පශ්චාත් උපාධි ඩිප්ලෝමා කියන්නේ මොකද්ද ?

Tech Bro

Well-known member
  • Jan 19, 2016
    3,025
    407
    83
    සිහින ලෝකේ
    පශ්චාත් උපාධි ඩිප්ලෝමා කියන්නේ මොකද්ද ?

    පශ්චාත් උපාධි ඩිප්ලෝමා කියන්නේ මොකද්ද ?

    එක කරන්න සුදුසුකම් මොනවද ?



    අපි කැම්පස් ගියාම දෙන්නේ Bsc නේ , එකෙන් පස්සේ phd එක දක්වා යන්න මොනවද කරන්න ඕනේ ?

    Bsc ඉදන් PHD වෙනකම් කරන්න කොච්චර කාලයක් යනවද ?Bsc ඉදන් PHD වෙනකම්ම ලංකාවේ කරන්න පුලුවන්ද ?

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Plusky

    Koalabanti

    Well-known member
  • Mar 12, 2012
    1,601
    527
    113
    ටසිරිලක
    BSc අවුරුදු 4යි MSc අවුරුදු 2යි Phd අවුරුදු 4,5 හැබැයි BSc එකට First class එකක් ගත්තොත් කෙලින්ම Phd එකක් සෙට් වෙන්නත් පුලුවන්. හැබැයි හොයා ගන්න ටිකක් අමාරුයි. ලන්කාවේ Phd කරන්න පුලුවන්. හොඳ සුපර්වයිසර් කෙනෙකුයි රිසර්ච් ග්‍රාන්ට් එකකුයි හොයා ගත්තොත් ලේසියි. නැත්නම් අතින් තමයි වියදම් කරන්න වෙන්නේ
     

    Tech Bro

    Well-known member
  • Jan 19, 2016
    3,025
    407
    83
    සිහින ලෝකේ
    BSc අවුරුදු 4යි MSc අවුරුදු 2යි Phd අවුරුදු 4,5 හැබැයි BSc එකට First class එකක් ගත්තොත් කෙලින්ම Phd එකක් සෙට් වෙන්නත් පුලුවන්. හැබැයි හොයා ගන්න ටිකක් අමාරුයි. ලන්කාවේ Phd කරන්න පුලුවන්. හොඳ සුපර්වයිසර් කෙනෙකුයි රිසර්ච් ග්‍රාන්ට් එකකුයි හොයා ගත්තොත් ලේසියි. නැත්නම් අතින් තමයි වියදම් කරන්න වෙන්නේ

    :love: තැන්ක්ස් සහෝ
     

    Black_Horse

    Active member
  • Aug 30, 2017
    315
    109
    43
    මේ තියෙන්නේ මම දන්නා facts ටිකක්

    ------------
    පශ්චාත් උපාධි ඩිප්ලෝමා කියන්නේ මොකද්ද ?

    එක කරන්න සුදුසුකම් මොනවද ?

    පශ්චාත් උපදියට නැතුව ඊට ටිකක් අඩුවෙන් (qualification wise ) දෙන එකක් .
    පශ්චාත් උපාදිය අවුරුදු දෙකක් නම් PGD එක 1 year වගේ වෙන්ඩ පුළුවන්.

    උඹ කරන PG එකේ academic + research and thesis නම් උමබ research එක complete නොකරොත් උමබට දෙන්නේ PGD වෙන්ඩ පුළුවන්.

    Qualification වනස් වෙනවා. දැන්නම් මොනමගුලක්වත් නැතුව working experience වලින් PG කරන්ඩ පුළුවන්. හැබය් local government uni වල degree (+ experience ) ඕන.
    ----------------------

    අපි කැම්පස් ගියාම දෙන්නේ Bsc නේ , එකෙන් පස්සේ phd එක දක්වා යන්න මොනවද කරන්න ඕනේ ?

    Bsc ඉදන් PHD වෙනකම් කරන්න කොච්චර කාලයක් යනවද ?Bsc ඉදන් PHD වෙනකම්ම ලංකාවේ කරන්න පුලුවන්ද ?

    Bsc එකට upper එකක් වත් තියනවා නම් කෙලින්ම PHD කරන්ඩ පුළුවන්. එතකොට අවුරුදු 4-5 වගේ යනවා

    PHD එකය් MSc එකය් අතර සම්බන්දයක් නෑ. හැබය් Phd එකට select කරද්දී MSc එකට marks add වෙනවා.

    PHd කියන්නේ ගොඩක් වෙලාවට research එකක්. Mphil කියන්නෙත් research type academic program එකක්. Mphil එක PHD එකටම continue කරන්ඩ පුළුවන්. Mphil 3 yeas + PHD another 2 years වගේ.

    ඔව් ලංකාවේ කරන්ඩ පුළුවන්. හැබය් schol එකක් හදාගන්ඩ පුලුවන්නම් රට යමන්. ආතල් එකටත් එක්ක. ලන්කාවෙ කෙරුවොත් ගොඩක් අඩු ගානට කෙරුවහැකි. සමහර වෙලාවට funded ඒවත් තියනවා. Professor කෙනෙකුට සෙට් වයන්.
    Good Lock
     

    Natsu_Drag001

    Well-known member
  • Apr 29, 2018
    863
    833
    113
    Kingdom of Fiore
    පශ්චාත් උපාධි ඩිප්ලෝමා කියන්නේ මොකද්ද ?

    එක කරන්න සුදුසුකම් මොනවද ?



    අපි කැම්පස් ගියාම දෙන්නේ Bsc නේ , එකෙන් පස්සේ phd එක දක්වා යන්න මොනවද කරන්න ඕනේ ?

    Bsc ඉදන් PHD වෙනකම් කරන්න කොච්චර කාලයක් යනවද ?Bsc ඉදන් PHD වෙනකම්ම ලංකාවේ කරන්න පුලුවන්ද ?


    eda Interview eka moko une ?
     
    Last edited:

    Tech Bro

    Well-known member
  • Jan 19, 2016
    3,025
    407
    83
    සිහින ලෝකේ
    මේ තියෙන්නේ මම දන්නා facts ටිකක්

    ------------
    පශ්චාත් උපාධි ඩිප්ලෝමා කියන්නේ මොකද්ද ?

    එක කරන්න සුදුසුකම් මොනවද ?

    පශ්චාත් උපදියට නැතුව ඊට ටිකක් අඩුවෙන් (qualification wise ) දෙන එකක් .
    පශ්චාත් උපාදිය අවුරුදු දෙකක් නම් PGD එක 1 year වගේ වෙන්ඩ පුළුවන්.

    උඹ කරන PG එකේ academic + research and thesis නම් උමබ research එක complete නොකරොත් උමබට දෙන්නේ PGD වෙන්ඩ පුළුවන්.

    Qualification වනස් වෙනවා. දැන්නම් මොනමගුලක්වත් නැතුව working experience වලින් PG කරන්ඩ පුළුවන්. හැබය් local government uni වල degree (+ experience ) ඕන.
    ----------------------

    අපි කැම්පස් ගියාම දෙන්නේ Bsc නේ , එකෙන් පස්සේ phd එක දක්වා යන්න මොනවද කරන්න ඕනේ ?

    Bsc ඉදන් PHD වෙනකම් කරන්න කොච්චර කාලයක් යනවද ?Bsc ඉදන් PHD වෙනකම්ම ලංකාවේ කරන්න පුලුවන්ද ?

    Bsc එකට upper එකක් වත් තියනවා නම් කෙලින්ම PHD කරන්ඩ පුළුවන්. එතකොට අවුරුදු 4-5 වගේ යනවා

    PHD එකය් MSc එකය් අතර සම්බන්දයක් නෑ. හැබය් Phd එකට select කරද්දී MSc එකට marks add වෙනවා.

    PHd කියන්නේ ගොඩක් වෙලාවට research එකක්. Mphil කියන්නෙත් research type academic program එකක්. Mphil එක PHD එකටම continue කරන්ඩ පුළුවන්. Mphil 3 yeas + PHD another 2 years වගේ.

    ඔව් ලංකාවේ කරන්ඩ පුළුවන්. හැබය් schol එකක් හදාගන්ඩ පුලුවන්නම් රට යමන්. ආතල් එකටත් එක්ක. ලන්කාවෙ කෙරුවොත් ගොඩක් අඩු ගානට කෙරුවහැකි. සමහර වෙලාවට funded ඒවත් තියනවා. Professor කෙනෙකුට සෙට් වයන්.
    Good Lock

    තැන්ක්ස් සහෝ :love:
     

    Tech Bro

    Well-known member
  • Jan 19, 2016
    3,025
    407
    83
    සිහින ලෝකේ
    ela ela gd luck machan :D

    :love:
    11.gif
    11.gif
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    bump , Lecturer kanake ma wenna bung , lanakwe thiyana nidhase ma job ekake :cool::cool::cool::cool::cool:
     

    333sajith

    Well-known member
  • Jun 7, 2009
    1,984
    467
    83
    dan nam government uni walath management wage subject pgd karanna puluwan Bsc ekak nathuwa. mama danna NDT set ekak master of manufacturing management ekata select wuna:yes:
     

    Black_Horse

    Active member
  • Aug 30, 2017
    315
    109
    43
    dan nam government uni walath management wage subject pgd karanna puluwan Bsc ekak nathuwa. mama danna NDT set ekak master of manufacturing management ekata select wuna:yes:

    NDT + experience නම් ගොඩක් වෙලාවට accept කරය්.:yes:

    මම කුව්වේ බන් ඔය foreign uni තෙයෙන්නෙ ලංකාවේ තියන, ඒවගේ ඩිප්ලෝම තියා AL වත් නැතුවත් PG දෙනවා
    :confused:
     

    Gamage2015

    Well-known member
  • Dec 18, 2014
    1,167
    489
    113
    bump , Lecturer kanake ma wenna bung , lanakwe thiyana nidhase ma job ekake :cool::cool::cool::cool::cool:

    හොද Lecturer කෙනෙක්ට නිදහස කියන එක ගොඩක් අඩුයි. අයිස් කාරයන්ට නම් නිදහස උපරිමයි. හොද Lecturer කෙනෙක්ට මුලික උපාධි සිසුන්ට ඉගැන්වීමට අමතරව පර්යේෂණ කිරීම, පශ්චාත් උපාධි සිසුන්ට මාර්ගෝපදේශනය, සිම්පොසියම් වලට සහභාගී වීම, විශ්ව විද්‍යාල/බාහිර රැස්වීම්, සම්මන්ත්‍රණ වලට සහභාගී වීම, පේපර් රිවිව් කිරීම, ව්‍යාපෘති වාර්තා සැකසීම/ඇගයීම, උසස්පෙළ ප්‍රශ්න පත්‍ර සදහා සහය වීම, පොත් ලිවිම ආදී දහසක් දේ තියනවා. නමුත් ලංකාවේ ප්‍රමාණික උගතකු ලෙස ආචාර්ය වෘත්තියේ නියෙලෙන පිරිස ඉතාම අතලොස්සක් නිසා ඔබේ ප්‍රකාශය 90% නිවැරදිය. ඒ ටික දෙනාටත් ලෝකයෙන් ඉතා ඉහල ඉල්ලුමක් ඇති නිසා තව අවුරුදු කිහිපයකින් ඔබේ ප්‍රකාශය 100% ක් නිවැරදිය.