මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

lgaikrish

Well-known member
  • Jul 14, 2010
    1,253
    306
    83
    Matara
    machang the game, pandorabox, attaraction code (vin de carlo's) pot kiyawapan. lankawata awenika widiyata galapa ganin. sirawata ma weda karanawa.
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    Mama nam bill eka unath share karala thama denne. Ehema nathuwa arawa mewa ganna giyama thama ewata baye hira wela inna wenne. Anthimata dunna wage neme mama arawa dunna kiyala mara gena kanna hadaddi. Love karana kale karanna ona thamange adhahas galapenawada kiyala balana eka witharai. meet wela katha karala gedara enna thiyenne. Samahara mama danna ayath innawa phone laptop arawa mewa serama bf gen ganna. ehema karana eka nam paw wadak. godak boysla girl issaraha lokuwata panala wiyadam kalata anthimata mase kama cover kara gannath salli madi

    phpma hitana kello dan hoyannath naha :(
     

    Nurangi

    Member
    Dec 22, 2013
    82
    3
    0
    UnderTheDome
    funny_gif_36900771.gif
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    na bn ganu kiyanne jiwithe kiyala hithan inne ai bn:P:P
    man nan me dawas wala ganunwa ganan nogena innawa habai eke results danmama penawa:P
    dan ganu p*ka digena enawa paw oi
    umbalage oluwala thiyana opinion eka wenas karaganin ganu kiyanne mahaloku watinaa deyak nemei bn okunwa onawata wada oluwa uda thiyagena apima thamai okunge demand eka wadi karanne:yes:
    ganan nogena hitapanko okun passen enne nadda balanna:P
    dan ithin meke inna kellontath mekata sahenna ridei:P
    hm ekata atta ban kollonta kello mulu lokma unata kellont eka eka dayak witri waga:P
    Lassana boy kenek ganan nogena hitiyoth nam asa kenek passen ewi. ehema nathuwa job ekak nathuwa / geyak dorak nathuwa / adhare karanna nodanna kenek awuruddak kisima kellek ganan nogena hitiyath kisima kenek oya kiyana widihata passen enne naha. Anika ganan nogena inna eken wenne ganan ganna aya ekka kattiyama yalu wena eka. Ita passe ithin hulan thama :rofl:
    hm ekat attta et oya a/l karana awun love karanna ne owa balala nawi ne :love::love::love:
     

    ~Pirate~

    Well-known member
  • Dec 24, 2012
    2,548
    996
    113
    avatar388336_1.gif


    අඩෝ මේක මම දැක්කේ බ්‍රා එක පිටින් ඔලුව වහන් ඉන්න කෙල්ලෙක් වගේ..:rofl::rofl::rofl:
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    Api nam oya mala wikara hithanne naha oyaa oya kiyanawa wage. Love karana eka maha wadayak. Hira wela inna giyama epa wenawa. ita wada single inna eka hodai. ehema naththam nagitapu welawe idan msg karannai wada godai
    mama nam ehma kellonwa hira karala thiynna ne na:P
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    ඇමරිකාවේ ඉන්න මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් කියපු එකක් :P

    PzRYXlk.png