ඩයලොග් දැන් අලුත් නෙට්වර්ක් එකකින් Dialog

Battery Podda

Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    ඩයලොග් දැන් අලුත් නෙට්වර්ක් එකකින් Dialog

    කොහොමද යහලුවනේ? අද ඔන්න ආවේ අලුත් දෙයක් කියලා යන්න.. කට්ටියම දන්නවනේ ඩයලොග් දවස්වල ස්ලෝව් කියල. එත් මෙන්න දැන් ඩයලොග් අලුත් දෙයක් පටන් අරගෙන. ඔයාලගේ ගෙදර තියන රවුටරේ හෝම්බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් නේ, එක වැඩ කරන්නේ සන්ක්‍යතයකින්. ඒ පාඩම වෙලාවක කියන්නම්. දැන් කාරනාව කියන්නම් කෙටියෙන්. ඩයලොග් එක මොබයිල් 4G සිම් එක FDD එකට ඕපන් කරලා.. ඒ කියන්නේ ඔයාලගේ ෆෝන් එකේ තියන සිම් එක දැන් රවුටරේට දාලා වැඩ කරන්න පුළුවන්.. ඩයලොග් එකේ 413-11 කියන නෙට්වර්ක් එක වෙනුවට මේ වෙලාවේ රවුටරේට මොබයිල් සිම් එක දැම්මම DIALOG 4G කියල වෙනම නෙට්වර්ක් එකක් එනවා. පහත රුප බලන්න..



    Screenshot-2020-04-12-Dialog-Broadband.png



    Screenshot-2020-04-12-Dialog-Broadband-1.png
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    කියන්න ඕනෑම දේ කියන්න අමතක උනා.. මේ අලුත් නෙට්වර්ක් එකේදී ෆෝන් එකේ වගේ ස්ලෝව් නැහැ.. මොබයිල් 4G ස්පීඩ් එක එනවා.

    කලින් කවුරුහරි මේක දාලා තිබ්බනම් සොරි වෙන්න ඕනා.





    පිළිගන්නෙම නැති උනුත් ඉතින් මනුස්සයොනේ.. මරන්නයැ උන්ව.. ඔන්න වීඩියෝ කෑල්ලකුත් දැම්මා. ඕවා මොනිටරයිස් කොරල නැහැ.. බලහල්ලා ඩේටා තියේනම්.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Boralugoda01

    UnlimitedBB

    Well-known member
  • Aug 31, 2011
    1,442
    1
    1,323
    113
    Mobile 4G kohomath FDD ne. Fixed 4G weda karanne TDD eken. Mokakda meke aluth?

    EDIT
    Ah dan theruna. Home broadband router eke Dialog 4G Mobile SIM ekath weda karanava kiyalada kiyanne?
     
    Last edited:

    Erandic

    Active member
  • Dec 11, 2014
    635
    154
    43
    Hettipola
    SIM එක FDD වලට open කරලා ‌නෙවෙයි. Router එක Unlock කරලා. ඒත් විශ්වාස කරන්න අමාරුයි.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    Mobile 4G kohomath FDD ne. Fixed 4G weda karanne TDD eken. Mokakda meke aluth?
    සොරි මචන්.. මේකේ වෙන්නේ මොබයිල් FDD නෙට්වර්ක් සිම් හැටියට තිබ්බ ඩයලොග් ෆෝන් සිම් දැන් රවුටර්වලට වැඩ කරන්න ඩයලොග් එකෙන් වෙනම TDD නෙට්වර්ක් එකක් හදලා.. ඒ කියන්නේ ඩයලොග් සිම් දැන් රවුටරේ එකේ මොන ෆ්රිකුවන්සි බෑන්ඩ් එක වැඩ කලත්. දැන් මොබයිල් සිම් රවුටරේ වැඩ කරනවා.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    SIM එක FDD වලට open කරලා ‌නෙවෙයි. Router එක Unlock කරලා. ඒත් විශ්වාස කරන්න අමාරුයි.
    නැහැ බන්.. මේ මොඩල් එකේ බැ.. B310-925 රවුටර් මොබයිල් ෆ්රිකුවන්සි සපෝට් කරන්නේ නැහැ.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    හැබැයි මේකේ VoLTE නම් වැඩක් කරන්නේ නැහැ. ඒ කියන්නේ රවුටරේට ඩෙස්ක් ෆෝන් එකක් කනෙක්ට් කරලා කෝල්ස් ගන්න නම් බැහැ හෝම්බ්රෝද්බන්ඩ් එකේදී වගේ. ඩේටා විතරයි.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    මේක තව ඕනා අයට සිම් එක ෆෝන් එකෙන් ගලවන්නේ නැතුව චෙක් කරන්න පුළුවන්.. ඇපල් ඩිවයිස් තියන අය නෙට්වර්ක් සර්ච් එකක් කරලා බලන්න.. එකේදී මේ අලුත් නෙට්වර්ක් එක පෙන්නනවා.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    හැබැයි මේකේ VoLTE නම් වැඩක් කරන්නේ නැහැ. ඒ කියන්නේ රවුටරේට ඩෙස්ක් ෆෝන් එකක් කනෙක්ට් කරලා කෝල්ස් ගන්න නම් බැහැ හෝම්බ්රෝද්බන්ඩ් එකේදී වගේ. ඩේටා විතරයි.

    උට්ටො.....කොහොමද ?
     

    Erandic

    Active member
  • Dec 11, 2014
    635
    154
    43
    Hettipola

    24 7 png
    Dialog 4G (For Mobile)
    Dialog 4G (Home Broadband)
    SLT 4G (Home Broadband)
    Mobitel 4G (For Mobile)

    ඔය ටික‌‌නේ තියෙන්නේ. අළුත් Network එකක් නෑ.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    Unge network ekak thiyenawa reg wenna be.
    නෙට්වර්ක් තුනක් පෙන්නනවා.. පිලිවෙලින් මෙහෙමයි.
    413-11 මේක තමයි හෝම්,බ්රෝද්බන්ඩ් එක.
    දෙවෙනි එක 413-02 මේක මොබයිල් 4G එක.
    ඔය අලුත් එක තමයි DIALOG 4G කියන්නේ.


    මොබයිල් සිම් එකට දෙවෙනි සහා තුන්වෙනි නෙට්වර්ක් රෙජිස්ටර් වෙන්න පුළුවන්.
     

    OpenSpace

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    2,790
    1,306
    113
    Mars
    මචන් මේ කියන්නෙ දැන් TDD dongle වලත් Dialog 4G sim support කරනවා කියලද?
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113

    24 7 png
    Dialog 4G (For Mobile)
    Dialog 4G (Home Broadband)
    SLT 4G (Home Broadband)
    Mobitel 4G (For Mobile)

    ඔය ටික‌‌නේ තියෙන්නේ. අළුත් Network එකක් නෑ.
    ඉතින් ඔය තියෙන්නේ DIALOG 4G කියලා උඩින්ම. මොබයිල් සිම් එකට සපෝට් නැතිනම් කොහොමද බ්රෝද්බන්ඩ් රවුටරේ ඔය නෙට්වර්ක් එක පෙන්නන්නේ. 413-11 කියන නෙට්වර්ක් එක තමයි රවුටරේ හෝම්බ්රෝද්බන්ඩ් නෙට්වර්ක් එක.
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    නෙට්වර්ක් තුනක් පෙන්නනවා.. පිලිවෙලින් මෙහෙමයි.
    413-11 මේක තමයි හෝම්,බ්රෝද්බන්ඩ් එක.
    දෙවෙනි එක 413-02 මේක මොබයිල් 4G එක.
    ඔය අලුත් එක තමයි DIALOG 4G කියන්නේ.


    මොබයිල් සිම් එකට දෙවෙනි සහා තුන්වෙනි නෙට්වර්ක් රෙජිස්ටර් වෙන්න පුළුවන්.

    Mama phone eke beluwe bn oya widiyta pennanwa mage phone eka support karnne ne mama hithanne.