ela
ප පැටියා Member Aug 2, 2009 31,526 1,506 0 Good bye machan Apr 27, 2013 #22 ube nangi nisa gahannam leli yanna
Naruto7 Well-known member Dec 13, 2011 4,311 1,867 113 ~අනන්තයෙ~ Apr 27, 2013 #23 Nangi yatata adinawada??? tight ekata thiyenawada??
randitha chathumal Well-known member Jul 16, 2011 5,699 1,070 113 Apr 27, 2013 #24 dannam machan(Y) Last edited: Apr 27, 2013
KaalaGola Well-known member Nov 13, 2009 6,634 1,089 113 35 දික්තලාගෙ ගෙදර Apr 28, 2013 #25 Ada 9 pm kattiya balala sms karanna. Nangi sin karanne 3 weniyata
Naruto7 Well-known member Dec 13, 2011 4,311 1,867 113 ~අනන්තයෙ~ Apr 28, 2013 #26 nangita hukanna one!!!
Gasa84 Well-known member Jan 9, 2013 23,974 1,649 113 Apr 28, 2013 #27 සුපිරි තරුවක් නොව සැබෑ මිනිසත් බවක් ලබන්නට නන්ගට පාර පෙන්නපන් කොල්ලෝ....
SaNDun Well-known member May 4, 2006 12,695 841 113 In La Srinka Apr 28, 2013 #28 nangige FB profile link eka ewapan sms korannam eeta passe
E elama tama Well-known member Feb 26, 2012 1,370 71 48 gulf Apr 28, 2013 #29 Tolak dala mattu wela super star walin pannuwe mikiwa neda ??
sosamila Active member Jul 19, 2009 428 58 28 Apr 28, 2013 #31 meyage western paththata bara style ekak tamai tiyenne habai mama hitana widiyata meyata wada daksha kollo dennek innawa neh aeda tharangaye
meyage western paththata bara style ekak tamai tiyenne habai mama hitana widiyata meyata wada daksha kollo dennek innawa neh aeda tharangaye
C clorex Member Nov 13, 2012 227 18 0 Apr 28, 2013 #32 votes 500k aran dennam..thawa 1000k wunath ganna puluwan..habai podi wedak karaganna ona...
KaalaGola Well-known member Nov 13, 2009 6,634 1,089 113 35 දික්තලාගෙ ගෙදර Apr 28, 2013 #33 Machan nangi 3 weniyata sing karanne smp karapalla
KaalaGola Well-known member Nov 13, 2009 6,634 1,089 113 35 දික්තලාගෙ ගෙදර Apr 28, 2013 #34 SSS 3 send to 7788
SaNDun Well-known member May 4, 2006 12,695 841 113 In La Srinka Apr 28, 2013 #36 apoooo ajoothai.. sinduwa kaaawa.
KaalaGola Well-known member Nov 13, 2009 6,634 1,089 113 35 දික්තලාගෙ ගෙදර Apr 28, 2013 #37 Machanla sms karapalla
SeriousGuy Member Sep 7, 2012 1,827 291 0 Nawala Apr 28, 2013 #38 ටිකකට කලින් super star එක බැලුවා... අපෝ සාටර් බං... සෑහෙන්න pitch එක out ගියා... එයා මෙච්චර දුර අවෙ කොහොමද කියලත් හිතුනා Last edited: Apr 28, 2013
ටිකකට කලින් super star එක බැලුවා... අපෝ සාටර් බං... සෑහෙන්න pitch එක out ගියා... එයා මෙච්චර දුර අවෙ කොහොමද කියලත් හිතුනා
KaalaGola Well-known member Nov 13, 2009 6,634 1,089 113 35 දික්තලාගෙ ගෙදර Apr 28, 2013 #39 Heta dawal 12 wenakan sms karanna puluwan
SaNDun Well-known member May 4, 2006 12,695 841 113 In La Srinka Apr 28, 2013 #40 SeriousGuy said: ටිකකට කලින් super star එක බැලුවා... අපෝ සාටර් බං... සෑහෙන්න pitch එක out ගියා... එයා මෙච්චර දුර අවෙ කොහොමද කියලත් හිතුනා Click to expand... oya set eke inna chater ma denna thamai thilani & akila. sindu kanawa kiyanne aaye goda emak aththema na.
SeriousGuy said: ටිකකට කලින් super star එක බැලුවා... අපෝ සාටර් බං... සෑහෙන්න pitch එක out ගියා... එයා මෙච්චර දුර අවෙ කොහොමද කියලත් හිතුනා Click to expand... oya set eke inna chater ma denna thamai thilani & akila. sindu kanawa kiyanne aaye goda emak aththema na.