eka nemei bn man kiwwe okath angenma enna one ekak bn
umba kello dethun denek ashraya karapan ethakota kelloth ekka katha karanna thiyana baya nikan ma arila yanawa
ita passe umbata hondai kiyala hithena hama kellekma try karapan
umbata ekak nemei 4k 5k unath hoyaganna bari kamak na hariyata gema gahuwoth![]()
disagree ban..
mama ehemath kalayak karala tiyanawa.. uba oya kiyana wagema kalayak mama kello 4kata 5kata try kala.. eth ekakwath set une naha.. godak un karanne apiwa friend zone tiyagen unta ekek set una gaman ignore karala danawa


bokkenma try karalath kello kamathi wenne naha.. ignore karanawa... itapasse kohewath yana apathayek set karagannawa.. wade kiyanne samahara kello ehema wena kollo set karagena amaruwe watunata passeth aith awith api ekka katha karanawa lajja nathiwa..

eth unta api friendsla witarai

mamanam kiyanne oya seratama luck eka Karma godak balapanawa.. hamadema wenne destiny eke widiyatane

mama single unata magen kamaththa ahapu kello dennektama baha kiyapu eke wipaka tamai me windinne tama




ubata onitharam kello inna widiyata normal talk karapan.mama kiuwa wage style eka hadagaththama ubata therei uba gena unandu wena kello kauda kiyala.anna unta talk karapan.aniwa set wenawa.mama ban bank ekkata ehema giyama ewage inna lassana kello mata account form pawa purawala denawa.dawas dekak thunak giyanam aniwa set wenawa.mama penuma hadaganna kalin ehema thibbe na.look eka thama godak wedagath.dan balapallako api unath lassana kellek.lassanata style widiyata hitiyothne balanne.a wage thama kelloth.hadu widiyata hitiyata ba.penuma echchara lassana nathi eun supiri kello set karagena inne un talk karana widiya danna hinda ban.kellekwa namanda puluwan widiyata talk karana widiyak thiyanawa.eka thamanma alla ganda oni.kochchara lassana unath wedak na talk karanda danne naththam.mulinma tikak mod wela idapanko.eeta passé ithuru tika hadagamu.

eya inneth tikak dura area ekaka. mama eyawa town eke dakke eyath man diha baluwa... eya amma ekka hitapu hinda card eka denna bari una
un tikak kal giyama kohomath apen kellek innawada kiyala ahawana. ethakota wade meter karagena gema gahapan. hariyata kaloth nothing