harida ?????????
mama hamadama US wada karana proxy dennada?
wada ewa ok? nikan awata giyata ewa newe list wala thiyana...

hotspotshild mokada
එකේ ප්රොක්සි අවුල් මචන්.. මම දැන් ටිකකට කලින් සල්ලි ගෙවල ගත්තා.. ගත්තු එකත් අපරාදෙ


මාතර කිඹුලා;10368213 said:අමමෝ හෙන මෝඩ වැඩක් නෙ කරලා තියෙන්නෙ![]()
අපරාදෙ සල්ලි.....![]()


ow hari nam mata 10$ denna one mu..Uba maha kapatiyek ban palaweniyata US$10k denawa kiyala okkomagen proxy tool tika ahagannawa, ewaye adupaadu kiyanawa.. passe ube wade goda. apita salli na.. eka harida machan..?????![]()



ow hari nam mata 10$ denna one mu..
hari waradi wadak nahane mama ne mulinma Reply kale...![]()

othokota meka gon athal neweda?![]()


hari mama udaw nokara salli illanawa kiyamuko,ආයෙත් හරියට කියවන්න !! උඹලා මරු මිනිස්සු බන්... උදව් කරපු උන් සල්ලි එපා කියලා යනවා.... උඹ කිසිම උදව්වක් නොකර සල්ලි ඉල්ලනවා![]()

hari mama udaw nokara salli illanawa kiyamuko,
uba udaw karapu unta ( mama newe) salli nodi yanawa..
harima kujeethai neda mahaththayo...![]()

ha...උන් එපා කිව්වාම පස්සෙන් එළවල දෙන්නද? අනික උන්ගෙ මනුස්සකම ටිකක් හරි ඉතුරුවෙලා ඇති.. උඹ වගේ සල්ලි වලට නැවෙන උනෙ නෙමේ නෙ බන් මට උදව් කලෙ![]()



machan mata ube dolar dahaya epa.eth machan uba digin digatamaඋන් එපා කිව්වාම පස්සෙන් එළවල දෙන්නද? අනික උන්ගෙ මනුස්සකම ටිකක් හරි ඉතුරුවෙලා ඇති.. උඹ වගේ සල්ලි වලට නැවෙන උනෙ නෙමේ නෙ බන් මට උදව් කලෙ![]()

