Mu boru kiyanne mu ochchara negombo danna ekek nam mary stela halt eka kiyala kiyanne na. Ona ekek ekata kiyanne koppara handiya kiyala.. anika nolimt eka tiyenne ethana neme.. ita tikak eha.. kammala tiyenne nainamadame neme waikkale

Mu boru kiyanne mu ochchara negombo danna ekek nam mary stela halt eka kiyala kiyanne na. Ona ekek ekata kiyanne koppara handiya kiyala.. anika nolimt eka tiyenne ethana neme.. ita tikak eha.. kammala tiyenne nainamadame neme waikkale
danna tharamin nam Negambo - Kandy A/C bus na. ethanin ehata kathawa kiyawanna giye na





කලින් සැරේ වගේ thrilling plot එකක් ද ? එහෙනම් කතා වස්තුව කියහන් බලන්න

