machan, mamath ohoma hithuwa 23/24 di. eth mata actions ganna bari una. dan 27 wela widonawa. e nisa do the wise thing. You where you are going. And go for your best. Education eka complete karaganna. mage failures walin denna thiyenne e upadeshe witarayi. All the best. Uba karana de love eken 100% deela karanna.
machan, mamath ohoma hithuwa 23/24 di. eth mata actions ganna bari una. dan 27 wela widonawa. e nisa do the wise thing. You where you are going. And go for your best. Education eka complete karaganna. mage failures walin denna thiyenne e upadeshe witarayi. All the best. Uba karana de love eken 100% deela karanna.