නිදහස් චතුරශ්‍රය 18+ (එක්කෝ ඕන එකෙක් බලපන්)

DooA

Well-known member
  • Jun 22, 2011
    5,202
    773
    113
    ආගිය අතක් නැත
    Oya wage job walata aduma gaane A/L wath balanna one. Oya passe job ekata Danna kalin munta blue film ekak pennanna one mehemai anacharaye hasirenne kiyala.
    Munge Paul wala prashna athi. Job eka nathi unoth lamai badaginne athi. Namuth rassawa kiyanne rassawa. Ekata Paula adala Na.

    Amathi kenek apu eka Nam waradi. Media chater.

    But they deserved it.
     

    I_Simon

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    4,403
    1,330
    113
    ඉස්සරහ ගෙදර :)
    Oya wage job walata aduma gaane A/L wath balanna one. Oya passe job ekata Danna kalin munta blue film ekak pennanna one mehemai anacharaye hasirenne kiyala.
    Munge Paul wala prashna athi. Job eka nathi unoth lamai badaginne athi. Namuth rassawa kiyanne rassawa. Ekata Paula adala Na.

    Amathi kenek apu eka Nam waradi. Media chater.

    But they deserved it.

    සැල වැඩිද මන්ද
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    කොහොමත් ඔතන ඉන්න සික්කෝ හෙන පණ්ඩිත වේ පුතාලා බන්
    නිකන් කෙල්ලෝ කොල්ලෝ සෙට් එකක් හිටියත් හෙන ලයින් එක දානවා
    කොච්චර අපිට අනන් මනම් කියල ඇතිද CCTV තියෙනවා අනන්ම් මනම් බයිලා කියලා
    එක පාරක් එකෙක් කිවුවා ලෙක්චර්ස් ඉවර වෙලා ඔතන ඉන්න කොට
    එලවල දාපු එකම හොඳයි
     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15

    මචන් උඹේ මේ කතාවටනම් එකඟ වෙන්න බැ.
    කොන්ද කෙලින් තියාගෙන නිතිය ක්රියාත්මකා කරනවානම් අපිට ඇගිල්ල දික්කරන්න බැ.

    මම උඹට මෙහෙම කියන්නේ මගේ ඇස්දෙකෙන් දැකපු දේවල් නිසා.

    මම දවසක් ඔය දන්තින විදියට හදන්න කලින් විහාරමහාදේවි park එකට ගියා, එතකොට මගේ ඇස්දෙකෙන් දැක්කේ.

    එක සික්කෙක් කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි ඉන්න තැනට ඇවිත් උන් දෙන්නව නැගිට්ටවල කොල්ලට කගහනවා "උස්සපන් තොගේ shirt එක කියල"
    උ බයෙන් බයෙන් ඉස්සුවා.
    උගේ කලිසම ගලවිලවත් අඩුතරමේ belt එක වත්,
    ඊටපස්සේ මෙයාකා වරෙන් යන්න තොපිදෙන්නම කියල කොහෙද එක්කන් ගිය.
    (මම හිතන්නේ ලොක්ක ලඟට)

    මට පොඩ්ඩක් කියපන් සික්කෙක්ක්ට කොහොමද වෙන මිනිහෙක් ඇඳන් ඉන්න ඇඳුම් උස්සන්න අවසර තින්නේ කියල ???????
    අනික උ කතාකරන්නේ කාටද ?

    machan nikan inna welawata wiharamaha devi park eka paththta poddak gihin balahan.
    mathaka athuwa nelum pokuna paththen enter wela mada thiyena podi wila paththta awidagena yanna.e hariye inna unta kawda karadara karanne kiyahan. balala awilla.:)

    e wagema loku budu pilimaya thiyena thanata gihin winadi 10k wath hitahan ethana inna army kolla keeparak wisil pimibinawada kiyala.:)

    issara wena widiyak dan wena widiyak machan.:)

    park eke nam peralagena aragaththath kamak ne.
    (uba hodata baluwoth seen deka thunak balagannath bariwena ekak ne.)

    eth rate abhimanaya watinakama thiyenna ona than wala kello kollo lawu karanna lagina thawath eka kaka dupathak wenawata nam mama kamathi na.

    Ubata Niwadu dawasaka kolomba oya kiyana places tikata gihin awidala balala umbata hithena de kiyahan machan.:)

    උඹල වගේ කොන්ද පන නැති උන් ආස ඇති සික්කන්ගේනුත් ගුටි කාල යටහත් පහත්ව ජීවත් වෙන්න :sorry: ඕව ඉතින් උඹලගේ වැරදි නෙවෙයි උඹලගේ දෙමව්පියන්ගේ වැරදි :sorry:

    PS: හැමෝවම තමන්ගේ මට්ටමෙන් මනින්න එපා බං.....හැම කපල් එකම සෙට් උන තැන පෙරලගෙන සු$%න හදන්නේ නෑ :no:

    aaah kawuda boy.:lol::lol::lol:

    dan umba sikkala keedenek gen guti kala thiyenawada?

    Ow ban dan kale inna couple hari wineethayi.
    wishaka situ diyaniyatath wada silwanthayi.
    bas eke yanakota harima wineetha widiyata hasirenne.

    Umba inne koheda ban???:lol::lol::lol::lol:
    wanniyeda?????:lol::lol::lol::lol::lol:

    mamnam oya uba kiyana suddawantha pemwathun dakala ne ban.:lol::sorry:
     

    chaturanga836

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    3,362
    1,325
    113
    Malabe
    rk5QOLq.jpg
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    monawa unath ara security la dennage kata wediy, hithagena inne policiyatath wada usas kiala. mamath kihipa wathakwakma dekala tiyenawa egollanta one widihata inne.

    megollange security comp eka aithi wenne gothabya rajapakseta dan itin eya nathi eka hodai nathnan mewage nidahasak labenne tiyeyde, gothabya ethanta awith kiyay security la denna karana weda hodai kiala, ara couple lawa hire dai.
     

    I_Simon

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    4,403
    1,330
    113
    ඉස්සරහ ගෙදර :)
    monawa unath ara security la dennage kata wediy, hithagena inne policiyatath wada usas kiala. mamath kihipa wathakwakma dekala tiyenawa egollanta one widihata inne.

    megollange security comp eka aithi wenne gothabya rajapakseta dan itin eya nathi eka hodai nathnan mewage nidahasak labenne tiyeyde, gothabya ethanta awith kiyay security la denna karana weda hodai kiala, ara couple lawa hire dai.

    gothabya rajapakse geda sirawatama ?
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    [

    aaah kawuda boy.:lol::lol::lol:

    dan umba sikkala keedenek gen guti kala thiyenawada?

    Ow ban dan kale inna couple hari wineethayi.
    wishaka situ diyaniyatath wada silwanthayi.
    bas eke yanakota harima wineetha widiyata hasirenne.

    Umba inne koheda ban???:lol::lol::lol::lol:
    wanniyeda?????:lol::lol::lol::lol::lol:

    mamnam oya uba kiyana suddawantha pemwathun dakala ne ban.:lol::sorry:

    ඔව් බං වත්තක වගේ ජීවත් වෙන උඹලගේ දැක්ම එහෙම තමයි......උඹල ඉතින් දකින්නෙම චාරයක් නැති මිනිස්සුමනේ :yes: ඕව ඉතින් උඹලට ඔහොම ජීවන තත්වයක් උරුම කරපු දෙමව්පියන්ගේ වැරදි :( අක්කලා නංගිලට එහෙම ත්‍රීවීල් කාරයෝ ගෙදරට ඇවිත් සු*ලා යනවා එහෙමනේ ඉතින් දකිනවා ඇත්තේ :(

    සික්කලා ඉතින් උඹලගේ හැටියට හෙන ලොක්කොනේ නේද?උඹලට උන්ගෙන් ගුටි කෑවත් සැපයිනේ :oo:

    උඹ චාරයක් ඇතුව හැසිරෙන කපල් දැකලම නැද්ද බං?:dull: එහෙම අය ඉන්නේ වන්නියේ විතරක් නෙවෙයි මුඩුක්කුවෙන් එලියට ඇවිත් බලපන් :(
     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15
    ඔව් බං වත්තක වගේ ජීවත් වෙන උඹලගේ දැක්ම එහෙම තමයි......උඹල ඉතින් දකින්නෙම චාරයක් නැති මිනිස්සුමනේ :yes: ඕව ඉතින් උඹලට ඔහොම ජීවන තත්වයක් උරුම කරපු දෙමව්පියන්ගේ වැරදි :( අක්කලා නංගිලට එහෙම ත්‍රීවීල් කාරයෝ ගෙදරට ඇවිත් සු*ලා යනවා එහෙමනේ ඉතින් දකිනවා ඇත්තේ :(

    සික්කලා ඉතින් උඹලගේ හැටියට හෙන ලොක්කොනේ නේද?උඹලට උන්ගෙන් ගුටි කෑවත් සැපයිනේ :oo:

    උඹ චාරයක් ඇතුව හැසිරෙන කපල් දැකලම නැද්ද බං?:dull: එහෙම අය ඉන්නේ වන්නියේ විතරක් නෙවෙයි මුඩුක්කුවෙන් එලියට ඇවිත් බලපන් :(

    kata uttara ne:P:P:P:P

    hodayi.umba ohoma haondata charayak athiwa hasirena eka couple ekak inna thenak colombin kiyahan.
    mama ethanama eta wada hondata wineethawa hasirena couples 10 k inna than kiyannam.:yes::yes::D:D:D
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    kata uttara ne:P:P:P:P

    hodayi.umba ohoma haondata charayak athiwa hasirena eka couple ekak inna thenak colombin kiyahan.
    mama ethanama eta wada hondata wineethawa hasirena couples 10 k inna than kiyannam.:yes::yes::D:D:D

    කට උත්ත්රට නැත්තේ උඹටද?:lol::lol::lol:

    කපල් ඉන්න තැනක් කොළඹින් කියපන් කියන්නේ මොකෝ කපල් කොළඹ තැන් තැන් වල පදිංචි වෙලා ඉන්නවද?:rofl:

    බස් එකකට නැගල බලපන් තමන්ගේ පාඩුවේ ඉන්න කපල් ඇත්තෙම නැද්ද කියල​
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    me ratata hariyanne hamuda palanayak.:yes:

    eka sikkekge hari kondak thibba katha karanna.:yes:

    kellonta kollnta thol daanna heththu wela jak gahagena bada gena inna da nidahas chathurashye thiyenne.

    ath allagena lamathani wage innawane dan kale inna wesiyo,wesawo.

    lankawe tharam mola kuruwal wechcha balliyo ballo tikak arabi ratakawath nathuwa athi.:D


    well said :yes::cool: