Good post bro...Rep 6+
keenk2n Active member Aug 17, 2007 387 36 28 Kiribathgoda May 17, 2013 #143 thnz ayya.......... hoda wadak
Nu1Dnk Well-known member Jan 23, 2010 10,216 2,433 113 43 In our own place..... May 17, 2013 #144 elaz machan....
LINDA_ADERSON_22 Well-known member Dec 12, 2010 23,371 30,172 113 🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒 May 17, 2013 #146 good post +++
anilantha Well-known member Oct 18, 2008 2,177 880 113 ----- Hill City ---- Jun 22, 2013 #147 good post! rep bahalu ...
yasiru2k Well-known member Jan 7, 2011 5,956 416 83 Jun 22, 2013 #148 good thread machan, sahena dewal igenagatta nawattanna epa, digatama me wage ewa danna Rep ++
Jack_Sparrow Well-known member Jun 16, 2008 42,533 1 16,926 113 Black Pearl Jun 24, 2013 #150 thanks machan godak loku engine tiyana sport wage ewa tamai octane 95 gahanne
077harsha Member Jan 11, 2010 1,510 151 0 on EaRtH Jun 24, 2013 #152 Good Post ,Thanks bro! Toyota Vitz 1.3 hoda petrol eka mokadda? 90 or 95?
asankanp Member Mar 11, 2009 1,566 45 0 Jun 24, 2013 #154 Valuable Post.......................++++Rep
urajdrlk Well-known member Jul 6, 2006 102,097 3,545 113 Inside Your Laptop ;) Sep 13, 2013 #156 මම බයික් එකට නම් 95 ගහන්නේ ගත්ත දවසේ ඉදන්..... කාර් එකට නම්, දුර ගමන් වලදි 95 ගහනවා.... මෙහේ දුවන්නේ නම් 90 ගහලා..... බස් එකට පෙට්රල් ගහන්නේ නෑ.....
මම බයික් එකට නම් 95 ගහන්නේ ගත්ත දවසේ ඉදන්..... කාර් එකට නම්, දුර ගමන් වලදි 95 ගහනවා.... මෙහේ දුවන්නේ නම් 90 ගහලා..... බස් එකට පෙට්රල් ගහන්නේ නෑ.....
maxxaa Member Sep 9, 2010 8,331 588 0 Address නෑ Sep 13, 2013 #157 urajdrlk said: මම බයික් එකට නම් 95 ගහන්නේ ගත්ත දවසේ ඉදන්..... කාර් එකට නම්, දුර ගමන් වලදි 95 ගහනවා.... මෙහේ දුවන්නේ නම් 90 ගහලා..... බස් එකට පෙට්රල් ගහන්නේ නෑ..... Click to expand... bike ekata 95 gahuwama wenasak thiyada ban?
urajdrlk said: මම බයික් එකට නම් 95 ගහන්නේ ගත්ත දවසේ ඉදන්..... කාර් එකට නම්, දුර ගමන් වලදි 95 ගහනවා.... මෙහේ දුවන්නේ නම් 90 ගහලා..... බස් එකට පෙට්රල් ගහන්නේ නෑ..... Click to expand... bike ekata 95 gahuwama wenasak thiyada ban?