කොල්ලනේ පොඩි දෙයක් දැනගන්න ඕනි, sex + foreskin

rambutan2000

Junior member
  • May 7, 2020
    52
    71
    18
    බය නැතිව ගිහින් ඩොකෙක් හම්බවෙයන් ...... ඌ කියයි වෙන්න ඕනදේ .........

    උන් ඉන්නේ ඕවට තමයි ..............

    බය වෙන්නවත් මානසිකව වැටෙන්න වත් ඕන කාරණාවක් නෙවෙයි ...........

    ජය ...........
     

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    Surgeon kenek hambeyan circumcision karandaa wenawa pvt karot Rs 50,000 /= k Rs 60,000/= k yayi .One nam gov karandath puluwan
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,809
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    1) Lubricant ekak pawichchi karanna
    2) foreskin eka passata adala adala purudu karanna.. kayak adinakota edila hari yanawa. sure nathi nam madical reading tikak kiyawala balanna
    3) operation ekak (foreskin eka ayin karana) karaganna
    4) අල්ලා හු අක්බර් කියල පල්ලියේ පුජකයට කියල කොන අයින් කරගනින්....
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    හ්ම් පස්සට යන්නේ නෑ නේ... පට්ටලේකට දාලා ලියවන්න වෙයි
     
    • Haha
    Reactions: oxide

    Necromancer

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    1,284
    962
    113
    Oka common prashanayak machan frenulum eka short unama ehema wenne. Condom ekak Danna skin eka pahalata nokara. Ethakota Wade godak welawata Hari yanawa . Start karapu gaman hanuma dara palanawa wage Gahanna epa. Kella hodata wet wenna deela karanna
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    ara punchi ham kalla kapanna echchara salli yanawada bn. palliyata ggiyanan nikanma kapaganna puluwan technique ekata.

    yaku ekata full feeling loss wenna chance tiyenawalu.operation always carry a risk
     

    rarabhagya

    Well-known member
  • Sep 24, 2006
    1,534
    1,553
    113
    🌍
    ඕකට ගොඩ වෙදකන් කරන්න යන්න එපා.

    වැඩිය දගලගෙන අදින්න ගිහින් තුවාල වෙන්නත් පුළුවන්. ඩොකෙක් හම්බවෙන්න. එය කියයි කරන්න ඕනේ දේ. ලොකු case එකක් නෙමෙයි. එක එක අයට එක එක විදිහ.

    මුලින්ම lubrication use කරලා ඔය හම stretch වෙන excersice කරන්න දෙන්න පුළුවන්. ඕකට හම stretch වෙන්න උදව් වෙන medicine එහෙමත් තියනවා. ඕව එකක්වත් හරි යන්නේ නැත්නම් තමයි circumscision කරන්නේ. ඒකත් ලොකු දෙයක් නෑ. පොඩ්ඩක් සිහි නැති කරා, operate කරා, සති 3-4 යද්දී හොද වෙනවා.

    ඩොකෙක් හම්බවෙන්න
     
    • Like
    Reactions: Capital_M

    privetek

    Active member
  • Jul 2, 2020
    345
    229
    43
    ඇයි බන් එහෙම පොඩි වෙන්නෙ, බයක්,කැක්කුම නිසාද? නැත්නම් වෙන සීන් එකක්ද? දැන් මට ආයිත් කැඑල්ල එක්ක යද්දි tablet එකක් ගහලා යන්න වෙයිද කියලත් බයයි බන්... මට දන්න කෙනෙක් කරන්න විසඳුමක් දෙනවද? <3 <3
    Demawpiyo oya foreskin eka passata addada podi kale?
    Wadi hariyak ohoma wenne ehema karama. Normal growth eka block wenawa.
     

    saman.kumara333

    Well-known member
  • May 2, 2018
    926
    616
    93
    Baya wenna deyak na bun. Lube dapan sex karaddi tika dawasakin nikanma passata yanawa. Passata yan naththe thada wela nisa. Eka itin hari yanawa digata sex karaddi. Manasikawa awul wenna deyak na.. wadiyata oluwata wadayak nam doc kenek meet wenna. Nathnam awulak na
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    ඔය මොකක්වත් හරියන් නෑ ලේසියකට. Circumcision කරන්න වෙනව. (ඔව් ඔව් කොන කපන්න තමා :lol: ) අපි තම්බින්ගෙ වැඩ කිය කිය විහිලු කරාට මොකෝ USA එහෙමනන් 70% විතරම කොල්ලො ඕක කපල තියෙන්නෙ. කපල නැත්තන් කෙල්ලොත් ආස නෑලු.

     

    oxide

    Well-known member
  • Jan 30, 2012
    2,258
    1,225
    113
    මේකෙ
    වැහෙන්න දෙන්න එපා...දිගටම ඇදිලම තියෙන්න දීපං..පස්සට කරල සුපර් ග්ලූ වගේ මොනව හරි ගාපං.. :D :D

    ඩොකෙක් හම්බෙයන් යකෝ....:D:D
     

    sachithmadu

    Active member
  • May 9, 2011
    224
    113
    43
    Use Cupid 50 or Seliga until premature skin peels off easily.


    ඒවා යුස් කරලා වෙන ලෙඩ හැදෙයිද මචන්, මම අහලා තියේ පෙලක් උන්ට හාර්ට් එනවා කියලා :cry: :cry: