කෝ දැන් හලාල් ඕනේ කියන කට්ටිය ?

Sep 18, 2012
662
83
0
sakayak thiyenawanam atharala daanna tiyenne?
ethakota danne nathi hama kaamakma atharala daanna onada? mona modayekda bn
mu kiyanawa wage wena wada nadda bn badu 10k ganna nam kada 10kata yana, ewata tamai wekawa ithuru karanna supermarket tiyenne

sakayakin thorawa kanna puluwan kiyanna thamai halaal denne, natuwa ewama witharak kanna kiyala newei


හලාල් ගැන බ්‍රේන්වොෂ් වෙච්ච ය ඉන්නවා නම් මේක බලල කතා කරමු
හැබැයි විනාඩියක්වත් මග අරින්නේ නැතුව බලන්න වෙනව
මේක කිසිසේත්ම හලාල් ගන්න කියන්න නෙවයි වැරදි අවබෝධය නැතිකරන්න විතරයි


http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1533635
 
Last edited:

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    අන්න බලහන් ඉතින් කොරන් එකේ කොහෙවත් හලාල් සහතිකයක් දෙන්න කියලා නෑ නෙ
    මුන්ගේ හොර වැඩ වලට සල්ලි හොයන්න ගහපු ඒවා ඔය හලාල් සහතික
     

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    එලකිරි auditor;14478929 said:
    sakayak thiyenawanam atharala daanna tiyenne?
    ethakota danne nathi hama kaamakma atharala daanna onada? mona modayekda bn
    mu kiyanawa wage wena wada nadda bn badu 10k ganna nam kada 10kata yana, ewata tamai wekawa ithuru karanna supermarket tiyenne

    sakayakin thorawa kanna puluwan kiyanna thamai halaal denne, natuwa ewama witharak kanna kiyala newei

    ethakota halal enna issela ubala kave bivve nadda ? poruvata posh novi hitapan
     

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    At least there are some muslims with a brain who can THINK even in side the box.
    :yes::yes::yes::yes::yes:

    GOOD POST BROTHER :yes:
    එලකිරි මචන්...උබ දන්නවනේ....

    මරුසිරා;14480182 said:
    පට්ට රේප් +:P:P:P
    එල

    මරුසිරා;14480186 said:
    not all muslims idiots :yes::yes::yes:
    we do respect them .but not the other Moran bastards:frown::frown::frown:
    මගෙත් යලුවො ඉන්නවා.. ඒත් මුන් තරම් කලකන්නි නෙමේයි
    අන්න බලහන් ඉතින් කොරන් එකේ කොහෙවත් හලාල් සහතිකයක් දෙන්න කියලා නෑ නෙ
    මුන්ගේ හොර වැඩ වලට සල්ලි හොයන්න ගහපු ඒවා ඔය හලාල් සහතික
    මහින්දත් අපිට කෙලවල ගනන් වැඩි කරනවා,තව මුන්ත් අපිටම කෙලවන්න එනව...
     
    Last edited:

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    එලකිරි auditor;14478929 said:
    sakayak thiyenawanam atharala daanna tiyenne?
    ethakota danne nathi hama kaamakma atharala daanna onada? mona modayekda bn
    mu kiyanawa wage wena wada nadda bn badu 10k ganna nam kada 10kata yana, ewata tamai wekawa ithuru karanna supermarket tiyenne

    sakayakin thorawa kanna puluwan kiyanna thamai halaal denne, natuwa ewama witharak kanna kiyala newei
    [/QUOTE

    සැකයෙන් තොරව කාපල්ලා අරාබියට ගිහිල්ලා ඉන්න මෙහේ ඉන්නවනම් එ විදියට හිටපල්ලා:angry::angry:
     

    scafe_shan

    Well-known member
  • Jan 29, 2007
    879
    130
    63
    Online
    එලකිරි auditor;14478929 said:
    sakayak thiyenawanam atharala daanna tiyenne?
    ethakota danne nathi hama kaamakma atharala daanna onada? mona modayekda bn
    mu kiyanawa wage wena wada nadda bn badu 10k ganna nam kada 10kata yana, ewata tamai wekawa ithuru karanna supermarket tiyenne

    sakayakin thorawa kanna puluwan kiyanna thamai halaal denne, natuwa ewama witharak kanna kiyala newei

    මචං සැකයකින් තොරව කන්න ඕන නම් හලාල් සහතිකයට ඇයි මුදල් ගන්නේ. ඒක සේවාවක් විධියට පල්ලියේ වියදමින් නොමිලේ දෙන්න පුළුවන්නේ ආයතන වලට. හලාල් කියන්නේ මුස්ලිම් අයගේ සීන් එකක්නේ. ඒකට ඇයි මුස්ලිම් නොවන අය වන්දි ගෙවන්නේ.


    අවංකවම මුදල් රැස් කිරීමේ අදහස තමයි උලමලාට තියෙන්නේ. උබගේ අදහස මොකක්ක මේ ගැන.
     
    Sep 18, 2012
    662
    83
    0

    මචං සැකයකින් තොරව කන්න ඕන නම් හලාල් සහතිකයට ඇයි මුදල් ගන්නේ. ඒක සේවාවක් විධියට පල්ලියේ වියදමින් නොමිලේ දෙන්න පුළුවන්නේ ආයතන වලට. හලාල් කියන්නේ මුස්ලිම් අයගේ සීන් එකක්නේ. ඒකට ඇයි මුස්ලිම් නොවන අය වන්දි ගෙවන්නේ.


    අවංකවම මුදල් රැස් කිරීමේ අදහස තමයි උලමලාට තියෙන්නේ. උබගේ අදහස මොකක්ක මේ ගැන.
    masekata laksha 13kata wada viyadam tiyanawane, ewata
    nikan dunnama muslim aya etakota oya muslim sancharakao badu gannakota business wadi wenakota producer ta bonis ne bn, service ekak dunnama fee ekak ganna eke waraddak na
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=14469715#post14469715
    me video ekapoddak balapan machan

    hamudoruwaru bana kiwwama ai fee ekak ganne? hodak karanna nam free of chargre karanna puluwanne
     

    janiranga

    Junior member
  • Aug 1, 2012
    445
    17
    18
    onna oka tamai hambayange heti.... unta ona venakota hodai den sauththu vegena enakota hoda ne... munnam mahama maha moda sakkili jathiyak..
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    එතකොට හලාල් කමක් නැ කියන සර්වජනයා නකදී පුසී වෙනවනේ? අජූතයි බොලවූ, ලිඳේ පනපියවූ දැන්ම.:rofl:
     
    • Like
    Reactions: 5tech