ජනප්‍රිය-නළු-උපාලි-අතුරුදහන්-වීමේ-අභිරහස

Ysa Karu

Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    පිස්සුනේ බන් ඔච්චර වටින රත්තරං පොරවන් යන්ඩ...මොනව උනාද දන්නෑ ඉතින් ලංකාවනේ...:(
     

    vdilshan

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    1,653
    155
    63
    Colombo, LK
    පිස්සුනේ බන් ඔච්චර වටින රත්තරං පොරවන් යන්ඩ...මොනව උනාද දන්නෑ ඉතින් ලංකාවනේ...:(

    Miniha ehema thamai bn, gedara hitiyath okkoma rathtaran badu tika dagena inne.
     

    nimeshkd

    Well-known member
  • Jul 27, 2015
    1,707
    290
    83
    Neverland
    රත්තරන් බඩු වලට හුඟක් ආස උපාලි මේ ගමන යනකොටත් රුපියල් ලක්ෂ තුනක විතර රත්තරන් බඩු දාගෙන ගිහින්. 25000ක් විතර සල්ලිත් අතේ තිබිලා.

    aii bann minussu mechchara oya wage dewal walata badila inne?? ochchara bayai nam bank eke safe karanna onee nathnm safe ekk aragena gedara tiyala yanna onee
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    mama dakka dawadak machoo ara derana tea party eke lagadi awilla pora wedika natyaa nomilee penanwa machoo godak udda kalee sebalunta awa pennala salli ganne anthuwa godak sewyak karaa ewalee kiwwa wage mathakai kapili karayooo inanwa ath saleenne naha issarahata yanawa kiyala , awage unne kelawanne sure ekata salli walta penna unta badee para wadinawa neh eka nisa kauru hari ussala athi , mewage seen ekak nam ussala thiyenne naha marala danawa athi ban anee deyyane ahema nam wenna epa ,
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    රත්තරන් බඩු වලට හුඟක් ආස උපාලි මේ ගමන යනකොටත් රුපියල් ලක්ෂ තුනක විතර රත්තරන් බඩු දාගෙන ගිහින්. 25000ක් විතර සල්ලිත් අතේ තිබිලා.

    aii bann minussu mechchara oya wage dewal walata badila inne?? ochchara bayai nam bank eke safe karanna onee nathnm safe ekk aragena gedara tiyala yanna onee

    math nsb safe locker damma ban FD ekak open karanna ona 50 ka 2000k gewanna ona auruddata ganak kapenawa ath machan eka athin yanne naha fd poliyen adu wenne :)