ජොබ් ඇති , නැති, කරන්න හිතන් ඉන්න ඔක්කොටම...

raz92

Well-known member
  • Oct 3, 2011
    1,533
    315
    83
    ජොබ් ඇති , නැති, කරන්න හිතන් ඉන්න ඔක්කොටම...

    ජොබ් ඇති , නැති, කරන්න හිතන් ඉන්න ඔක්කොටම...
    මචන්ලා මට ජොබ් එකක් සෙට් වෙල දැන් මාස 3යි! හැබයි මට මාර අව්ලක් ආවා.. මෙ මට හම්බවෙන සැලරියි එක ඇතිද? මදිද? වැඩිද? කියලා...

    ඉතින් මට ය කට්ටියගෙ salaries කිව්වනම් මට පොඩියි Idea එකක් ගන්න පුලුවන් නේ..

    බොරු එවා දන්න එපා හොන්දෙ මෙක ගොඩාක් කට්ටියට උදව් වෙයි..

    PLEAAASEEEE :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    අහ්හ්.. වයසත් එක්ක දැමමොත් තව හොන්දයි...

    ahhh mey sorry honde..
    Mage 10,000 ban ( 3 months walin 15k wage wei kiwwa)
    AGE - 20

    Job - Graphic designing ( kiwwta photoshop witharayi)
     
    Last edited:

    Dj Asi

    Active member
  • Jul 22, 2008
    833
    38
    28
    apitath kiyapan ko hinga kana hati oya widiyata :rolleyes::rolleyes:


    කලු පූසා;11948882 said:
    Hinga kema maseta 45000/= :D :D EK eke thread ekak thibba lesiyen hinga kala 45000k hoyana heti :D

    Bump.. im in no job company
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    ජොබ් එක මොකක්ද ?? සලරියි එක කීයක් ඔෆර් කරාද??? මොකක්ද කොම්පැනිය?? ලංකාවේද?? පිටද ??
     

    raz92

    Well-known member
  • Oct 3, 2011
    1,533
    315
    83
    marila marila 32k wage hamba wenawa bn...waradilaawath dialog ekata nan enda hithanna efa saho

    no job ban.....
    ube salary eka daapan......ube muuna peanne na ne ban...

    ඉස්සල්ල උඹ ගන්න ගාණ කීයද කියල දාපංකො ...

    Umbe salary eka dala indapanko issaralama machan.


    Oya kattiyatath sorrryyyyyyyy!!!!

    Salary - 10,000 ( 3 months walin 15,000 wei kiwwa)
    Age - 20
    :lol::lol::lol::lol: