ජීවිතය ගැන ගැටලුවකට උපදෙසක් දෙන්න

NewZealand

Active member
  • Jun 23, 2021
    169
    132
    43
    මට දැන් වයස 24යි.
    මට තෝරාගන්න අවස්‍තා දෙකක් තියෙනවා,

    1. NVQ 5 Diploma එකක් තියෙනවා දැනට, මේකෙන් middle east Professional job එකකට ගියොත් අඩුම ලක්ෂ තුනක Salary එකකින් පටන් ගන්න පුලුවන්. මම දැනට ලංකාවෙ ඉදන් ගන්න Salary එක 50k ට අඩුයි.
    ලංකාවේ Experiance එකත් තියාගෙන වයස 26 දි වගේ middle east ගිහිල්ල අවුරුදු පහක් විතර ඉදල ඇවිත් ලංකාවේ ජොබ් එකක් හෝ බිස්නස් එකක් කරන එක හොඳයිද?

    2. නැත්නම් මේ ඉන්න විදියටම ජොබ් එක කරගෙන ගිහිල්ල තව අවුරුදු තුනක් ඇතුලත Degree එක Complete කරලා වයස 28 , 29 වෙනකොට Msc එකත් Complete කරගෙන එතනින් පස්සෙ ලංකාවේ හෝ පිටරට දැනට වඩා හොඳ රැකියා අවස්තාවක් ගැන හිතන එක හොඳයිද?

    මගෙ field එකේ Degree + Msc + 6 years වගේ Experiance තියෙනව කියන්නෙ හොඳ තැනකට යන්න පුලුවන් අනිවාර්‍යෙන්.

    *තව අවුරුදු තුනක් ඇතුලත ලංකාවෙත් 50k+ Salary එකකට යන්න පුලුවන් වෙයි.

    මේකෙ මට වඩා වැඩිමල් දැනුම් තේරුම් තියෙන අය ඕන තරම් ඉන්නවනේ, උපදෙසක් දීල යනවනම් ලොකු දෙයක්. මොකද ඔය option දෙකෙන් කෝක තෝරගත්තත් ඒක වෙනුවෙන් දැන්ම ඉදල වැඩ පටන් ගන්න වෙනව මට.


    මගෙ පෞද්ගලික කැමැත්ත නම් තවදුරටත් ඉගෙනගන්න එක, ඒත් 28, 29 දි හරියට සල්ලි හම්බ කරන්න ගන්නව කියන්නෙ ජීවිතේ තරුණ කාලේ ඉවරවෙලානෙ. :(
    ඒත් 26 දි විතර රට ගිහිල්ල අවුරුදු 30 දි විතර කෝටියක් දෙකක් හොයන් එන්නත් කැමතියි.
     
    Last edited:

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    2. නැත්නම් මේ ඉන්න විදියටම ජොබ් එක කරගෙන ගිහිල්ල තව අවුරුදු තුනක් ඇතුලත Degree එක Complete කරලා වයස 28 , 29 වෙනකොට Msc එකත් Complete කරගෙන එතනින් පස්සෙ ලංකාවේ හෝ පිටරට දැනට වඩා හොඳ රැකියා අවස්තාවක් ගැන හිතන එක හොඳයිද?
    meka
     

    NewZealand

    Active member
  • Jun 23, 2021
    169
    132
    43

    :love2:
    field eka mokakda ?

    Manufacturing bro.
    rata yanawanan danma pala.younger the better

    රට ගියොත් Degree , Msc නෑ. Just experiance and money only නෙ මචන් :(

    මුලු ජීවිතේම ගැන ප්‍රශ්නයකට තමා වයස 30 ට කලින් උත්තරයක් හොයාගන්න ඕන
     

    MAYBACH

    Active member
  • Mar 15, 2017
    274
    243
    43
    අoක දෙක වඩාත් හොඳයි.

    මම නම් කරේ අoක 1 , එහෙම කරන්න උනේ පවුලේ ආර්ථික තත්වය පහත නිසා, ඉක්මනින් ගොඩ එන්න.
     
    • Like
    Reactions: NewZealand

    NewZealand

    Active member
  • Jun 23, 2021
    169
    132
    43
    අoක දෙක වඩාත් හොඳයි.

    මම නම් කරේ අoක 1 , එහෙම කරන්න උනේ පවුලේ ආර්ථික තත්වය පහත නිසා, ඉක්මනින් ගොඩ එන්න.

    මට මචන් ආර්ථික අතින් නම් ලොකූවට ප්‍රශ්නයක් නැහැ, වාහනයක් ගන්න වගේ තමයි තියෙන්නෙ, දෙවෙනි විදිය හොඳයි කියල මටත් හිතෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: MAYBACH

    NewZealand

    Active member
  • Jun 23, 2021
    169
    132
    43
    මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එකකට කමෙන්ට් කරන්නෙ නැත්තෙ ඇයි කට්ටිය?

    වෙන ගොන්පාර්ට් ත්‍රෙඩ් එකක් තිබ්බොත් මෙලහට කමෙන්ට් පිරිලා.:(

    Bump
    ------ Post added on Jul 10, 2021 at 6:55 PM



    දන්නෑ බම්ප්

    field eka mokakda ?

    rata yanawanan danma pala.younger the better


    okkoma kiyala imporatant de kiyala ne ne? karanne mokakda kiyala. ithin khmada uttara denne?


    අoක දෙක වඩාත් හොඳයි.

    මම නම් කරේ අoක 1 , එහෙම කරන්න උනේ පවුලේ ආර්ථික තත්වය පහත නිසා, ඉක්මනින් ගොඩ එන්න.



    ------ Post added on Jul 10, 2021 at 6:57 PM
     
    Last edited:

    NewZealand

    Active member
  • Jun 23, 2021
    169
    132
    43
    @GTRZ ayye muta reply ekak denna

    Pop Tv Reaction GIF by Schitt's Creek
     

    NewZealand

    Active member
  • Jun 23, 2021
    169
    132
    43
    1 depen wenne oyage mahansiya matha

    2. thama safe

    2 safe kiyanne educational background eka nisada?

    සමහරවිට රට ගිහිල්ල අවුරුදු පහක් හොයන සල්ලි ටික, රට යන්නෙ නැතුව මෙහෙ ඉදන් Bsc, Msc අරගෙන අවුරුදු තුනකින් හොයන්න පුලුවන් වෙයි..:eek:

    Bsc Msc තියෙනව කියන්නෙ නිකන්ම diploma + Experiance තියෙනවට වඩා කොහොමත් හොඳයි නේද?
     
    • Like
    Reactions: JokerFan

    JokerFan

    Well-known member
  • May 29, 2016
    15,866
    9,529
    113
    Arkham City
    2 safe kiyanne educational background eka nisada?

    සමහරවිට රට ගිහිල්ල අවුරුදු පහක් හොයන සල්ලි ටික, රට යන්නෙ නැතුව මෙහෙ ඉදන් Bsc, Msc අරගෙන අවුරුදු තුනකින් හොයන්න පුලුවන් වෙයි..:eek:

    Bsc Msc තියෙනව කියන්නෙ නිකන්ම diploma + Experiance තියෙනවට වඩා කොහොමත් හොඳයි නේද?
    :yes:

    mata hithena widiyata, ube athe thama wade thiyenne
     
    • Sad
    Reactions: NewZealand