මෙන්න මරු නිව්ස් එකක්. කෝච්චිය ගිහින් තියෙන්නේ ගාල්ලේ ඉදන් මාතරට එන්ජිම ගැලවිලා තියෙන්නේ කළුතරදී. එන්ජිම සෙට් කරගෙන ආපහු කෝච්චිය ඇවිත් තියෙන්නේ මරදානට. 





yesThis is the type of State Media we get. So what about private media or social media.!
Best is do not listen to them

Hitha matha karawapu ekak da danne na ban..
Oka balala Ranil kiyawi meke inna humthala kalutara tiyana tanawath danne na.. onna okath wikunala dapiya kiyala..
uba hithanawada Ranil kaluthara thiyana thana dannawa athi kiyala ?Hitha matha karawapu ekak da danne na ban..
Oka balala Ranil kiyawi meke inna humthala kalutara tiyana tanawath danne na.. onna okath wikunala dapiya kiyala..

එතන නුවර කියන්නෙ නගරය කියන එකනෙ..ඕවා මොනවද නුවර වැව අනුරාධපුරේ තියෙන්නේ බං![]()
මෙලෝ රහක් නැදේශපාලන පත්වීම්
සාමාන්ය දැනීම වත් නැති රට හරක් ඕවට දාලා තියෙන්නේ
Nuwara wawa thiyenne nuwara eliye neda bnඕවා මොනවද නුවර වැව අනුරාධපුරේ තියෙන්නේ බං![]()
Redi apullana un gana kawara kathada lolThis is the type of State Media we get. So what about private media or social media.!
Best is do not listen to them
Nuwara = nagaraya.Nuwara wawa thiyenne nuwara eliye neda bn![]()
There nothing to talk about our local media. They just do a job. but do not have much knowledge in the field or general knowledge.This is the type of State Media we get. So what about private media or social media.!
Best is do not listen to them
a warada nam sulu waradak neweiබලපන් ඒ සුළු වැරැද්දෙන් video එක market වුන හැටි.
oka wena rataka news wala giyanam sulu waradak kiyanna puluwan