ehenam kohomada bn shipping hadagatte. un kiyannae SL walata shipping na kiyalane amazon eke.
uba ehe inna ekekta ganna kiyala wena ekek da meheta ship kale? nethnam kelinma amazon site ekenmada shipping hadagatte?

ehenam kohomada bn shipping hadagatte. un kiyannae SL walata shipping na kiyalane amazon eke.
uba ehe inna ekekta ganna kiyala wena ekek da meheta ship kale? nethnam kelinma amazon site ekenmada shipping hadagatte?

haha wade karagena neda kohomahari,,ela machan,,danui thread eka dakke![]()
![]()


msi lap thiyeda ban..danne danne....![]()
////aulak nadda..??hodada...
ehenam kohomada bn shipping hadagatte. un kiyannae SL walata shipping na kiyalane amazon eke.
uba ehe inna ekekta ganna kiyala wena ekek da meheta ship kale? nethnam kelinma amazon site ekenmada shipping hadagatte?

Mu lankawata genna gena thiyenna gift ekak kiyala, Nettan okata bara tax ekak gahanawa, mage 2nd hand Lap ekatath 10K gahuwa. Muge lokukama pennanna me thread eka dala thiyenna.![]()
උබ හරියටම කිව්වා රේප් 11![]()
labbai chance kiwwalu 
ara uba set karan inna wayasaka Chinese genida ban meka ewwe.labbai chance kiwwalu
![]()



Ade umba lankawata Kohomada shipe kale??? International shipping daalada? Warrenty claim karanne kohomada okata? Sorry bun umbe post ma bump kalata. Lankawe oya wage lap ekak ganna gedara ukas tiyanna wena nisa ahanna :3
aiyo methana inna gon harak.
okak one nan ship2 service eka use karanne puluwan.
nathahoth kapruka eken genanne.
meke dala tiyena widihata meya amazon nemei aran tiyenne.
eBay :|
Amazon kawadawath USPS haraha shipping karanne nehe international walata.
Kohenda aththe gaththe. aththe kianne :|
