SSEජූනියර් ඩිවලොපර්ස්ලා ඇයි බං මෙච්චර ගොන්?
ethakota uba senior da???
නාකි වාහෙලා හිතන් ඉන්නේ අපිකම්මැලිකම තමයි මේ ලෝකෙ දියුණු වෙන්න හේතුව.
නැත්තන් මිනිස්සු තවම payin ගමං යන්නේ.
අහසින් යන්නෙත් නෑ.
Creativity එකත් එන්නේ kammali කම් එක්ක.
මූ ට එහෙම එකක් නැත්තේ මූ buruwek හින්දා.
ටයිප්රයිටරෙන් ටයිප් කරනවා කියලා