මෙතන දෙන talk උගෙ channel එකේ දාලා බලපන්කෝ. දායක සභාව ටිපර් වෙන හැටි
Oya utama fb eke wetila thiyana comments tikama thamai copy paste karala methana dammeUmba me tikath uutama kiyapanko ban![]()
![]()

Italy giya un wage set ekakma tamai Aussie gihillat inne. Adu living standards ekka lankawe ipadila idamak ukas tiyala rata gihin cleanak gahala 1st car eka aran protein rich meal ekak afford karanna puluwan level ekata living standards haduna gaman lankawe unta lectures denna patan gannawa.
kochchara karat Aussiyongen neweyi social recognition eka illanne. Vlog ekak daala lankawe inna ungen. Sinhalayage inferiority complex eka tamai.
ඉතාලි යන්න ඕන පොන්නයෙක් ඕස්ට්රේලියා ගිහාම
හම්බෙන පොඩි chance එක හරි ගන්නව ලංකාවට ගරහන්න. මේවට වැටිල තියන comments බලපන්
හිනා ගියේ නෑ හැබැයි ඒකට නන්
ලංකාව අවුල් තමයි මචන් නෑ කියන්නෙ නෑ...ඒ වුණාට උපන් රටට නිරපරාදේ සමච්චල් කරන්න එපා..ඒක හරි කැතයි...
සකබර්ග් අයියා suggest කරපු හින්ද බලුව, බැලුවට පස්සෙ තමයි හිතුනෙ suggest කරන හැම හු**ම බලන්න හොඳ නැහැ කියල.
මේ වීඩියෝ එකේ තේරුම මොකද්ද කියල දන්න කවුරු හරි පැහදිලි කරල දෙන්නකො
මේකා ලංකාවේ දී නන්නත්තාර වෙලා හිටිය එකෙද්ද කොහෙද..මූගේ පොස්ට් හැම එකක්ම ලංකාව හැල්ලු කරනවා..මූ උඩින් ඉන්නවා කියලා පෙන්නන්න හදනවා..ඇත්තට මු සැපෙන් ඉන්නවා නම් මේ වගේ අදෝනා නැ..ලංකාව එපා නම් ලංකාව අමතක කරලා හිටපන්
බොහොම අමාරුවෙන් බෝට්ටුවෙන් හරි පිට රට ගියපු හැම මගුලම ඒරටයි තමන්ගෙ මවුරටයි සන්සන්දනය කරල චොර වෙන ඩයල් එකක් අපි හැමෝගෙම ලිස්ට් එකේ ඉන්නව
එයා try කරන්නෙ එයා ඕස්ට්රේලියාවෙ ඉන්නව කියලා පෙන්නන්න .
ලංකාවෙ උන්ට හරියන්නැත්තෙ ලංකාවෙ දේ පහත් කරල දකින නිසාලංකාවට වෙලා වේලි වේලි හිටපු තුට්ටු දෙකේ හුත්thi ගෙ පුතාල කොහේ හරි රටකට ගියාම ඔහොම හැසිරෙන එක සාමාන්යයි
ලංකාවට ආවම ගිහින් බලන්න රිදීගම සෆාරි එකේ අලි ඉන්න විදිහ ලංකාව බාල්දු කරල කතා කරන එක සමහරක්ට මාර චූන් එකක් යකඩ වැටවල් ගහල සීමිත ඉඩක හිරකරල ඉන්න අලින්ට මොකටද හෙන්ඩු
මහත්තයා ......,"රාවනා යුගය"ගැන කතා කරලා තිබුනා ,බොහොම උජාරැවට Australia වෙි ටෙක්නික්ස් ගැනත් කතා කෙරවා.මහත්තයා සරලවම කියනවා නමි මොනවද ඔබ තුමා රාවනා යුගය ගැන දන්නෙ .ඉන්දියාවේ මෝදිත් පිලි ගත්තා අපේ රටෙි අහස් යානා යුගය.ඔබ තුමා කියන පරිදි අපි ට රාවනා යුගයට නැවත යන්න පුළුවන් නමි.ඔබතුමත් Australia ව දාලා ලංකාවට එනවා .කතා කෙරවට කමක් නැහැ ......තම මව් බිමට ගරහන්න එපා.ඔබ වැනිම ආත්මාර්තකාමි රට වැසියන් නිසයි අද අපේ රටට මෙහෙම වුනේ.225කට දොස් කියලා වැඩක් නැහැ බුද්ධිමත්ව සිතන්න රටෙි රට වැසියන් හොද වුනොත් තමයි පාලකයා හොඳවෙන්නෙ.මෙි කමෙන්ට් වලින්ම පෙනෙවා.ඔබ තුමා ට දක්වා ඇති ප්රතිචාර.කනගාටුයි ඔබ වැන්නන් ගැන.එන්න එපා ලංකාවට ඔහොම ඉන්න "ඩයල් එක"
අලින්ට ඔය විදියට කරාට මට මතකයි ඔය රටේ වතුර බොනවා කියලා කොච්චර ඔටුවෝ මැරුවද. පින්නවල එහේම අලියෝ කොච්චර නිදහසේ ඉන්කවද ඇවිත් බලන්න එවත් පේන්නන. එයාලා හරිම ලස්සනට නාන්න යන විදිය පෝලිමට දම්වැල් නැ
මේවගෙ ඉන්න අලි සදාකලික හිරෙ ඉන්න අලි.දන්නෙ නැති මගුල් කියවන්න එපා.හිනා යනවා.මේ අලි ඔය කුඩුවේම තමා මැරෙනකන්.
රට ගියා ,ඉන්නෙ ඕස්ට්රේලියාවේ ,ඒ වගේ පඩ ශෝ තමයි මේ.අපි නොදන්න අලි කිව්වලු,තමන්ගෙ පම්පෝරිය පෙන්නන්ඩ උපන් රටට ගරහන්න එපා,එක අලියකුට වරදක් උනා කියල මේ රටේ ඉන්න මිනිස්සු හැමෝම අලි මස් කන්නෙ නෑ අප්පුහාමි ,
තවත් කයිවාරුවෙක්....
ලංකාවටම බැන බැන ඉදපල්ලා .මෙි අරක මෙහෙමයි මෙික මෙහෙමයි කියන එකෙක් විසදුමක් කියනවද රටක් හදන්න.අරු හොද නැ මු හොදා කිය කියා.රස්සාවල් ගන්න තමන් රැකෙන්න කියෙවිවා මිසක්. පමිපෝරි ගහන උන් ඉන්නේ අපේ රටෙත් රීදීගම ඔහොම තැනක් තියේ ඇවිත් බලන්න. ඇත් ගොවිවෝ නැ.
.
ගොං ආතල් දෙන්න එපා මාමෙ. ඔය සතාට නිදහස කියන්නෙ මීටර් 100ක විතර වැට ටිකකුයි සිමෙන්ති පොකුනකුයිද.
Why don't you find some solutions instead of complaining cricts Condemning
Vry sad to hear pls sugest some solutions to people suronding you. Those who really love our country can makes a difference. My suggestion.
Bring some brilliant ideas. if you looking at .. Politicians thief..it's not gona work.
Talk about some positive ideas.
Dawasata ekaparak hari lankawata monawa hari waradak keeewe nathnam hithata hari na neda?
Pita rata ewunge pampori gahanna nam ape ewun tharam wena kawuruwath na! Unn pitarata idan upan ratatata niyawanawa! Puduma kuhaka yakku thamai newun! Labenne kothanada chance eka dunna upan ratata nathiwennama! Eeya!
Please don’t try to be Panchali ‘s brother . Thanks
![]()
bumpලංකාවෙ free education system එක නැත්තම් ඔසී ගිහින් රගන බයියලා තාම කුබුරු කොට කොට
Uta ganak na ban comments balapan uge fb eke. Uge genu baninnedda manda ewa balalaමේ හුත්තගේ නාලිකාවට ලියලා අමතමුද? එක දිගට ලිපි වැටෙන්න ගත්තම හික් ගෑවෙයිත හුත්තට තෙරෙන්නැතැයි උගේ පකේ වැරැද්ද! එතකොටවත් හදා ගනි.
ලංකාව අවුල් තමයි මචන් නෑ කියන්නෙ නෑ...ඒ වුණාට උපන් රටට නිරපරාදේ සමච්චල් කරන්න එපා..ඒක හරි කැතයි..


dala balapanko eka comment ekak. Anith un haminenne enne mu wenuwataමේ හුත්තගේ නාලිකාවට ලියලා අමතමුද? එක දිගට ලිපි වැටෙන්න ගත්තම හික් ගෑවෙයිත හුත්තට තෙරෙන්නැතැයි උගේ පකේ වැරැද්ද! එතකොටවත් හදා ගනි.
mu eka video ekaka kiyanwa u part time karapu kirillata uta heart attack ekak awith stent ekak danna unaluලංකාවෙන් වැඩක් නොගෙන ලංකාවෙ සැප තියනව කියල නොදැන ගිහින් ඔසී ගිහින් කට්ට කන්න අනාම ඒ කට්ට කාපු එකේ ඇරියස් එකත් යන්නෙ ලංකාව පිටින්. මුලින්ම සැපක් දකින්නි ඔසී වලින් උනාම ඌ හිතන්නෙ ලංකාවෙ සැප නෑ කියල.

Ita passe kiyanawa hospital eke uta nurse la hedakam karapu widiha dakala nursing karanna asawak awilla u nursing kalalu. Nathuwa commerce degree karala pr ganna baruwa anatha wela passe nursing walata maru wela nemeilumu eka video ekaka kiyanwa u part time karapu kirillata uta heart attack ekak awith stent ekak danna unalu![]()
