Mama nam bill eka unath share karala thama denne. Ehema nathuwa arawa mewa ganna giyama thama ewata baye hira wela inna wenne. Anthimata dunna wage neme mama arawa dunna kiyala mara gena kanna hadaddi. Love karana kale karanna ona thamange adhahas galapenawada kiyala balana eka witharai. meet wela katha karala gedara enna thiyenne. Samahara mama danna ayath innawa phone laptop arawa mewa serama bf gen ganna. ehema karana eka nam paw wadak. godak boysla girl issaraha lokuwata panala wiyadam kalata anthimata mase kama cover kara gannath salli madi

Lassanata andama godak passen enawa oya pennane![]()

eka jara cut eka ah
eka nemei ko oyata pani hala hala hitapu අවංක-මරුවා![]()
hm ekata atta ban kollonta kello mulu lokma unata kellont eka eka dayak witri wagana bn ganu kiyanne jiwithe kiyala hithan inne ai bn
man nan me dawas wala ganunwa ganan nogena innawa habai eke results danmama penawa
dan ganu p*ka digena enawa paw oi
umbalage oluwala thiyana opinion eka wenas karaganin ganu kiyanne mahaloku watinaa deyak nemei bn okunwa onawata wada oluwa uda thiyagena apima thamai okunge demand eka wadi karanne
ganan nogena hitapanko okun passen enne nadda balanna
dan ithin meke inna kellontath mekata sahenna ridei![]()

hm ekat attta et oya a/l karana awun love karanna ne owa balala nawi neLassana boy kenek ganan nogena hitiyoth nam asa kenek passen ewi. ehema nathuwa job ekak nathuwa / geyak dorak nathuwa / adhare karanna nodanna kenek awuruddak kisima kellek ganan nogena hitiyath kisima kenek oya kiyana widihata passen enne naha. Anika ganan nogena inna eken wenne ganan ganna aya ekka kattiyama yalu wena eka. Ita passe ithin hulan thama![]()



mama nam ehma kellonwa hira karala thiynna ne naApi nam oya mala wikara hithanne naha oyaa oya kiyanawa wage. Love karana eka maha wadayak. Hira wela inna giyama epa wenawa. ita wada single inna eka hodai. ehema naththam nagitapu welawe idan msg karannai wada godai

me bat man ne yakooooooo![]()
අඩෝ මේක මම දැක්කේ බ්රා එක පිටින් ඔලුව වහන් ඉන්න කෙල්ලෙක් වගේ..![]()

අඩෝ එහෙමද..නිකන් බ්රා එකක් වගේ පෙන්නේ...
![]()

ඇමරිකාවේ ඉන්න මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් කියපු එකක්
![]()


mehema kellek ape kollekta set wela hitiya. kella thamai serama wiyadam karannephpma hitana kello dan hoyannath naha![]()
habai ithin aru nikan wahalek wage 
mehema kellek ape kollekta set wela hitiya. kella thamai serama wiyadam karannehabai ithin aru nikan wahalek wage
![]()

