ගාල්ල ජාත්‍යන්තර ක්‍රිකට්/රග්බි පාපන්දු

Jun 18, 2010
3,322
1,125
0
Katunayake
Rajathumage puthata onenam ooka saththu waththak hari karanna puluwan bro :P

එහෙම සත්තු වත්තක් කරන්න දෙනවද ඩෝ ගාල්ලේ අපි .. ? :frown:
ගම ගාල්ලේ කියන්නේ කට කහනවට නෙවෙයි නේ පුතේ :yes:
 

ගමයා

Member
Dec 22, 2011
4,253
294
0
ඔබ ඔය කියු පිච් තුනේම තියෙන්නෙ ඩ්‍රොප් ඩවුන් තණතීරුය

ekane bn munta owa kiwwata therenne ne un nam pitch eka wena thenaka hodala set karai eth galle stadium eka ehema nea
 

diazkolla

Well-known member
  • Feb 14, 2010
    10,971
    2,404
    113
    කරුණා අනාථ නිවාස
    ane ban umbalata kochchara kiwwath therenne na..api monawa hari kiwwoth hitanne kade yanawa kiyala,....

    balapan Aus wela 23million population eka,ape 21million...

    un World major sports 3ma WC welata qualify wenawa..Rugby,cricket,soccer..

    unge sports apita wada godak diwunui..indiawatath wada un diyunui sports athi...

    apith me aurudu 5,6k try ekak denna lankaweth sports diyunu kerenna...cricket welin passe apita thanakata enna puluwan sport ekak thamayi rugby..lankawe rugby play kerena playerslata foriegn aya ekka experience ekak gannai me C7s tiyanne...& me event eka highlight wenna thama galle wela 1st leg tibbe,moko forieners lath galle wela innawane kai..

    api hamadama cricket balagena hitiyoth itin cricket witaramai...:dull::dull::nerd: anith sport welin WC yana eka hinayak thama umbala hithana widihata hituwoth...:rolleyes::rolleyes:
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    ane ban umbalata kochchara kiwwath therenne na..api monawa hari kiwwoth hitanne kade yanawa kiyala,....

    balapan Aus wela 23million population eka,ape 21million...

    un World major sports 3ma WC welata qualify wenawa..Rugby,cricket,soccer..

    unge sports apita wada godak diwunui..indiawatath wada un diyunui sports athi...

    apith me aurudu 5,6k try ekak denna lankaweth sports diyunu kerenna...cricket welin passe apita thanakata enna puluwan sport ekak thamayi rugby..lankawe rugby play kerena playerslata foriegn aya ekka experience ekak gannai me C7s tiyanne...& me event eka highlight wenna thama galle wela 1st leg tibbe,moko forieners lath galle wela innawane kai..

    api hamadama cricket balagena hitiyoth itin cricket witaramai...:dull::dull::nerd: anith sport welin WC yana eka hinayak thama umbala hithana widihata hituwoth...:rolleyes::rolleyes:

    Australia kiyanne diyunu ratak unta sampath thiyenawa sports diyunu karanna 'sport science eka develop karanna technology eka thiyenawa .ape eunta sellam karannna danna sapaththu dekak wath ganna be. oka thamai aththa ozi ekka lankawe eun compare karanna epa ape eun sports karanne natural talent eken
     

    blacktulip

    Well-known member
  • Dec 15, 2009
    12,152
    3,033
    113
    යතාර්තය ඇතුලෙ
    අවුලක් නෑහෑ,,රගර් නෙමෙ එල්ලෙ ගෑහුවත් කමක් නෑහෑ,,නෑත්නම් රගර් වලටම වෙනම පිට්ටනි හෑදුවොත් එකටත් රෙද්ද උස්සන් කෑ ගහන එකමනෙ කරන්නෙ,,,එක නිසා ෆුල් ඔප්ශන් එකෙන් වෑඩෙ කලම ඉවරයි:yes:
     

    blacktulip

    Well-known member
  • Dec 15, 2009
    12,152
    3,033
    113
    යතාර්තය ඇතුලෙ
    එහෙම සත්තු වත්තක් කරන්න දෙනවද ඩෝ ගාල්ලේ අපි .. ? :frown:
    ගම ගාල්ලේ කියන්නේ කට කහනවට නෙවෙයි නේ පුතේ :yes:
    අනෙ ටිකක් විස්තර ඈතුව කියපන් පුතෙ ගම ගෑන ටිකක්,,,:P
     

    diazkolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2010
    10,971
    2,404
    113
    කරුණා අනාථ නිවාස
    ගමයා;15376300 said:
    Australia kiyanne diyunu ratak unta sampath thiyenawa sports diyunu karanna 'sport science eka develop karanna technology eka thiyenawa .ape eunta sellam karannna danna sapaththu dekak wath ganna be. oka thamai aththa ozi ekka lankawe eun compare karanna epa ape eun sports karanne natural talent eken

    itin yako natural talent eken hari lankawa adiyak hari issarahata ganna tamai me hadanne..:rofl:
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    අවුලක් නෑහෑ,,රගර් නෙමෙ එල්ලෙ ගෑහුවත් කමක් නෑහෑ,,නෑත්නම් රගර් වලටම වෙනම පිට්ටනි හෑදුවොත් එකටත් රෙද්ද උස්සන් කෑ ගහන එකමනෙ කරන්නෙ,,,එක නිසා ෆුල් ඔප්ශන් එකෙන් වෑඩෙ කලම ඉවරයි:yes:

    rugby walata wenama stadium hadala thiyenne thawa mokatada ke gahanne
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,126
    1
    11,133
    113
    itin yako natural talent eken hari lankawa adiyak hari issarahata ganna tamai me hadanne..:rofl:

    ape ewnta pana na ban.. aus ,nz ekekge age hapunath wisi wenawa. :rofl::rofl: Lankawe issara wage yodayo hitiyanan anna lankawath rugger walin issrahata ei.
     

    diazkolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2010
    10,971
    2,404
    113
    කරුණා අනාථ නිවාස
    ape ewnta pana na ban.. aus ,nz ekekge age hapunath wisi wenawa. :rofl::rofl: Lankawe issara wage yodayo hitiyanan anna lankawath rugger walin issrahata ei.

    eka atte :yes::yes: eth ape 15 team eka strong meka balahan..kazakastan ewunge size ekai ape ewunge size ekai..
    api gahanna molen..:rofl::rofl::rofl: kazakastan kiyanna russian karayo inna ratak..russia europe ,itin unge agawal gana kiyanna ona nane...


     

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,277
    9,133
    113
    Dubai
    අපෙ මහරජතුමාගේ පුත්‍ර රත්නයන්ගේ ආශිර්වාදය මත තමයි මේ දේවල් සිද්ද වෙන්නෙ. ඒ රාජ කුමාරවරු ක්‍රිකට් සෙල්ලමට කැමති නැතිලු. ඒ නිසා ලන්කාවෙන් 90%ක් පමන කැමති මේ ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවට තියෙන කැමත්ත අඩු කර 35%ක් 40% අතර පිරිසක් පමනක් කැමති රගර් ක්‍රීඩාව ලංකාවෙ ඉහල තැනකට ගේන්න තමයි මෙ අය සැරසෙන්නෙ. ගමේ ගොඩෙ කුබුරෙ කමතෙ අපි බැට් එකක් බොලයක් එක්ක සෙල්ලම් කරේ. කොයි තරම් සුන්දරද ඒ කාලෙ. ඉදිරි පරම්පරාවට ඒකත් අහිමි කරන්න තමයි මෙ කුරුමානම. ලොකු රගර් බොලයක් ඇරගෙන කමතෙ මරා ගන්න එකයි රාජ කුමාරවරුන්ට දකින්න ඔන්.. ආසියාවෙ අශ්චර්යය මල්ලියෙ අශ්චර්යය :baffled:
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    dakunata rugby geniyanna galle wela tibbe.wena quality ground ekak na dakune...sooriya wawa tiyanawa...eke tibbanam itin oitawada burai kattiya:rofl::rofl:


    quality ground wala thiyanna maha loku senagak hitiyane:rofl: owata kiyanne boru sobana weda mewa kage asawata karana weda da kiyala lankawama dannawa ne :P soorya wewa thibunam waduro thamai rugby balanne :P
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    අපෙ මහරජතුමාගේ පුත්‍ර රත්නයන්ගේ ආශිර්වාදය මත තමයි මේ දේවල් සිද්ද වෙන්නෙ. ඒ රාජ කුමාරවරු ක්‍රිකට් සෙල්ලමට කැමති නැතිලු. ඒ නිසා ලන්කාවෙන් 90%ක් පමන කැමති මේ ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවට තියෙන කැමත්ත අඩු කර 35%ක් 40% අතර පිරිසක් පමනක් කැමති රගර් ක්‍රීඩාව ලංකාවෙ ඉහල තැනකට ගේන්න තමයි මෙ අය සැරසෙන්නෙ. ගමේ ගොඩෙ කුබුරෙ කමතෙ අපි බැට් එකක් බොලයක් එක්ක සෙල්ලම් කරේ. කොයි තරම් සුන්දරද ඒ කාලෙ. ඉදිරි පරම්පරාවට ඒකත් අහිමි කරන්න තමයි මෙ කුරුමානම. ලොකු රගර් බොලයක් ඇරගෙන කමතෙ මරා ගන්න එකයි රාජ කුමාරවරුන්ට දකින්න ඔන්.. ආසියාවෙ අශ්චර්යය මල්ලියෙ අශ්චර්යය :baffled:

    සහතික ඇත්ත :yes::yes:
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,126
    1
    11,133
    113
    eka atte :yes::yes: eth ape 15 team eka strong meka balahan..kazakastan ewunge size ekai ape ewunge size ekai..
    api gahanna molen..:rofl::rofl::rofl: kazakastan kiyanna russian karayo inna ratak..russia europe ,itin unge agawal gana kiyanna ona nane...




    LOL me mona pagara natto tikakda ban me??? uba agawal tiyena ewn dakala nadda? kazagaththan rankin 43 lol:P:P

    lankawe ewn karanne e wage sokkonta gahala pora wenna hadana ekada?
     

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    අපෙ මහරජතුමාගේ පුත්‍ර රත්නයන්ගේ ආශිර්වාදය මත තමයි මේ දේවල් සිද්ද වෙන්නෙ. ඒ රාජ කුමාරවරු ක්‍රිකට් සෙල්ලමට කැමති නැතිලු. ඒ නිසා ලන්කාවෙන් 90%ක් පමන කැමති මේ ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවට තියෙන කැමත්ත අඩු කර 35%ක් 40% අතර පිරිසක් පමනක් කැමති රගර් ක්‍රීඩාව ලංකාවෙ ඉහල තැනකට ගේන්න තමයි මෙ අය සැරසෙන්නෙ. ගමේ ගොඩෙ කුබුරෙ කමතෙ අපි බැට් එකක් බොලයක් එක්ක සෙල්ලම් කරේ. කොයි තරම් සුන්දරද ඒ කාලෙ. ඉදිරි පරම්පරාවට ඒකත් අහිමි කරන්න තමයි මෙ කුරුමානම. ලොකු රගර් බොලයක් ඇරගෙන කමතෙ මරා ගන්න එකයි රාජ කුමාරවරුන්ට දකින්න ඔන්.. ආසියාවෙ අශ්චර්යය මල්ලියෙ අශ්චර්යය :baffled:

    siraawata :( api nodannawee Babyge Batting :lol:
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    LOL me mona pagara natto tikakda ban me??? uba agawal tiyena ewn dakala nadda? kazagaththan rankin 43 lol:P:P

    lankawe ewn karanne e wage sokkonta gahala pora wenna hadana ekada?

    අපේ රටේ දියුණු කරන්න වෙන ක්‍රිඩා නැත්තම් හොදයි :lol:
     

    diazkolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2010
    10,971
    2,404
    113
    කරුණා අනාථ නිවාස
    LOL me mona pagara natto tikakda ban me??? uba agawal tiyena ewn dakala nadda? kazagaththan rankin 43 lol:P:P

    lankawe ewn karanne e wage sokkonta gahala pora wenna hadana ekada?

    apita wada rank palleha inna europe country tikath balahan & T&T unwath :D :rofl::rofl: europe wela inne pagara nattoda?
    switzerland,croatia,austria,norway,Denmark,Latvia,czech republic :rofl::rofl::rofl:
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,126
    1
    11,133
    113
    NEW ZEALAND
    SOUTH AFRICA
    AUSTRALIA
    ENGLAND
    FRANCE
    WALES
    SAMOA
    IRELAND
    SCOTLAND
    ARGENTINA
    TONGA
    ITALY
    FIJI
    JAPAN
    CANADA
    GEORGIA
    ROMANIA
    USA
    RUSSIA
    SPAIN
    URUGUAY
    PORTUGAL
    NAMIBIA
    KOREA
    BELGIUM


    Menna me eka ratak ekka match ekak play karanne naththe ai ???? bayeda? :rolleyes:
     
    Last edited: