පිටරටක ඉදන් Paymaster එකෙන් සල්ලි දාන කව්ද ඉන්නෙ

Himazharin

Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    ජපානෙ ඉදන් bank transfer කරද්දි cost එක වැඩිලු ඒ හින්දා customerව paymaster වලට මාරු කරගන්න බැලුවෙ,මම නම් වැඩකරන කොල්ලන්ට පඩි ගෙවන්නෙ paymaster එකෙන් app එක පාවිච්චි කරන්න පට්ට ලේසී