


ape podi kale karana weda ape parentslata dirawwe nane ban hemadetama baninawane.e wage thama dan new generation eka apita wada open wenakota apita ridenawa.ithin apita ewa weradiyata penawa,aluth generation eke unta eka hari widiyata penawa.oka thamai reality eka.weradi koi generation eketh tibba.
ape podi kale karana weda ape parentslata dirawwe nane ban hemadetama baninawane.e wage thama dan new generation eka apita wada open wenakota apita ridenawa.ithin apita ewa weradiyata penawa,aluth generation eke unta eka hari widiyata penawa.oka thamai reality eka.weradi koi generation eketh tibba.





මුන්ට කවුද බන් කලාකාරයෝ කියන්නෙ, එහෙනං මටත් පුළුවන් ෆෝන් එකෙන් වීඩියෝ එකක් කරල කලාකාරයෙක් වෙන්න



තොලක් දැම්ම මුන් මැරෙන්න හදන්නේ ඇයි බන් උබලට සල්ලි දීලා ලස්සන කෙල්ලෙක්ට තොලක් දාන්න කිව්වොත් නිකම් ඉන්නවද?
එහෙම ලස්සන කෙල්ලෙක් කියයිද බන් ජීවිතේට සල්ලි දීල ඒකිට තොල දාන්න කියල? 
bump
bump
අද කාලේ කෙල්ලෝ තනිකරම වෙළද භාණ්ඩයක් වෙලා බන්.පව් කියලත් හිතෙනවා.
rep 11 addedඑහෙම ලස්සන කෙල්ලෙක් කියයිද බන් ජීවිතේට සල්ලි දීල ඒකිට තොල දාන්න කියල?
![]()
අපේ ගොන් හරක් ඔය ඉන්දියන් කාරයොන්ව නේ ෆලෝ කරන්නේ.අනික ඔය ටීනා කියන්නේ කවුද.shemale look එකක් තියෙන්නේ..අපේ උන් නම් පස්සත් ලොවයි ටීනගේ.
![]()
ටීනා පට්ට කෑල්ල තමයි බන් පස්සත් ලොවන්න පුලුවන් ගින්නක් නැතුව.

උන්ට උන් ගැන පව් කියලා හිතෙන්නෙත් නැත්තන්. .
උන්ට උන්ගේ දෙමව්පිය, සහෝදර සහෙදරියන් ගැන පව් කියලා හිතෙන්නෙත් නැත්තන්. .
බහුතරයක් උන් රෙද්ද උස්සනවට කැමතිනම් සහ එය සාදාරනීයකරනය කරනවනම්. .
මොකටද බන් උබ උන් ගැන පව් කියලා හිතන්නේ. . උන් කරන්නේ උන්ගේ රස්සාව රෙද්ද උස්සා මුදල් ඉපයිම. .
මහන්සි වෙන්න දෙයක් නෑ, මොලේ යොදවන්න දෙයක් නෑ ඉක්මන් සල්ලි. .
රෙද්ද උස්සන එක වැරදී කියන්න ගිහින් මමත් මේකේ ඉන්න පොඩි එවුන්ගෙන් අහගත්තා හොදට. .![]()