මචන්ල රට යනකොට මෙහෙ බැංකු වලට ගෙවන්න තියෙන loans එහෙම ඔක්කොම CLEAR කරලද යන්න ඕනද ?
cREDIT CARD එහෙම කොහොමද මචන්ල ?
මගෙ මචන් LOAN හැමතැනම කෙලවෙලා තියෙන්නෙ.තියෙන දේවල් විකුණලා යන්න බැලුවෙ ?
CRIB එකට ගිය ටික විතරක් CLEAR කරගත්තම ඇති වෙයිද මචං ..
දන්න BANKS SCENE නැද්ද මචන් මේවා ඔක්කොම එක LOAN එකකින් ගෙවල දාල ඔක්කොම එකකට දාලා දෙන?
රට යද්දී සල්ලි පෙන්වද්දි මේව බලපායි නේද
CRIB එකෙන් අයින් වෙන්නෙ කොහොමද කියලත් දන්නා කවුරුහරි කියන්න...
cREDIT CARD එහෙම කොහොමද මචන්ල ?
මගෙ මචන් LOAN හැමතැනම කෙලවෙලා තියෙන්නෙ.තියෙන දේවල් විකුණලා යන්න බැලුවෙ ?
CRIB එකට ගිය ටික විතරක් CLEAR කරගත්තම ඇති වෙයිද මචං ..
දන්න BANKS SCENE නැද්ද මචන් මේවා ඔක්කොම එක LOAN එකකින් ගෙවල දාල ඔක්කොම එකකට දාලා දෙන?
රට යද්දී සල්ලි පෙන්වද්දි මේව බලපායි නේද
CRIB එකෙන් අයින් වෙන්නෙ කොහොමද කියලත් දන්නා කවුරුහරි කියන්න...