ඩයලොග් දැන් අලුත් නෙට්වර්ක් එකකින් Dialog

gayanwin

Well-known member
  • Jan 4, 2009
    2,565
    383
    83
    Kurunegala
    මේක තව ඕනා අයට සිම් එක ෆෝන් එකෙන් ගලවන්නේ නැතුව චෙක් කරන්න පුළුවන්.. ඇපල් ඩිවයිස් තියන අය නෙට්වර්ක් සර්ච් එකක් කරලා බලන්න.. එකේදී මේ අලුත් නෙට්වර්ක් එක පෙන්නනවා.




    Phone eka android nam kohomada hoyanne. aluth network eka
     

    Standard Deviation

    Well-known member
  • Apr 18, 2018
    1,408
    128
    63
    මෙහෙ දැන් අනේ මන්දා බන්. හොද වෙලාවට ගිය දෙසැම්බර් මම හොටෙල් ප්‍රොජෙක්ට් එක අත හැරියේ.. කෙලවිලා . .ශ්‍රියානි එකේ බුවා ෆිට් එක. කඩේ සතියක් ඇරගන්න බැරි උනා බන්.. තිලකවර්දනත් එහෙමයි. ඌ ඒ අස්සේ මුනිසිපල් බිල්ඩින් එකේ ටෙන්ඩරේ හිකිලා ඉන්නේ.. බිස්නස් කවදා හැදෙයිද මන්දා බන්. ටුවරිසම් නම් වන්ෂොට් නොකවුට් සැහෙන කාලෙ

    :sorry:
     

    ayanthamaxi

    Well-known member
  • Apr 2, 2010
    6,674
    971
    113
    Mawanella Town
    2oHJJNi.png

    meka tiyenne oya kiwwa eka enna na man unlock karapu nathi B310-925 router akak :dull:
     

    divoomdelux

    Well-known member
  • Apr 8, 2009
    4,415
    1,485
    113
    Srilanka
    වැඩ කරනවා නේද මචන්.. උබ කොයි පළාතේද? (ආසන්න දිස්ත්‍රික්කේ කියහන් ඒ ඇති. )

    Ow bro, normal prepaid dialog sim ekak demma package ekak dala.. Weda, setting hadanna nam behe hebei..

    Me badulla district bro..
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    Ow bro, normal prepaid dialog sim ekak demma package ekak dala.. Weda, setting hadanna nam behe hebei..

    Me badulla district bro..
    මම නුවර මචන්.. සාමාන්‍ය හොද ස්පීඩ් එකක් තියනවා මෙහෙට නම්.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    Speed eka athi bro.. Netflix movie ekakuth bewa.. Issara tharan nehe.. Bt broadband sim ekata wada hndai
    එල. එල. මම නම් මේ ටිකේ නෙට්ෆ්ලික්ස් ඒවා බැලුව. දැන් ඇති වෙලා ඉන්නේ.
     

    SampathSandaruwan

    Well-known member
  • Jun 3, 2014
    1,385
    1,393
    113
    Sri Lanka
    කොහොමද යහලුවනේ? අද ඔන්න ආවේ අලුත් දෙයක් කියලා යන්න.. කට්ටියම දන්නවනේ ඩයලොග් දවස්වල ස්ලෝව් කියල. එත් මෙන්න දැන් ඩයලොග් අලුත් දෙයක් පටන් අරගෙන. ඔයාලගේ ගෙදර තියන රවුටරේ හෝම්බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් නේ, එක වැඩ කරන්නේ සන්ක්‍යතයකින්. ඒ පාඩම වෙලාවක කියන්නම්. දැන් කාරනාව කියන්නම් කෙටියෙන්. ඩයලොග් එක මොබයිල් 4G සිම් එක FDD එකට ඕපන් කරලා.. ඒ කියන්නේ ඔයාලගේ ෆෝන් එකේ තියන සිම් එක දැන් රවුටරේට දාලා වැඩ කරන්න පුළුවන්.. ඩයලොග් එකේ 413-11 කියන නෙට්වර්ක් එක වෙනුවට මේ වෙලාවේ රවුටරේට මොබයිල් සිම් එක දැම්මම DIALOG 4G කියල වෙනම නෙට්වර්ක් එකක් එනවා. පහත රුප බලන්න..



    Screenshot-2020-04-12-Dialog-Broadband.png



    Screenshot-2020-04-12-Dialog-Broadband-1.png

    ඩයලොග් 4G වැඩ කරනවා බෑන්ඩ් 4කින්
    1. B1 LTD-FDD(2100Mhz)
    2. B3 LTD-FDD(1800Mhz)
    3. B8 LTD-FDD(900Mhz)
    4. B40 LTD-TDD(2300Mhz)
    අපේ මොබයිල් සිම් සපෝට් කරන්නේ FDD Band විතරයි. බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් සිමි වැඩ කරන්නේ TDD Band විතරයි.ඩයලොග් බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් රවුටර් ඔය බෑන්ඩ් 4ම වැඩ. අන්ලොක් කරගන්න ඕන(සමහර ඒවායේ වැඩ අන්ලොක් නොකර,පරන ඒවා වෙන්න ඕන ඔය අන්ලොක් නොකර ඔය බෑන්ඩ් ඔක්කොම පෙන්වන්නේ ). ඉතින් වෙනසක් නෑ මොබයිල් සිම් රවුටර් එකේ වැඩ. දැන් එන රවුටර් නම් කොහොමද දන්නෑ. සමහර විට ඒවායේ B40 LTD-TDD(2300Mhz) විතරක් වැඩ කරන චිප් වෙන්න ඇති එනවා ඇත්තේ. මොකද අපේ අය අන්ලොක් කරනවනේ. දිරවන්නේ නෑ ඩයලොග් අයට ඒව. මේ දවස්වල 1GB දෙනවනේ #006#. ඉතින් Shop එකේ සිම් ටික ගෙනාවා ඇක්ටිව් කරා සතපහක් රීලෝඩ් නොකර ගත්තා 1GB. තව කෙනෙක්ට වටිනවා කියලා හිතලා දැම්මේ. වැරදි ඇතිනම් නිවැරදි කරන්න