මගේ අලුත් කෙල්ල ගැන ප්‍රස්නයක් යාලුවනේ

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,119
    113
    lol oka boru yako. Kello aniwaryen sathiyata 4-5 parak athe gahanawamai. Angilla gahanne nattan kotteka atullagena hari badu tika yawa gannawa.
     
    • Like
    Reactions: boot_boy

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    දැන් ඉන්න කෙල්ලෝ අහන්නත් කලින් රූම් යන්න ready උන්නේ ,මේ කතාව ඇහුවම මට හිතෙන්නේ උබ මාර ලකී.
    පොඩි කාලේ ඉදල කිසිම සමාජ දැනුමක් නැතිව ඉගෙනීම විතරක් කරපු කෙල්ලෝ ඉන්නවා බන්,මාත් හිතාගෙන
    හිටියේ එහෙම අය දැන් නැහැ කියල,මටත් එහෙම කෙනෙක් හම්බ උනා..මමනම් තවම එයාගේ පස්සෙන් යනවා උබ වගේ නෙවයි.මට හිතෙන්නේ ඔය කෙල්ලත් එක්ක උබට අනිත් අම්මණ්ඩිලා එක්ක කරනවට වඩා හොද sex life එකක් ගත කරන්න
    පුළුවන් වෙයි


    oya hodai yako.mage wife break up vela apahu set une oya vage nisa.hadisiyema mata call karala ahanava kimba kiyanne kohetada kiyala.balinnam unge office eke kellekta sms ekak awilla "" mata oyage kimba kanna asai kiala"" ehema dial innava ona tharam
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,611
    1
    32,363
    113
    - උඩරට -
    මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.

    කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..

    හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
    උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.

    (kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)

    කෙල්ල බොරු කියන්නේ..
    කෙල්ලෝ සාමාන්‍යයෙන් ඕවා ගැන දන්නවා
    ඒ උනාට ඒවා රහස් විදිහට තියන් ඉන්නවා මිසක් කියන්න යන්නේ නෑ..
    කරන්න පලයන් එතකොට කියයි.. :lol:

    ඇගිල්ල දාලා චෙක් කර ගනින්කෝ බන් ඉවරයිනේ. :lol:

    කපල් ෆොටෝ එකක් නැතුව කියන්න අමාරුයි..
    ෆොටෝ එකක් දාපන් ඔලු දෙක නැතුව.. :D
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    oya hodai yako.mage wife break up vela apahu set une oya vage nisa.hadisiyema mata call karala ahanava kimba kiyanne kohetada kiyala.balinnam unge office eke kellekta sms ekak awilla "" mata oyage kimba kanna asai kiala"" ehema dial innava ona tharam
    "kimba" nettam uba melahata devorced😅😅😅
     
    • Like
    Reactions: boot_boy

    Suitcase

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    1,728
    402
    83
    uba dan yaluwuna wage hodata kalpanawen thawa awuruddakwath geniyahan affair eka
    kella daham pansal type ekakda naththan kaju gas 7ma panna ekiyakda kiyala hoyaganna labeyi.

    ubata doubt prashna thibboth e athra meheme thread dahan elakiriye
     
    • Love
    Reactions: boot_boy

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    දැන් ඉන්න කෙල්ලෝ අහන්නත් කලින් රූම් යන්න ready උන්නේ ,මේ කතාව ඇහුවම මට හිතෙන්නේ උබ මාර ලකී.
    පොඩි කාලේ ඉදල කිසිම සමාජ දැනුමක් නැතිව ඉගෙනීම විතරක් කරපු කෙල්ලෝ ඉන්නවා බන්,මාත් හිතාගෙන
    හිටියේ එහෙම අය දැන් නැහැ කියල,මටත් එහෙම කෙනෙක් හම්බ උනා..මමනම් තවම එයාගේ පස්සෙන් යනවා උබ වගේ නෙවයි.මට හිතෙන්නේ ඔය කෙල්ලත් එක්ක උබට අනිත් අම්මණ්ඩිලා එක්ක කරනවට වඩා හොද sex life එකක් ගත කරන්න
    පුළුවන් වෙයි

    Agree with this....මේකෙ ඉන්න බඩු කරගහපු උන් කියන ඒවා අහන්න එපා. අවුරුදු 25 වෙලා porn බලල නැති mastuburate කරල නැති කෙල්ලො ඕන තරන් ඉන්නව.


    මගේ වයිෆ්ව මතක්වුනා.🥰🥰
    අද්‍යාපනයට අමතර වල් වැඩ සැට් එකම
    ඔක්කොම මුල ඉඳලා උගන්නලා ගන්න වුනා.😂😂🤣
    ඔහොම කෙල්ලෝ ඉන්නවා බං. හරි එකක් හම්බෙන්න පිං කරන්න ඕන.
    පොඩි කාලේ ඉඳන් මෝල් අමාරුව ඉහට ගහලා තිබුනොත් ගොඩක් වෙලාවට ගන්න සංසාරයක් නෑ.

    බහුතරයක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ගැන හිතං ඉන්නේ වැල බලලා ඔලුවේ මවං ඉන්න ඇඟිලි ගහන, ආප්ප ගහන, අරවා මේවා ඔබාගන්න කෙල්ලෝ විදියට. උන්ට මෙහෙම දේවල් හිතාගන්න බෑ. කිව්වත් අදහගන්නත් බෑ.
    කට ඇරපං මසුරං දාන්න
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.

    කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..

    හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
    උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.

    (kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)

    looks like a pure girl
     
    • Like
    • Love
    Reactions: shenat and boot_boy

    ranq

    Active member
  • Mar 5, 2019
    117
    45
    28
    එහෙම කෙල්ලො ඕන තරන් ඉන්නව. උබ වැඩ්ඩෙක් නන් සෙක්ස් කරනව කියල එකක් හරියට දන්නෙවත් නැති කෙල්ලෙක් උනත් සුපිරිම තැනකට හදන්න පුලුවන්. කාලයක් යනව හැබැයි. මේකෙ උන් කියනව වගේ මොන්ටිසෝරි වෙන් නෑ. අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ ;) උපදෙසක් ඕනෙනන් කියපන්.
     

    wpmanoj

    Well-known member
  • Nov 18, 2010
    2,681
    6,460
    113
    මගේ අත්දැකීම් අනුව ඔය කෙල්ල ලෝක බඩුවක් පොඩ්ඩක් හොයල බලල පස්සෙ මටත් කියාන්කො. ගොඩක් වෙලාවට සති කීපෙකින් උඹට බූට් බෑයකුත් සෙට් වේවි වගේ
     
    • Like
    Reactions: boot_boy

    MINT_51

    Well-known member
  • Jan 26, 2016
    696
    1,095
    93
    උබට අතේ ගහන්න කවුරුත් කියල දුන්නද? නෑනෙ.
    ඒ වගේ තමා කෙල්ලොත්. අල්ල අල්ල ඉන්නකොට ඉගෙන ගන්නව. උබේ කෙල්ල වැඩිය ඇල්ලුවෙ නැතුව ඇති එහෙනම් 😂
     
    • Like
    Reactions: boot_boy

    boot_boy

    Active member
  • Feb 14, 2019
    58
    111
    33
    එහෙම කෙල්ලො ඕන තරන් ඉන්නව. උබ වැඩ්ඩෙක් නන් සෙක්ස් කරනව කියල එකක් හරියට දන්නෙවත් නැති කෙල්ලෙක් උනත් සුපිරිම තැනකට හදන්න පුලුවන්. කාලයක් යනව හැබැයි. මේකෙ උන් කියනව වගේ මොන්ටිසෝරි වෙන් නෑ. අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ ;) උපදෙසක් ඕනෙනන් කියපන්.
    updesak denna blanna
     

    ChoppeAyya

    Active member
  • Jan 3, 2017
    350
    162
    43
    Kalayak yaddi poddak balapan feelings/ emotions / caring adu kellekda kiyala.
    Ehema kello jathiyak inanwa "COLD WOMEN" kiyala.
    Unwa mulin dakkama apita hithenne sirama kello hodata hadichcha un kiyala.
    Habayi un aththatama ehama newei. unta feelings na. kenek ekka emotionally attach wenne na. wachanenn adare kiyanawa witarayi. eka ubata feel wenna tharama warm na.
    Kasada bandama ube familiy eka ganan ganne na. yaluwek na. ubawa ganan ganneth na.
    SEX wadiya onath na. uba karoth balan innawa echcharayi.
    kendare balapan. owa hariyta kiyanna puluwan.
    Dewa ganaya thiyena un sex walata na echchara kohomath. e athare mama kiwwa wage extreme case innawa. parissma weyan. banda wage newei atharinna ba. yalu wela inna kale gona wenne nathuwa hodata analyse karapan.
    Molen wada karapan, Jundawayi, heart ekayi udata ganne nathuwa.