උඹ කැමති දෙයක් හිතාගනින්. ඒක උඹගෙ වැඩක්.okage pattapal boru ban.
oka yana 3500 badu.
okata kanna 2500 hoyagannawat baha
metana param banawa 3500ta badu gahana eka gana
උඹ කැමති දෙයක් හිතාගනින්. ඒක උඹගෙ වැඩක්.okage pattapal boru ban.
oka yana 3500 badu.
okata kanna 2500 hoyagannawat baha
metana param banawa 3500ta badu gahana eka gana
e moko ban

ඔහොම කියන්නෙ නැති කෙල්ලොත් ඉන්නව බන්.මල වදේ බන්, පාර්ටියකට යන්න එපා, බොන යාළුවො ආශ්රය කරන්න එපා, බොන්න එපා, රෑ වෙන්න කලින් ගෙදර යන්න.. එපා වෙනව ඕයි![]()

ehma kellot innawa ban owa kiynna ubata thiyna adraya nisa neමල වදේ බන්, පාර්ටියකට යන්න එපා, බොන යාළුවො ආශ්රය කරන්න එපා, බොන්න එපා, රෑ වෙන්න කලින් ගෙදර යන්න.. එපා වෙනව ඕයි![]()
bota pissuda ban mama hodata inna ne ban kello na kiyala aulk naaththamai mata ekak hitiyanam mama aniwa denawa muta
moo adana adilla dakkama mata sansare kalakiruna ban![]()

උඹ කැමති දෙයක් හිතාගනින්. ඒක උඹගෙ වැඩක්.





එහෙනම් ඉතින් කෙල්ල වැඩක් නෑ.
ඔය උඹේ ටයිප් එක කිව්වේ මොකද්ද ?![]()


ah ...eka mata therene naha. she is beautiful everyone say and i also accept that. but eya mage ttype eke newii.ee kiyanne mokakda kiyala mata therenne naha![]()
තොපි සේරම සත්ය ප්රේම බ්රුන්ග රාජයො වෙන්න යන උන්ට තමයි කෙල්ලො නැත්තෙ ...![]()




ahhhbump and bump one day u can jump![]()

na ne banUBATA TAMA NIKAM PALUWA YANNA WATH KELLEK SET KARAGANNA BARI UNADA FRIENDSHIP EKATAWATH.???
yako try karanna gita hama ekatama kollo innawa anit awun boot kala un kmatai na yalu wenna na man mokak karnnada ban inna awun tika hadda chternodokin wal musalayo...
mama ubata kiyanne naha ayeth.
wadak nahane.

