මගේ වඩු වැඩ - (කම්පියුටර් ටේබල් එක)

White_Raven

Well-known member
  • Dec 8, 2020
    244
    503
    93
    නියමයි. ඇත්තටම හොදට කරලා තියෙනවා. (y)

    මමත් ඔය වගේ එල් ෂේප් එකේ මේසයක් හදන්න බඩු එකතු කරලා ගෙදරට යැව්වා පහුගිය දවස් ටිකේ. වෙනස ඇවිල්ලා මම හදන්න යන්නේ එක පැත්තක් බිත්තියටම අකුලන්න පුලුවන් ජාතියේ එකක්. මේකට වුවමනා folding bracket එක තමයි තවම හොයාගන්න බැරි වුනේ. (දරාස් එකේ තියෙනවා හැබැයි overseas)

    වැඩේ පටන් ගත්තහම අප්ඩේට් එකක් දාන්නම්.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    පට්ට මචෝ. (y)

    මේකෙන් අයිඩියා එකක් ගන්න පුලුවන් දැන්. අර පිටිපස්සට ලෑල්ලක් ගැහුවනම් තව පෙනුමයි කියල හිතෙනවා. වැඩේ නම් සුපිරි මචෝ :love:
     

    amino

    Well-known member
  • Jul 27, 2008
    2,311
    2,769
    113
    Pilimathalawa
    wow supiri bro

    key board ekata wenama tray ekak demme nam aparaad
    oken wenne keyborad ekai moniter ekai athara dura wedi wena eka
    ethakota oyaata godak uda pahala balanna wenawa
    anika atha ellila wage thiyenne

    honda vidiya thamai moniter eka gaawama keybord eka thiyaa ganna eka

    kohoma unath wedee supiri
    thawa oone nam PVC sticker thiyanawa (ara damro eke ehema table wala alawala thiyana sticker eka)
    eeka alawanna puluwan
    hebei polish karala thiyana eka eeta wadaa penumai
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    Matath hadala dipanko? cost eka kiyak unada lee walata oka hadanna?
    කාලය තමයි මචං නැත්තෙ.
    ලී වලට විතරක් 3500ක් විතර ගියා. ඉතුරු අඩුම කුඩුම වලටත් එක්ක මුලු වියදම, 8000ක් විතර ගියා.
    ado pattane ban
    kohomda patan gaththe?
    පටන් ගත්තෙ ඩ්‍රෝවින් එකක් ඇඳල. ලී කැපෙන විදිහ ඇණ අහුවෙන විදිහ වගේ හැම දෙයක්ම ඩ්‍රෝවින් කරගත්තම ලේසියි.
    අවශ්‍ය බඩු ගෙනාවෙත් ඒ මිනුම් වලටමයි.
    Bumpiyo

    ටයිල් ටික කනවා කියලා නෝනා මොකවත් කිව්වෙ නැතැයි 🤣
    නෝනෙක් නෑනෙ. 😁
    ගැරේජ් එකේ බිම කොංක්‍රීට් විතරයි තියෙන්නෙ.
    මිනුම් ටික හරියට තිතට ගන්න එක තමා ගේම නේද !
    මුලින්ම ඩ්‍රෝවින් එකක් කරගත්තම වැඩේ ලේසියි.
    කොහෙන්ද මේ දේවල් ඉගෙන ගත්තේ..මාර දක්ශතාවක් ඔයාට අයියේ.වාහන නන් වාහන වඩු වැඩ නන් වඩු වැඩ
    😁😁
    ඔබ ගැන ඉරිසියාවක් ආව මිතුර

    ශුපිරි ආ, එකෙන්ම වැඩ්ඩෙක් :love2:
    ඇණ ටික පිටට නොපෙනෙන්න අල්ලන්නයි, අන්තිමට ග්‍රයින්ඩරේ අල්ලල ෆිනිශ් කරන්නයි විතරයි තියෙන්නෙ.
    වඩ්ඩො කරන ලී වැද්දිලිනං කරන්න බෑ. ඉස්සරහට එහෙම වැඩකුත් අත්හදා බලන්න ඉන්නෙ..
    @PHBhagya supiri machan oyage weda ....(y)(y)

    ============================================================================================




    @kinkon .

    Today Score - @23.30 - 01/07/2021

    Original Like 182 + Fake Like 376 [Account @Genuine ] Total - 558

    Proof link....


    https://elakiri.com/threads/15-හැවිරිදි-දැරිය-අපයෝජනය-කිරීමේ-සිද්ධියට-ප්‍රා-ස-උප-සභාපතිවරයෙක්-අත්අඩංගුවට.1996821/page-2#post-26608695
    එහෙම කොහොමද මචෝ වෙන්නෙ....
    කොම්පීතරේ තියෙන ෆොටෝ එකක් නැද්ද?
    වෙලාවට මතක් කරේ දැන් ඉතිං කොම්පීතරයක් ගන්නත් එපැයි 😆..

    මගෙ පී.සී එක සවුත්තු වෙලා අයින් කරල තියෙන්නෙ. ඒකෙ තිබුණ හොඳ කෑලි ටිකත් එක එකාට දීල.

    දැන් ඉතිං ඒකම ගොඩදාගන්න හරි අලුත් එකක් ගන්න හරි ඉන්නෙ. ඊට කලින් මේ වැඩේට අතගැහුව..
    Great work machan. But to make your effort worth while you should have used Gini sapu.
    ඔවු මචෝ. මේ ලීය එච්චර හරි නෑ. වැඩ කරන්න ගත්තට පස්සෙ තමයි ඒක තේරුනේ.
    ගිණි සපු පැන්ට්‍රි කබඩ් වලට එහෙම හොඳයිද?

    මොරටුවෙද?
    ගම්පහ😁
    ado mulin man hithan hitiye uba PHP waddek kiyala :LOL: .. danui nama hariyeta kiyewwe.. adoo math ohoma table ekak baluwa patta ganan neh.. hadawaganna thamai wenne.. supiri :love2:
    Php කියන්නෙ මොකක්ද මචෝ...

    දැන් මේසයක් කීයක් විතර වෙනවද? 20ක 30ක් වත්...
    නියමයි. ඇත්තටම හොදට කරලා තියෙනවා. (y)

    මමත් ඔය වගේ එල් ෂේප් එකේ මේසයක් හදන්න බඩු එකතු කරලා ගෙදරට යැව්වා පහුගිය දවස් ටිකේ. වෙනස ඇවිල්ලා මම හදන්න යන්නේ එක පැත්තක් බිත්තියටම අකුලන්න පුලුවන් ජාතියේ එකක්. මේකට වුවමනා folding bracket එක තමයි තවම හොයාගන්න බැරි වුනේ. (දරාස් එකේ තියෙනවා හැබැයි overseas)

    වැඩේ පටන් ගත්තහම අප්ඩේට් එකක් දාන්නම්.
    අනිවා නූලක් දාන්න.
    වෙන ක්‍රමේකට බ්‍රෙකට් එක හදන්න බැරිද? පැන්ට්‍රි කබඩ් සරනේරුව පාවිච්චි කරල එහෙම....
    පට්ට මචෝ. (y)

    මේකෙන් අයිඩියා එකක් ගන්න පුලුවන් දැන්. අර පිටිපස්සට ලෑල්ලක් ගැහුවනම් තව පෙනුමයි කියල හිතෙනවා. වැඩේ නම් සුපිරි මචෝ :love:
    පිටිපස්සට ෆුල් වැහෙන්න නේද?
    ඉස්සරහට බෝඩ් එකක් ගෙනල්ල කරන්න බලන්න ඔනෙ.
    patta machan oya li ada gahaanwa neda
    poddak balapan
    හපොයි එහෙම සීන් එකක් තියෙනවද???
    ටොප් එකට තියෙනවා මචෝ. උබට සයිඩ් බිස්නස් එකක් හැටියට ඔය ටැලන්ට් එක පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්
    කාලය තමයි මචෝ නැත්තෙ...
    වැඩ ඇරිල ඇවිත් එක දිගට රෑටත් වැඩ කරන්න අමාරුයි.

    අනික යතු ගාන්න මැශින්, රවුටර් මැශින් නැතුව එහෙම වැඩකට අතගහන්න බෑ.
    හැබායි ජොබට කෙලවුන දවසකට මොනවහරි කරල ජීවත් වෙන්න පුලුවන් 😆.