කෝ දැන් හලාල් ඕනේ කියන කට්ටිය ?
කතා එපා ඔක බලල හිටපල්ලකෝ...

කෝ දැන් හලාල් ඕනේ කියන කට්ටිය ?


කතා එපා ඔක බලල හිටපල්ලකෝ...


කෝ දැන් හලාල් ඕනේ කියන කට්ටිය ?








කතා එපා ඔක බලල හිටපල්ලකෝ...
කෝ දැන් හලාල් ඕනේ කියන කට්ටිය ?![]()



At least there are some muslims with a brain who can THINK even in side the box.






එලකිරි auditor;14478929 said:sakayak thiyenawanam atharala daanna tiyenne?
ethakota danne nathi hama kaamakma atharala daanna onada? mona modayekda bn
mu kiyanawa wage wena wada nadda bn badu 10k ganna nam kada 10kata yana, ewata tamai wekawa ithuru karanna supermarket tiyenne
sakayakin thorawa kanna puluwan kiyanna thamai halaal denne, natuwa ewama witharak kanna kiyala newei
At least there are some muslims with a brain who can THINK even in side the box.





එලකිරි මචන්...උබ දන්නවනේ....GOOD POST BROTHER![]()
එලමරුසිරා;14480182 said:පට්ට රේප් +![]()
මගෙත් යලුවො ඉන්නවා.. ඒත් මුන් තරම් කලකන්නි නෙමේයිමරුසිරා;14480186 said:not all muslims idiots
we do respect them .but not the other Moran bastards![]()
මහින්දත් අපිට කෙලවල ගනන් වැඩි කරනවා,තව මුන්ත් අපිටම කෙලවන්න එනව...අන්න බලහන් ඉතින් කොරන් එකේ කොහෙවත් හලාල් සහතිකයක් දෙන්න කියලා නෑ නෙ
මුන්ගේ හොර වැඩ වලට සල්ලි හොයන්න ගහපු ඒවා ඔය හලාල් සහතික
එලකිරි auditor;14478929 said:sakayak thiyenawanam atharala daanna tiyenne?
ethakota danne nathi hama kaamakma atharala daanna onada? mona modayekda bn
mu kiyanawa wage wena wada nadda bn badu 10k ganna nam kada 10kata yana, ewata tamai wekawa ithuru karanna supermarket tiyenne
sakayakin thorawa kanna puluwan kiyanna thamai halaal denne, natuwa ewama witharak kanna kiyala newei
[/QUOTE
සැකයෙන් තොරව කාපල්ලා අරාබියට ගිහිල්ලා ඉන්න මෙහේ ඉන්නවනම් එ විදියට හිටපල්ලා![]()
එලකිරි auditor;14478929 said:sakayak thiyenawanam atharala daanna tiyenne?
ethakota danne nathi hama kaamakma atharala daanna onada? mona modayekda bn
mu kiyanawa wage wena wada nadda bn badu 10k ganna nam kada 10kata yana, ewata tamai wekawa ithuru karanna supermarket tiyenne
sakayakin thorawa kanna puluwan kiyanna thamai halaal denne, natuwa ewama witharak kanna kiyala newei
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=14469715#post14469715ethakota halal enna issela ubala kave bivve nadda ? poruvata posh novi hitapan
masekata laksha 13kata wada viyadam tiyanawane, ewata
මචං සැකයකින් තොරව කන්න ඕන නම් හලාල් සහතිකයට ඇයි මුදල් ගන්නේ. ඒක සේවාවක් විධියට පල්ලියේ වියදමින් නොමිලේ දෙන්න පුළුවන්නේ ආයතන වලට. හලාල් කියන්නේ මුස්ලිම් අයගේ සීන් එකක්නේ. ඒකට ඇයි මුස්ලිම් නොවන අය වන්දි ගෙවන්නේ.
අවංකවම මුදල් රැස් කිරීමේ අදහස තමයි උලමලාට තියෙන්නේ. උබගේ අදහස මොකක්ක මේ ගැන.