මගේ ලැප් එක ආවෝ..../හෙල්ප් එකක් ඕනා

arsehole-froce

Well-known member
  • Nov 11, 2014
    2,530
    182
    63
    Gampaha
    ehenam kohomada bn shipping hadagatte. un kiyannae SL walata shipping na kiyalane amazon eke.

    uba ehe inna ekekta ganna kiyala wena ekek da meheta ship kale? nethnam kelinma amazon site ekenmada shipping hadagatte?

    Mu lankawata genna gena thiyenna gift ekak kiyala, Nettan okata bara tax ekak gahanawa, mage 2nd hand Lap ekatath 10K gahuwa. Muge lokukama pennanna me thread eka dala thiyenna.
    :P
     

    Mozilla

    Well-known member

  • Mu lankawata genna gena thiyenna gift ekak kiyala, Nettan okata bara tax ekak gahanawa, mage 2nd hand Lap ekatath 10K gahuwa. Muge lokukama pennanna me thread eka dala thiyenna.
    :P

    11.gif
    උබ හරියටම කිව්වා රේප් 11
     
    • Like
    Reactions: arsehole-froce

    Terminator75

    Active member
  • Dec 30, 2015
    600
    200
    43
    Maharagama
    Ade umba lankawata Kohomada shipe kale??? International shipping daalada? Warrenty claim karanne kohomada okata? Sorry bun umbe post ma bump kalata. Lankawe oya wage lap ekak ganna gedara ukas tiyanna wena nisa ahanna :3
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    aiyo methana inna gon harak.
    okak one nan ship2 service eka use karanne puluwan.

    nathahoth kapruka eken genanne.

    meke dala tiyena widihata meya amazon nemei aran tiyenne.
    eBay :|

    Amazon kawadawath USPS haraha shipping karanne nehe international walata.

    Kohenda aththe gaththe. aththe kianne :|
     

    Mozilla

    Well-known member
  • aiyo methana inna gon harak.
    okak one nan ship2 service eka use karanne puluwan.

    nathahoth kapruka eken genanne.

    meke dala tiyena widihata meya amazon nemei aran tiyenne.
    eBay :|

    Amazon kawadawath USPS haraha shipping karanne nehe international walata.

    Kohenda aththe gaththe. aththe kianne :|

    ඔබට සතුටුයිද දැන්? :rofl:
     

    qwee123

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    Nice Machan Bump wela Thiyana hinda Thread eka dakke Kohomda Lap eka?Hondai ne? MSI wala reviews Hondai sahenna mageth ekak ganna idea ekak thiyanwa
     
    • Like
    Reactions: Mozilla