air filtaret hondai nam... silencer deposite carbon ehemat sudda karaanam... pass wenna ona..
ehemanam dan balanna ona Injector.. saama 20000km walatama sarayak injector sudda karanna ona....
oka commen rail system ekak nemei.....
salli deela ova kara ganna hadanna epaa ban.. thmange wahane thaman hariyata hadaa gena eken deerga kalinava thamanta ena waasiya athwindinna...
anika ova karana unta unge rassawa karanna deepalla... salli denna hadanna epaa.. samaharu podi kollo ahu unaama nikanma unva rassawen eliyata danava...
ehemanam dan balanna ona Injector.. saama 20000km walatama sarayak injector sudda karanna ona....
oka commen rail system ekak nemei.....
salli deela ova kara ganna hadanna epaa ban.. thmange wahane thaman hariyata hadaa gena eken deerga kalinava thamanta ena waasiya athwindinna...
anika ova karana unta unge rassawa karanna deepalla... salli denna hadanna epaa.. samaharu podi kollo ahu unaama nikanma unva rassawen eliyata danava...


පුදනකොටම කාපී යකා කියපිය..
දුම් පරීක්ෂනේ ෆේල්..
යකෝ හොඳ සර්විස් එකකුත් දාගෙන ඇවිත් මං නන්නත්තාරයි.. 




දැන් නූලටම බලනවා. අපේ වාහනෙත් පේල් කරා මේ පාර ඒ පිම්මම අතුරුගිරිය eco sri එකට ඇද්දා. එකෙන්ම ගෙඩ 



