ඔව් බන්.. TDD ඔන්ලි රවුටරයක් උනත් දැන් ඩයලොග් සිම් එක දාලා වැඩ කරන්න පුළුවන්.. හැබැයි ඩයලොග් නොවන රවුටර් සිම් ලෝක් තියනවනම් වැඩ කරන්නේ නැහැ..මචන් මේ කියන්නෙ දැන් TDD dongle වලත් Dialog 4G sim support කරනවා කියලද?
ඔව් බන්.. TDD ඔන්ලි රවුටරයක් උනත් දැන් ඩයලොග් සිම් එක දාලා වැඩ කරන්න පුළුවන්.. හැබැයි ඩයලොග් නොවන රවුටර් සිම් ලෝක් තියනවනම් වැඩ කරන්නේ නැහැ..මචන් මේ කියන්නෙ දැන් TDD dongle වලත් Dialog 4G sim support කරනවා කියලද?
උබේ ෆෝන් එක මොකක්ද? ඇපල් දිවයිස්වල කොහොමත් TDD සපෝට් නිසා මේක පෙන්නනවා. අනිත් ඩිවයිස් සපෝට් නම් අනිවාර්යෙන් පෙන්නවා. ලේසිම දේ තමා ගෙදර තියන රවුටරේට දාලා බලන්න මොබයිල් සිම් එකක්.Mama phone eke beluwe bn oya widiyta pennanwa mage phone eka support karnne ne mama hithanne.
ඔව් බන්.. TDD ඔන්ලි රවුටරයක් උනත් දැන් ඩයලොග් සිම් එක දාලා වැඩ කරන්න පුළුවන්.. හැබැයි ඩයලොග් නොවන රවුටර් සිම් ලෝක් තියනවනම් වැඩ කරන්නේ නැහැ..
උබේ ෆෝන් එක මොකක්ද? ඇපල් දිවයිස්වල කොහොමත් TDD සපෝට් නිසා මේක පෙන්නනවා. අනිත් ඩිවයිස් සපෝට් නම් අනිවාර්යෙන් පෙන්නවා. ලේසිම දේ තමා ගෙදර තියන රවුටරේට දාලා බලන්න මොබයිල් සිම් එකක්.
අකුණු ගහන එක නැවතුනාට පස්සෙ දාල බලන්න ඔන.
Thanks මචන්



ඒ නොර්මල් එක. ලේසිම වැඩේ තමා රවුටරේට සිම් එක දාලා බලන්න. සෙට්න්ස් අනං මනං නැහැ.. රවුටරේ ඩයලොග් සිම් වලට සපෝට් නම් (හෝම්/මොබයිල්) වැඩ කරනවා.. ඩයලොග් සිම් වලට ලෝක රවුටර් මොබිටෙල් එස්එල්ටි ඒවගේ දාලා බලලා වැඩ නැහැ කියලා මාව කන්න එපා. ඒවත් අන්ලොක් කලොත් ඕනෙම සිම් එකකට, එවලත් ඩයලොග් එකේ මොබයිල් සිම් වැඩ කරනවා හෝම්බ්රෝද්බන්ඩ් සිම් වලට අමතරව. මේකේ වෙනස තියෙන්නේ රවුටරේ ෆ්රිකුවන්සියට නෙට්වර්ක් එක හදලා ඩයලොග් එක. එච්චරයි.Stay home-Dialog 4g .kiyanne mekada bn mage 4n ekata pennanwa
පිළිගන්නෙම නැති උනුත් ඉතින් මනුස්සයොනේ.. මරන්නයැ උන්ව.. ඔන්න වීඩියෝ කෑල්ලකුත් දැම්මා. ඕවා මොනිටරයිස් කොරල නැහැ.. බලහල්ලා ඩේටා තියේනම්.
යකෝ මට විතරක් වෙනවද? ඉන්න ඔක්කොගෙම ෆෝන්වල සිම් ගලවලා මේ රවුටර් දෙකටම දාලා බැලුවා.. වැඩ කරනවා බන්.. උබත් ට්රයි කරලා බලහන්. මට විතරක් මේක වෙන්න විදියක් නැහැ. සමහරවිට අපේ පැත්තට විතරක් මොනවහරි වෙලාද දන්නේ නැහැ. නුවර ඉන්න කවුරුහරි මේක බලලා කියන්න..උබේ router එක unlock වෙලා. සමහර විට HBB SIM එකත් Unlock වෙලා ඇති. ඒක E3276 Dongle එකත් එක්ක වැඩ කරනවා ඇති.
යකෝ මට විතරක් වෙනවද? ඉන්න ඔක්කොගෙම ෆෝන්වල සිම් ගලවලා මේ රවුටර් දෙකටම දාලා බැලුවා.. වැඩ කරනවා බන්.. උබත් ට්රයි කරලා බලහන්. මට විතරක් මේක වෙන්න විදියක් නැහැ. සමහරවිට අපේ පැත්තට විතරක් මොනවහරි වෙලාද දන්නේ නැහැ. නුවර ඉන්න කවුරුහරි මේක බලලා කියන්න..
ඔය විදියට වැඩ කලත් ප්රයෝජනයක් නෑ. Dialog HBB අපේ පැත්තට slow නෑ. අනික Mobile එකේ wifi Hotspot දාගන්න එක ලේසියිනේ. SIM ගලවලා Router එකට දානවට වඩා.
Anyway Thanks For Information.




මේක හොදයි බන් වෙනම සිම් එකක් තියාගෙන ඩේටා යුස් කරන්න.. සොල්ව් උනාම හෝම්බ්රෝද්බන්ඩ් එක රුපියල් 100ක් දෙන්න වෙනවනේ එක්ස්ට්රා GB එකකට. මේකෙන් පුළුවන් ඒ අයට වැඩක් කරන්න. මොබිටෙල් එකත් මේ වගේ වැඩක් කරානම් වෙන සිම් එකක් තියාගෙන රවුටරේට දාලා ටයිම්බෙස් පැකේජ් එක ඇක්ටිව් කරන්න තිබුනා..
Gedara yaganna baruwa inne ban.. thibba anthima gal baageth gahuwa. dan nam idala wadakuth naha.kari demala
hutto kari atal ne uabth denne
kohomada yaluwane
perimaluth awa
mage athette hoda nathi nisa boru krnwa kyla
kari vois eca bn
Gedara yaganna baruwa inne ban.. thibba anthima gal baageth gahuwa. dan nam idala wadakuth naha.
මෙහෙ දැන් අනේ මන්දා බන්. හොද වෙලාවට ගිය දෙසැම්බර් මම හොටෙල් ප්රොජෙක්ට් එක අත හැරියේ.. කෙලවිලා . .ශ්රියානි එකේ බුවා ෆිට් එක. කඩේ සතියක් ඇරගන්න බැරි උනා බන්.. තිලකවර්දනත් එහෙමයි. ඌ ඒ අස්සේ මුනිසිපල් බිල්ඩින් එකේ ටෙන්ඩරේ හිකිලා ඉන්නේ.. බිස්නස් කවදා හැදෙයිද මන්දා බන්. ටුවරිසම් නම් වන්ෂොට් නොකවුට් සැහෙන කාලෙuba ithin nuwarane yako
mnwda bn places nuwara yanna thyena vist ekakata
රවුටරේට දාල බැලුවද?api search karala baluwa apita ehema ahuwenne na ban