දැන් ඉන්න කෙල්ලෝ අහන්නත් කලින් රූම් යන්න ready උන්නේ ,මේ කතාව ඇහුවම මට හිතෙන්නේ උබ මාර ලකී.
පොඩි කාලේ ඉදල කිසිම සමාජ දැනුමක් නැතිව ඉගෙනීම විතරක් කරපු කෙල්ලෝ ඉන්නවා බන්,මාත් හිතාගෙන
හිටියේ එහෙම අය දැන් නැහැ කියල,මටත් එහෙම කෙනෙක් හම්බ උනා..මමනම් තවම එයාගේ පස්සෙන් යනවා උබ වගේ නෙවයි.මට හිතෙන්නේ ඔය කෙල්ලත් එක්ක උබට අනිත් අම්මණ්ඩිලා එක්ක කරනවට වඩා හොද sex life එකක් ගත කරන්න
පුළුවන් වෙයි
මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.
කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..
හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.
(kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)



"kimba" nettam uba melahata devorcedoya hodai yako.mage wife break up vela apahu set une oya vage nisa.hadisiyema mata call karala ahanava kimba kiyanne kohetada kiyala.balinnam unge office eke kellekta sms ekak awilla "" mata oyage kimba kanna asai kiala"" ehema dial innava ona tharam
දැන් ඉන්න කෙල්ලෝ අහන්නත් කලින් රූම් යන්න ready උන්නේ ,මේ කතාව ඇහුවම මට හිතෙන්නේ උබ මාර ලකී.
පොඩි කාලේ ඉදල කිසිම සමාජ දැනුමක් නැතිව ඉගෙනීම විතරක් කරපු කෙල්ලෝ ඉන්නවා බන්,මාත් හිතාගෙන
හිටියේ එහෙම අය දැන් නැහැ කියල,මටත් එහෙම කෙනෙක් හම්බ උනා..මමනම් තවම එයාගේ පස්සෙන් යනවා උබ වගේ නෙවයි.මට හිතෙන්නේ ඔය කෙල්ලත් එක්ක උබට අනිත් අම්මණ්ඩිලා එක්ක කරනවට වඩා හොද sex life එකක් ගත කරන්න
පුළුවන් වෙයි
කට ඇරපං මසුරං දාන්නමගේ වයිෆ්ව මතක්වුනා.
අද්යාපනයට අමතර වල් වැඩ සැට් එකම
ඔක්කොම මුල ඉඳලා උගන්නලා ගන්න වුනා.
ඔහොම කෙල්ලෝ ඉන්නවා බං. හරි එකක් හම්බෙන්න පිං කරන්න ඕන.
පොඩි කාලේ ඉඳන් මෝල් අමාරුව ඉහට ගහලා තිබුනොත් ගොඩක් වෙලාවට ගන්න සංසාරයක් නෑ.
බහුතරයක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ගැන හිතං ඉන්නේ වැල බලලා ඔලුවේ මවං ඉන්න ඇඟිලි ගහන, ආප්ප ගහන, අරවා මේවා ඔබාගන්න කෙල්ලෝ විදියට. උන්ට මෙහෙම දේවල් හිතාගන්න බෑ. කිව්වත් අදහගන්නත් බෑ.
මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.
කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..
හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.
(kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)
උපදෙසක් ඕනෙනන් කියපන්.updesak denna blannaඑහෙම කෙල්ලො ඕන තරන් ඉන්නව. උබ වැඩ්ඩෙක් නන් සෙක්ස් කරනව කියල එකක් හරියට දන්නෙවත් නැති කෙල්ලෙක් උනත් සුපිරිම තැනකට හදන්න පුලුවන්. කාලයක් යනව හැබැයි. මේකෙ උන් කියනව වගේ මොන්ටිසෝරි වෙන් නෑ. අත්දැකීමෙන් කියන්නෙඋපදෙසක් ඕනෙනන් කියපන්.