පීපල්ස් බෑන්ක් ඩෙබිට් කාඩ් එකෙන් කරපු payments 2ක
මචන්ල, පීපල්ස් බෑන්ක් ඩෙබිට් කාඩ් එකෙන් කරපු payments 2ක්ටම 2පාර ගනෙ සල්ලි කපාගෙන. මගෙ account එක passbook නැති ඔන්ලයින් 1ක්. ඒ payment 2දිම card center එකට ඉන්ෆොර්ම් කලා. පලවෙනි එක 2000 ක එකක්. උන් අමතරව තවත් 2000ක් කපාගෙන. උන්ට කතා කලාම කිවුව system time out එකක් කියල. මට කිවුව Fax එකකින් request එකක් දාන්න සල්ලි account එකට දාන්නම් කියල.මම කිවුව error එක ඔයලගෙ කියල ඔයාල දකිනවනම් why මගෙන් request එකක් අවශ්ය ? ඔයාලම ඒක හදන්න කියල. ඒත් උන් fax එක දානකම් සල්ලි දෙම්මෙ නැ බන්. අයෙත් 20000ක payment එකකටත් 2පාරක් කපගෙන. අයෙත් fax request ඉල්ලනව බන්. mage job eka site office එකක, එනිසා අමරුඉ එලියට ගිහින් fax වැඩ වලට. උන්ට බනින්නද බන්?why බන් උන්ට බැරි අයෙත් සල්ලි මගෙ account එකට දාන්න. මම check කරපු නිසයි මට 2පාරක් කැපුන කියල දැන ගත්තෙ.එහෙම චෙක් නොකරන උන්ගෙ කී දාහක් කපාගෙන ඇත්ද?
මචන්ල, පීපල්ස් බෑන්ක් ඩෙබිට් කාඩ් එකෙන් කරපු payments 2ක්ටම 2පාර ගනෙ සල්ලි කපාගෙන. මගෙ account එක passbook නැති ඔන්ලයින් 1ක්. ඒ payment 2දිම card center එකට ඉන්ෆොර්ම් කලා. පලවෙනි එක 2000 ක එකක්. උන් අමතරව තවත් 2000ක් කපාගෙන. උන්ට කතා කලාම කිවුව system time out එකක් කියල. මට කිවුව Fax එකකින් request එකක් දාන්න සල්ලි account එකට දාන්නම් කියල.මම කිවුව error එක ඔයලගෙ කියල ඔයාල දකිනවනම් why මගෙන් request එකක් අවශ්ය ? ඔයාලම ඒක හදන්න කියල. ඒත් උන් fax එක දානකම් සල්ලි දෙම්මෙ නැ බන්. අයෙත් 20000ක payment එකකටත් 2පාරක් කපගෙන. අයෙත් fax request ඉල්ලනව බන්. mage job eka site office එකක, එනිසා අමරුඉ එලියට ගිහින් fax වැඩ වලට. උන්ට බනින්නද බන්?why බන් උන්ට බැරි අයෙත් සල්ලි මගෙ account එකට දාන්න. මම check කරපු නිසයි මට 2පාරක් කැපුන කියල දැන ගත්තෙ.එහෙම චෙක් නොකරන උන්ගෙ කී දාහක් කපාගෙන ඇත්ද?




