මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

jinthuwaz

Member
May 24, 2013
1,207
44
0
e moko ban

මල වදේ බන්, පාර්ටියකට යන්න එපා, බොන යාළුවො ආශ්‍රය කරන්න එපා, බොන්න එපා, රෑ වෙන්න කලින් ගෙදර යන්න.. එපා වෙනව ඕයි :dull:
 

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
මල වදේ බන්, පාර්ටියකට යන්න එපා, බොන යාළුවො ආශ්‍රය කරන්න එපා, බොන්න එපා, රෑ වෙන්න කලින් ගෙදර යන්න.. එපා වෙනව ඕයි :dull:
ඔහොම කියන්නෙ නැති කෙල්ලොත් ඉන්නව බන්.:dull:
 

sw7x

Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    aththamai mata ekak hitiyanam mama aniwa denawa muta
    moo adana adilla dakkama mata sansare kalakiruna ban :(
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    මල වදේ බන්, පාර්ටියකට යන්න එපා, බොන යාළුවො ආශ්‍රය කරන්න එපා, බොන්න එපා, රෑ වෙන්න කලින් ගෙදර යන්න.. එපා වෙනව ඕයි :dull:
    ehma kellot innawa ban owa kiynna ubata thiyna adraya nisa ne
     

    Fox Mulder89

    Well-known member
  • Dec 31, 2012
    2,460
    943
    113
    gampaha
    එහෙනම් ඉතින් කෙල්ල වැඩක් නෑ.
    ඔය උඹේ ටයිප් එක කිව්වේ මොකද්ද ? :confused::confused::confused:

    eka mata therene naha. she is beautiful everyone say and i also accept that. but eya mage ttype eke newii.ee kiyanne mokakda kiyala mata therenne naha :rolleyes::rolleyes:
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    eka mata therene naha. she is beautiful everyone say and i also accept that. but eya mage ttype eke newii.ee kiyanne mokakda kiyala mata therenne naha :rolleyes::rolleyes:
    ah ...
    oya outgoing personality ekak wenna ethi eya ehema nethuwa ethi.
    or religions, races gelapenne nethiwa ethi,
    Attitudes gelapenne nethnam ithin wedak nee,
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,848
    6,116
    113
    තොපි සේරම සත්‍ය ප්‍රේම බ්රුන්ග රාජයො වෙන්න යන උන්ට තමයි කෙල්ලො නැත්තෙ ... :P:yes:
     

    gora

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    3,179
    328
    83
    අනේ මන්දා !
    1476320_644946058901264_711560414_n.jpg
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    nodokin wal musalayo...
    mama ubata kiyanne naha ayeth.
    wadak nahane.
    yako try karanna gita hama ekatama kollo innawa anit awun boot kala un kmatai na yalu wenna na man mokak karnnada ban inna awun tika hadda chter :sorry::eek: