land ekata ena para adi kiya da?? gampaha town ekata koitharam dura da
????
oruthota pare koi hariyeda?
oke 10 perch wage denawa nm try ekak denna puluwan.
poddak kiyanna machn.
oka thiyenne prime land unge lands walata yana line ekata mehada?
pansala hariyeda?
ඔය පැත්තේ පාරවල් වලට ඉඩම් යනවද? මම දැක්කා නුවර පාරේ ගෙවල් කඩන්න තියෙන එව එහෙම අඩුවට දාලා තිබ්බ.






ඔය පැත්තේ පාරවල් වලට ඉඩම් යනවද? මම දැක්කා නුවර පාරේ ගෙවල් කඩන්න තියෙන එව එහෙම අඩුවට දාලා තිබ්බ.

land ekata enna thiyena para adi kiyada kolla.....lorry 1k wath genna puluwan da???
Palala adi 10 parak nemeda...idama depaththe parawal dekak tiyenawa machan....ekak private road ekak...anika thamai oya 3rd photo eke dala tiyenne, eka thamai use karana para...eka adi 7k 8k wage palal...loku loriyak nam ganna bari wei..eth para aine tiyena athu gas kapala para palal karanna puluwan
loan ekakata yaddi thama oowa case wenne...
plan eka approve karalada...
Palala adi 10 parak nemeda...loan ekakata yaddi thama oowa case wenne...
plan eka approve karalada...
![]()
Palala adi 10 parak nemeda...loan ekakata yaddi thama oowa case wenne...
plan eka approve karalada...
![]()
මචන්ලා අපේ ඉඩමක් තියෙනවා විකුණන්න ගම්පහ ඔරුතොට පාරේ.
* පර්චස් 20
* පර්චස් 1 ක් ලක්ෂ 2 ගානේ දෙනවා
* මුළු ඉඩම ලක්ෂ 40
ගන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නවනම් call එකක් දෙන්න.
contact - 0715789327
![]()
![]()
![]()
![]()
ගම්පහ කොහෙද සොන්නයෝ හම්බයෝ ඉන්නේ...තෝ ඔරුතොට පාරක් ගැන දන්නෙවත් නැති එකෙක් වගේ....1. ඔය පැත්ත හම්බ ගුහාවක්
2. අදිවේගී මාර්ගයට අහු වෙනවා
හොයල බලල ගනින්
බඩුම තමා ඕක ගතහොත්


මටත් ඔය ප්රශ්නේ තියෙනවා බං...එකෙක් කිව්වා 10යි කියල..තව එකෙක් කිව්වා 12යි කියලා..loan ekakata yanawanam oni adi 10 da 12 da?
බැංකුවෙන්ම අහන්න ඕනේ....
