ජූනියර් ඩිවලොපර්ස්ලා ඇයි බං මෙච්චර ගොන්? 🤔

nevermindNevergiveup

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර

    ජූනියර් ඩිවලොපර්ස්ලා ඇයි බං මෙච්චර ගොන්?​


    ethakota uba senior da???
    SSE
    කම්මැලිකම තමයි මේ ලෝකෙ දියුණු වෙන්න හේතුව.
    නැත්තන් මිනිස්සු තවම payin ගමං යන්නේ.
    අහසින් යන්නෙත් නෑ.
    Creativity එකත් එන්නේ kammali කම් එක්ක.
    මූ ට එහෙම එකක් නැත්තේ මූ buruwek හින්දා.
    නාකි වාහෙලා හිතන් ඉන්නේ අපි
    ටයිප්රයිටරෙන් ටයිප් කරනවා කියලා
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    ඇත්තම කතාව

    අද මම හදපු වෙබ්සයිට් කෑල්ලක එරර්ස් හදාගන්න යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර ගියා

    මම උගෙ NPM, NVM version බලලා කීවා NVM v1.1.10 ම ඕනෙ project එක රන් කරන්න. ඌගාව තිබ්බෙ v1.1.14 ඌ මට කිව්වා අන්තිම decimal දෙකෙන් කියන්නේ patch updates ඒ හින්දා මගේ එකම වෙන්න ඕනිනෑ කියලා. මට ඌ කියන දේ තේරුනේ නෑ. මං ආයි ආයි කීවා උගේ එකට ඩවුන්ග්‍රේඩ් කරගන්න කියලා. බැරිම තැන ඉතින් ඌ කරා ඒත් වැඩ නෑ.

    මගෙ තව ගොන්වැඩ ගොඩයි..
    aththa kiyapan unbe giye muge gedara wenna barida?
     
    • Haha
    Reactions: asanka+++

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    SSE

    නාකි වාහෙලා හිතන් ඉන්නේ අපි
    ටයිප්රයිටරෙන් ටයිප් කරනවා කියලා
    pala pala gothaya
    fuck off judy garland GIF by Turner Classic Movies
     

    Similar threads