hmm...View attachment 249064
මේ මම. 32යි. මාත් බොනවා යකෝ. හිතන්න පුළුවන්ද...
මටත් හිතෙන්නෙ එහෙමයි බං. අපේ තාත්තටත් තියෙනවා.hmm...
hithannawath ba ban...
genetics da?
meke katha kale colosteral aadu kara ganna ekane bn. ekata gym yana eka aniwaryen hodayi. colosteral nisa hart blockage nawathaganda eken puluwanGym giyata heart blockage naty wennewath ewa hadena eka natara wennewath na bn owa minissu hitha hadaganna kiyana katha , hodata hoyala balahan gym yana kidenek heart attack walin marenawada kiyala , cricketers lath marena eke mona gym da bn.
Rosuvastatin 5mg rata pethta gaane masayak aragena rept karala result eka daannaMama langadi check kara matath cholesterol. Beheth bonna patan ganna wena scene ekak thiyanne.
Jogging better. stop drink milk specially.1 hours week ekkaata 5 days wage daily jogging karana ekada effective? natthan gym gihin workout karana ekada?
Non-fat fresh milk?Jogging better. stop drink milk specially.
eat once a day and stop surgery shit. you will be find