ee kella nadu danna one na... crime ekakata nadu danne policiyen neethipathi ekenE kellata salli dila kata wahala aththe....oka api katha kara kiyala kisima wedak naha...ea kella thamai nadu hari danna oni...
ehema deyak wela thiyanwada kiyalanam mata mathakayak naha...
![]()
ee umbe ammage usawiyedaRape case නන් 5years ඇතුලත නඩු දාන්න ඕනෙ 5years පැනල නන් දැනට තීන නීතියෙ හැටියට මුකුත්ම කරන්න බෑ. කාට උනත් එහෙමයි.
awrudu 20k tiyenawa
------ Post added on Aug 12, 2025 at 8:24 AM
