කොල්ලනේ , කෙල්ලනේ තමන්ගේ බැංකු ගිණුම් , credit කාර්ඩ් ගැන අවදාන්නෙන් ඉන්න. එක එක නම් වලින් බැංකු හොරෙන් ගණන් කපනවා. මගේ NDB CC එකේ කවදාවත් නැතුව 1500 ක් කපාගෙන "Periodic Card Fee" කියලා. අනික් transaction වගේ SMS notification වත් එන්නේ නෑ. ගිය අවුරුදු 5 ට ම annual ෆීස් ඇරෙන්න ඔහොම නමකින් කපල නෑ. ඒ කියන්නේ මුන් කාර්ඩ් එකක් තියන් ඉන්නවටත් දැන් චාජ් කරන්න පටන් අරන් වගේ.
බැංකුවට හෙට කතා කරන්න ඕන දැන් බෑන්ක් hours වල. ඕකුන්ට කථා කරන්න ගියහම උන් දන්නෙත් නෑ. බැංකු monthly statement එකෙත් නෑ. NDB CC consolidate statement කියල එවන එකේ තමා තියෙන්නේ.
බැංකුවට හෙට කතා කරන්න ඕන දැන් බෑන්ක් hours වල. ඕකුන්ට කථා කරන්න ගියහම උන් දන්නෙත් නෑ. බැංකු monthly statement එකෙත් නෑ. NDB CC consolidate statement කියල එවන එකේ තමා තියෙන්නේ.
