16*4 + 32*2)
    SD (128*2)
    DDR1 (256*2) :P

    puluwanm DDR 1 deka wikuna ganna balapn :P umbata one wenne natnm,natnm parana PC ekema tiyala server ekak wath hada ganin,eka labai wikunanwata wada :P

    ඒ එකක්වත් පාවිච්චි කරන්නෙ නෑ බන්..... ඔහේ නිකන් කබඩ් එක ඇතුලට දාල තියෙන්නෙ..... DDR I එකක් කීයක් විතර වෙයි ද බන් දැන් ..... climax අය්යත් එක්කවත් මාරුවක් දා ගන්ඩ...
     

    TDM

    Well-known member
  • Jan 7, 2007
    2,347
    25
    48
    37
    Kandy
    ehenm ithn mata mona games da kyala me awurudu tikath iwasala hitu,ane ithn umbata game gahannama wela tiyana ekane :P

    උබ මේ මගුලක් කතා කරනවා...... ඇයි බන් වෙලාව නැත්තේ,,,, මේ දවස් වල අපිට නිවාඩු නේ.... අනික කැම්පස් පටන් ගත්ත කියලත් අපි lecturs යන එකක්යැ... :P ... ඕන තරන් වෙලාව තියෙනවා...කරන්ඩ වැඩක් තමයි නැත්තෙ...ලොල්.. :P :lol:
     

    nagaya

    Member
    Mar 18, 2007
    12,671
    194
    0
    උබ මේ මගුලක් කතා කරනවා...... ඇයි බන් වෙලාව නැත්තේ,,,, මේ දවස් වල අපිට නිවාඩු නේ.... අනික කැම්පස් පටන් ගත්ත කියලත් අපි lecturs යන එකක්යැ... :P ... ඕන තරන් වෙලාව තියෙනවා...කරන්ඩ වැඩක් තමයි නැත්තෙ...ලොල්.. :P :lol:

    karanna wadak nathnm kellek wath hoya ganinko :P
     

    TDM

    Well-known member
  • Jan 7, 2007
    2,347
    25
    48
    37
    Kandy
    karanna wadak nathnm kellek wath hoya ganinko :P

    එව්වා අපිට හරියන වැඩ නෙමෙයි බන්...මන් අදහස අත ඇරගෙන ඉන්නෙ.... ඔන්න ඔහේ සෙට් උනොත් එහෙමයි,, නැත්තන් ඉතින් වැඩිය තටම තටම පස්සෙන් යන්නෙ නන් නෑ.... :P
     

    nagaya

    Member
    Mar 18, 2007
    12,671
    194
    0
    එව්වා අපිට හරියන වැඩ නෙමෙයි බන්...මන් අදහස අත ඇරගෙන ඉන්නෙ.... ඔන්න ඔහේ සෙට් උනොත් එහෙමයි,, නැත්තන් ඉතින් වැඩිය තටම තටම පස්සෙන් යන්නෙ නන් නෑ.... :P
    man kiwa umbata AL kale kara ganna ekak kora ganna kyala,koo ithn ahuwayai :rolleyes:
     

    TDM

    Well-known member
  • Jan 7, 2007
    2,347
    25
    48
    37
    Kandy
    man kiwa umbata AL kale kara ganna ekak kora ganna kyala,koo ithn ahuwayai :rolleyes:

    A kaale kiyala itin nikanma hitiye neenee...try koraanee...bt set unee neene...වට් ටු ඩූ,,, කරුමෙ තමයි.... :(
     

    nagaya

    Member
    Mar 18, 2007
    12,671
    194
    0
    A kaale kiyala itin nikanma hitiye neenee...try koraanee...bt set unee neene...වට් ටු ඩූ,,, කරුමෙ තමයි.... :(

    aparade apita mita wada saarthakawa kara ganna tibba thwa tikak plan korala :(
     

    TDM

    Well-known member
  • Jan 7, 2007
    2,347
    25
    48
    37
    Kandy
    aparade apita mita wada saarthakawa kara ganna tibba thwa tikak plan korala :(

    සිරා සිරා... කොහෙද ඉතින් අපි හිතුවෙ cmpz ආවාම ගොඩ කියලනේ..... :( ...
     

    nagaya

    Member
    Mar 18, 2007
    12,671
    194
    0
    සිරා සිරා... කොහෙද ඉතින් අපි හිතුවෙ cmpz ආවාම ගොඩ කියලනේ..... :( ...

    kota uda thama ithn :baffled:
    me twn ekenm ela kello innwa try ekak dala balapn,e kaleth innathi bn apita penune nane :rolleyes: