ow yako samahara sikko innawa kisima respect ekak naa, hena sadde nikang unge wage, mama deparak wade dunna mata sadde danna awilla mcdonalds ekei hsbc ekei
10 ta 5i wade da?
ow yako samahara sikko innawa kisima respect ekak naa, hena sadde nikang unge wage, mama deparak wade dunna mata sadde danna awilla mcdonalds ekei hsbc ekei
Oya wage job walata aduma gaane A/L wath balanna one. Oya passe job ekata Danna kalin munta blue film ekak pennanna one mehemai anacharaye hasirenne kiyala.
Munge Paul wala prashna athi. Job eka nathi unoth lamai badaginne athi. Namuth rassawa kiyanne rassawa. Ekata Paula adala Na.
Amathi kenek apu eka Nam waradi. Media chater.
But they deserved it.
සැල වැඩිද මන්ද
Hansige wenna hitapu kollage phone ekata chinthana eken Kari wadak karala oi

https://www.facebook.com/Vikalpasrilanka/videos/10153989533814806/
meka balapan. mu rata beragatta lu![]()
මචන් උඹේ මේ කතාවටනම් එකඟ වෙන්න බැ.
කොන්ද කෙලින් තියාගෙන නිතිය ක්රියාත්මකා කරනවානම් අපිට ඇගිල්ල දික්කරන්න බැ.
මම උඹට මෙහෙම කියන්නේ මගේ ඇස්දෙකෙන් දැකපු දේවල් නිසා.
මම දවසක් ඔය දන්තින විදියට හදන්න කලින් විහාරමහාදේවි park එකට ගියා, එතකොට මගේ ඇස්දෙකෙන් දැක්කේ.
එක සික්කෙක් කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි ඉන්න තැනට ඇවිත් උන් දෙන්නව නැගිට්ටවල කොල්ලට කගහනවා "උස්සපන් තොගේ shirt එක කියල"
උ බයෙන් බයෙන් ඉස්සුවා.
උගේ කලිසම ගලවිලවත් අඩුතරමේ belt එක වත්,
ඊටපස්සේ මෙයාකා වරෙන් යන්න තොපිදෙන්නම කියල කොහෙද එක්කන් ගිය.
(මම හිතන්නේ ලොක්ක ලඟට)
මට පොඩ්ඩක් කියපන් සික්කෙක්ක්ට කොහොමද වෙන මිනිහෙක් ඇඳන් ඉන්න ඇඳුම් උස්සන්න අවසර තින්නේ කියල ???????
අනික උ කතාකරන්නේ කාටද ?



උඹල වගේ කොන්ද පන නැති උන් ආස ඇති සික්කන්ගේනුත් ගුටි කාල යටහත් පහත්ව ජීවත් වෙන්නඕව ඉතින් උඹලගේ වැරදි නෙවෙයි උඹලගේ දෙමව්පියන්ගේ වැරදි
PS: හැමෝවම තමන්ගේ මට්ටමෙන් මනින්න එපා බං.....හැම කපල් එකම සෙට් උන තැන පෙරලගෙන සු$%න හදන්නේ නෑ














monawa unath ara security la dennage kata wediy, hithagena inne policiyatath wada usas kiala. mamath kihipa wathakwakma dekala tiyenawa egollanta one widihata inne.
megollange security comp eka aithi wenne gothabya rajapakseta dan itin eya nathi eka hodai nathnan mewage nidahasak labenne tiyeyde, gothabya ethanta awith kiyay security la denna karana weda hodai kiala, ara couple lawa hire dai.
[
aaah kawuda boy.
dan umba sikkala keedenek gen guti kala thiyenawada?
Ow ban dan kale inna couple hari wineethayi.
wishaka situ diyaniyatath wada silwanthayi.
bas eke yanakota harima wineetha widiyata hasirenne.
Umba inne koheda ban???
wanniyeda?????
mamnam oya uba kiyana suddawantha pemwathun dakala ne ban.
ඕව ඉතින් උඹලට ඔහොම ජීවන තත්වයක් උරුම කරපු දෙමව්පියන්ගේ වැරදි
අක්කලා නංගිලට එහෙම ත්රීවීල් කාරයෝ ගෙදරට ඇවිත් සු*ලා යනවා එහෙමනේ ඉතින් දකිනවා ඇත්තේ 

එහෙම අය ඉන්නේ වන්නියේ විතරක් නෙවෙයි මුඩුක්කුවෙන් එලියට ඇවිත් බලපන් 
ඔව් බං වත්තක වගේ ජීවත් වෙන උඹලගේ දැක්ම එහෙම තමයි......උඹල ඉතින් දකින්නෙම චාරයක් නැති මිනිස්සුමනේඕව ඉතින් උඹලට ඔහොම ජීවන තත්වයක් උරුම කරපු දෙමව්පියන්ගේ වැරදි
අක්කලා නංගිලට එහෙම ත්රීවීල් කාරයෝ ගෙදරට ඇවිත් සු*ලා යනවා එහෙමනේ ඉතින් දකිනවා ඇත්තේ
සික්කලා ඉතින් උඹලගේ හැටියට හෙන ලොක්කොනේ නේද?උඹලට උන්ගෙන් ගුටි කෑවත් සැපයිනේ
උඹ චාරයක් ඇතුව හැසිරෙන කපල් දැකලම නැද්ද බං?එහෙම අය ඉන්නේ වන්නියේ විතරක් නෙවෙයි මුඩුක්කුවෙන් එලියට ඇවිත් බලපන්









kata uttara ne
hodayi.umba ohoma haondata charayak athiwa hasirena eka couple ekak inna thenak colombin kiyahan.
mama ethanama eta wada hondata wineethawa hasirena couples 10 k inna than kiyannam.![]()




me ratata hariyanne hamuda palanayak.
eka sikkekge hari kondak thibba katha karanna.
kellonta kollnta thol daanna heththu wela jak gahagena bada gena inna da nidahas chathurashye thiyenne.
ath allagena lamathani wage innawane dan kale inna wesiyo,wesawo.
lankawe tharam mola kuruwal wechcha balliyo ballo tikak arabi ratakawath nathuwa athi.

