දුන්නු ගේම සල්ලිකාර කෙල්ලො තුනකට

MR BOLD

Banned
Oct 5, 2017
1,070
169
0
meka attak ban. me wage story ekak mechchara hoda detail ekka, personality match wenna liyanna ba lesiyakata. muta echchara talent ekak tiyanawanam mu elakiri ekata owa dai kiyala hitanna ba. Good Luck bro... But be careful...
 

Sithira Weerasinghe

Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    Mu boru kiyanne mu ochchara negombo danna ekek nam mary stela halt eka kiyala kiyanne na. Ona ekek ekata kiyanne koppara handiya kiyala.. anika nolimt eka tiyenne ethana neme.. ita tikak eha.. kammala tiyenne nainamadame neme waikkale

    කොප්පරා හන්දිය කිව්වම මීගමුවෙ නොවන අපි දන්නෙ නෑනේ
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මචන් ඊමේල් එකක් දැම්මා... රිප්ලය් කරපන්... ඔක්

    මචන් ඊමේල් එකක් දැම්මා... රිප්ලය් කරපන්... ඔක්කොම කතා ටිකත් දාපන් පුලුවන්නම්...