මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

pasansnoop

Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    eka nemei bn man kiwwe okath angenma enna one ekak bn:yes:
    umba kello dethun denek ashraya karapan ethakota kelloth ekka katha karanna thiyana baya nikan ma arila yanawa
    ita passe umbata hondai kiyala hithena hama kellekma try karapan:yes:
    umbata ekak nemei 4k 5k unath hoyaganna bari kamak na hariyata gema gahuwoth:rolleyes:

    disagree ban..
    mama ehemath kalayak karala tiyanawa.. uba oya kiyana wagema kalayak mama kello 4kata 5kata try kala.. eth ekakwath set une naha.. godak un karanne apiwa friend zone tiyagen unta ekek set una gaman ignore karala danawa :dull::dull:
    bokkenma try karalath kello kamathi wenne naha.. ignore karanawa... itapasse kohewath yana apathayek set karagannawa.. wade kiyanne samahara kello ehema wena kollo set karagena amaruwe watunata passeth aith awith api ekka katha karanawa lajja nathiwa.. :P
    eth unta api friendsla witarai :oo:
    mamanam kiyanne oya seratama luck eka Karma godak balapanawa.. hamadema wenne destiny eke widiyatane :oo:
    mama single unata magen kamaththa ahapu kello dennektama baha kiyapu eke wipaka tamai me windinne tama :(
     

    Alipak

    Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    oya tiyenne kollata advice...
    welaawa tama ban welaawa....
    welawa hoda nam hoda ekak set wemawa.
    naraka kale nam itin hulan tama kollane....
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    disagree ban..
    mama ehemath kalayak karala tiyanawa.. uba oya kiyana wagema kalayak mama kello 4kata 5kata try kala.. eth ekakwath set une naha.. godak un karanne apiwa friend zone tiyagen unta ekek set una gaman ignore karala danawa :dull::dull:
    bokkenma try karalath kello kamathi wenne naha.. ignore karanawa... itapasse kohewath yana apathayek set karagannawa.. wade kiyanne samahara kello ehema wena kollo set karagena amaruwe watunata passeth aith awith api ekka katha karanawa lajja nathiwa.. :P
    eth unta api friendsla witarai :oo:
    mamanam kiyanne oya seratama luck eka Karma godak balapanawa.. hamadema wenne destiny eke widiyatane :oo:
    mama single unata magen kamaththa ahapu kello dennektama baha kiyapu eke wipaka tamai me windinne tama :(

    hari math piligannawa eth poddak style uth karapan:rolleyes:
    kellonta kapila pena hairstyle ekak dala amuthu andum andala un issaraha poddak act karapan:P
    man nan kello godak karala thiyanawa dan nan ekak wath na me kiyewwata:P
    okkotama wada wadagath eye contact eka:rolleyes:
    man eka parak kellek ge as diha balan indala kellawa dagaththa:rofl::P
    mul dawas wala tikak lajja hithenawa passe maga harila yanawa:yes:
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    mehema karapan

    ok theory eka godak eun allagena na ban.matath oya prashnema issara thibba.eeta passé mama kello godak set karagaththa yaluwo ehema hambela theory eka igana gaththa.oke amuthuma system ekak thiyenne ban.mulinma oni look eka.penuma.mama oya wedeta bahinna kalin fashon kara ban.poddk style una.gym ehema gihin ega tikak hadagaththa.mata thiyenne ranjan ramanayakage shape eka ban.eka godak kello kemathi shape ekak.anika thamai kettu ekeknam chilly ge shape ekata modify weyan.ara chilly kiyala sindu kiyana ekek inne.anna uge penuma.ekath godak kello kemathi shape ekak.mulinma anna a wage api modify wenna oni ban.

    dan mama bus ekkata neggath kello maara widiyata balanawa ban.samahara kello herilath balanawa.bill pay karanna ehema giyama ewage inna supiri kello nikamma set wenawa ban.a look eka hinda.eun godak kollo inna kello.a unata set wenawa.mekedi ban kellata kollek innawada nedda ewa wedak na.ubalage look eka thamai wedagath.mulinma shopping gihin edum tikak ganin.hair style ekak hadaganin.mahathanam gym gihin ega hadaganin.body fit t shirt edapan.kettunam eeta gelapena fashon ekak karapan.eeta passé ubata therei bus ekkata ehema neggama.

    me widiyata karala balapanko hariyanne nedda kiyala.talk karanda giyama po**ayek wendanam hadanda epa.:angry: ubata onitharam kello inna widiyata normal talk karapan.mama kiuwa wage style eka hadagaththama ubata therei uba gena unandu wena kello kauda kiyala.anna unta talk karapan.aniwa set wenawa.mama ban bank ekkata ehema giyama ewage inna lassana kello mata account form pawa purawala denawa.dawas dekak thunak giyanam aniwa set wenawa.mama penuma hadaganna kalin ehema thibbe na.look eka thama godak wedagath.dan balapallako api unath lassana kellek.lassanata style widiyata hitiyothne balanne.a wage thama kelloth.hadu widiyata hitiyata ba.penuma echchara lassana nathi eun supiri kello set karagena inne un talk karana widiya danna hinda ban.kellekwa namanda puluwan widiyata talk karana widiyak thiyanawa.eka thamanma alla ganda oni.kochchara lassana unath wedak na talk karanda danne naththam.mulinma tikak mod wela idapanko.eeta passé ithuru tika hadagamu.

    onna po**ayek wendanam hadanda epa hariya...:D
     
    Last edited:

    DonDuli

    Member
    Oct 23, 2012
    1,074
    380
    0
    Nugegoda
    ok theory eka godak eun allagena na ban.matath oya prashnema issara thibba.eeta passé mama kello godak set karagaththa yaluwo ehema hambela theory eka igana gaththa.oke amuthuma system ekak thiyenne ban.mulinma oni look eka.penuma.mama oya wedeta bahinna kalin fashon kara ban.poddk style una.gym ehema gihin ega tikak hadagaththa.mata thiyenne ranjan ramanayakage shape eka ban.eka godak kello kemathi shape ekak.anika thamai kettu ekeknam chilly ge shape ekata modify weyan.ara chilly kiyala sindu kiyana ekek inne.anna uge penuma.ekath godak kello kemathi shape ekak.mulinma anna a wage api modify wenna oni ban.

    dan mama bus ekkata neggath kello maara widiyata balanawa ban.samahara kello herilath balanawa.bill pay karanna ehema giyama ewage inna supiri kello nikamma set wenawa ban.a look eka hinda.eun godak kollo inna kello.a unata set wenawa.mekedi ban kellata kollek innawada nedda ewa wedak na.ubalage look eka thamai wedagath.mulinma shopping gihin edum tikak ganin.hair style ekak hadaganin.mahathanam gym gihin ega hadaganin.body fit t shirt edapan.kettunam eeta gelapena fashon ekak karapan.eeta passé ubata therei bus ekkata ehema neggama.

    me widiyata karala balapanko hariyanne nedda kiyala.talk karanda giyama po**ayek wendanam hadanda epa.:angry: ubata onitharam kello inna widiyata normal talk karapan.mama kiuwa wage style eka hadagaththama ubata therei uba gena unandu wena kello kauda kiyala.anna unta talk karapan.aniwa set wenawa.mama ban bank ekkata ehema giyama ewage inna lassana kello mata account form pawa purawala denawa.dawas dekak thunak giyanam aniwa set wenawa.mama penuma hadaganna kalin ehema thibbe na.look eka thama godak wedagath.dan balapallako api unath lassana kellek.lassanata style widiyata hitiyothne balanne.a wage thama kelloth.hadu widiyata hitiyata ba.penuma echchara lassana nathi eun supiri kello set karagena inne un talk karana widiya danna hinda ban.kellekwa namanda puluwan widiyata talk karana widiyak thiyanawa.eka thamanma alla ganda oni.kochchara lassana unath wedak na talk karanda danne naththam.mulinma tikak mod wela idapanko.eeta passé ithuru tika hadagamu.

    onna po**ayek wendanam hadanda epa hariya...:D


    hehe...kollo..uba kyana kathawe atthak tiyenawa..
    eth mole thiyena kellek set wenne lassana nisama newei..honda personality ekak thiyenna one..ee wagema hnda future ekak tiyennath one..

    lassanata namena kello nam ona taram laabeta ganna innawa machn..eth hitha honda awanka kello adui...

    mole thiyena igenagatta kellekta lassana echchara balapanne naa ban kollage..aniwaren lassana plus mark ekak..eth...

    eth uba kyana deei aththak thiyenawa..apathayo wage hitiyoth nam kohomath baa...uba kyana kathawa godak durata aththa first impression eka hadaganna :)
     

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    machan mama wagakimen kiyanawa mu aaye me thread eka bump kaloth mu pirimiyek nemei :eek:
     

    DaRk RiDeR

    Well-known member
  • Jun 4, 2013
    1,761
    188
    63
    32
    kellek tok krna mcn item 3k tynawa. Me 3n ekakwat one.
    1. Money
    2. Personality and education
    3. Look eka

    salli tynwanam wadurekuta unata hoda kellek inwa kyla uba dannawa atine. Oya one taram salli tyna patta naakintat supiri kello inne.
    Eth e wade krna money nattan ubta hoda personality ekak hada ganin. Kellek ekka katha karana kota hodata eye contact tiya ganin. Dakina dakina kellata pani halanna yanna epa. Kellanta kade yanna epa. Dakina dakina kellagen yalu wenna ahannat epa. Posh eke kello gawa inna kota onema kellek kamati. Puluwn nam ruger, cricket wage colours pennanna puluwan sport ekak krpn.
    Ubta oya 2ma nattan hoda look ekak tya ganin. Body eka gaanakata build kara ganin. Body ekata galapena widiyata hair style ekak kara ganin. Aluthen ena hama fashion ekama nemei, tamanta galapenawa kyla hithena fashion ekak krpn. Poddak adum ganna kota skin tone ekata galapen suit ganin


    Kattiya mechchara ewa kylata thota kellek da ganna bari unoth galak badagena lide panapan.
     
    Last edited:

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    hehe...kollo..uba kyana kathawe atthak tiyenawa..
    eth mole thiyena kellek set wenne lassana nisama newei..honda personality ekak thiyenna one..ee wagema hnda future ekak tiyennath one..

    lassanata namena kello nam ona taram laabeta ganna innawa machn..eth hitha honda awanka kello adui...

    mole thiyena igenagatta kellekta lassana echchara balapanne naa ban kollage..aniwaren lassana plus mark ekak..eth...

    eth uba kyana deei aththak thiyenawa..apathayo wage hitiyoth nam kohomath baa...uba kyana kathawa godak durata aththa first impression eka hadaganna :)

    :yes::yes::yes::yes::yes:

    mata podi kale idanma akkala nangila amuthu seen danawa :dull: eth ithin mata dakka gaman set una kellata thama talk karanna bari una :sorry: eya inneth tikak dura area ekaka. mama eyawa town eke dakke eyath man diha baluwa... eya amma ekka hitapu hinda card eka denna bari una :sorry::sorry::sorry::sorry: passe full search ekak deela hoya gaththa wisthara tika :love: :D dan hemin katha karanna one.. kattak kanna wenawa.. its worth it :D:yes::love:

    kello one tharam innawa eth love @ 1st sight ekak set wenne na lesiyen :love::love::love::P
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    happy new year hamotama!!
    me awrudde wath honda kellek hamotama labenna kiyala wish karanawa :D
    1486937_10201464091632955_101597231_n.jpg
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    hehe...kollo..uba kyana kathawe atthak tiyenawa..
    eth mole thiyena kellek set wenne lassana nisama newei..honda personality ekak thiyenna one..ee wagema hnda future ekak tiyennath one..

    lassanata namena kello nam ona taram laabeta ganna innawa machn..eth hitha honda awanka kello adui...

    mole thiyena igenagatta kellekta lassana echchara balapanne naa ban kollage..aniwaren lassana plus mark ekak..eth...

    eth uba kyana deei aththak thiyenawa..apathayo wage hitiyoth nam kohomath baa...uba kyana kathawa godak durata aththa first impression eka hadaganna :)

    ow ban.mama kiuwe kellek set karaganna eka gena.meka kellek set wenne na kiyala adanawane ekai mama advice dunne.uba kiyana widiyata awankawama karanna nam ithin kello adui dan.dan ehema awankawama sira love karana eun hoyanda amarui.godak kello kolloth ekka yaluwela hitapu eun inne.ehema mukuth nathi.awanka.sira love karana kellek lebenne wasanawata...
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    disagree ban..
    mama ehemath kalayak karala tiyanawa.. uba oya kiyana wagema kalayak mama kello 4kata 5kata try kala.. eth ekakwath set une naha.. godak un karanne apiwa friend zone tiyagen unta ekek set una gaman ignore karala danawa :dull::dull:
    bokkenma try karalath kello kamathi wenne naha.. ignore karanawa... itapasse kohewath yana apathayek set karagannawa.. wade kiyanne samahara kello ehema wena kollo set karagena amaruwe watunata passeth aith awith api ekka katha karanawa lajja nathiwa.. :P
    eth unta api friendsla witarai :oo:
    mamanam kiyanne oya seratama luck eka Karma godak balapanawa.. hamadema wenne destiny eke widiyatane :oo:
    mama single unata magen kamaththa ahapu kello dennektama baha kiyapu eke wipaka tamai me windinne tama :(
    hm ekat ehamda ban:sorry:
     

    Alipak

    Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    jaya wewa....
    subama suba nawa wasarak hamotama?

    aththatama hinath yanawa oi...
    mun mechchara advice denawa.
    e madiwata baninawa.
    eth me thred eka thawamath yanawa..
    2014ma mehema bump kara kara hitapiyaw.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    disagree ban..
    mama ehemath kalayak karala tiyanawa.. uba oya kiyana wagema kalayak mama kello 4kata 5kata try kala.. eth ekakwath set une naha.. godak un karanne apiwa friend zone tiyagen unta ekek set una gaman ignore karala danawa :dull::dull:
    bokkenma try karalath kello kamathi wenne naha.. ignore karanawa... itapasse kohewath yana apathayek set karagannawa.. wade kiyanne samahara kello ehema wena kollo set karagena amaruwe watunata passeth aith awith api ekka katha karanawa lajja nathiwa.. :P
    eth unta api friendsla witarai :oo:
    mamanam kiyanne oya seratama luck eka Karma godak balapanawa.. hamadema wenne destiny eke widiyatane :oo:
    mama single unata magen kamaththa ahapu kello dennektama baha kiyapu eke wipaka tamai me windinne tama :(

    ubata wade karaganna therenne na ban.. friendzone ekata gihin uda balagena inne nathuwa kellata kollek innawada kiyala ahala balapan. innawanam friendzone eke indpan :P nathnam ithin tikak test karala kellagen ahapan. number ehema save karagena katha karaddi kellama oya gena ahanawa ban :cool: un tikak kal giyama kohomath apen kellek innawada kiyala ahawana. ethakota wade meter karagena gema gahapan. hariyata kaloth nothing :cool::cool: nikan awata giyata kelinma ahanne nathuwa love, family,lifestyle wage dewal gena hodata kathakarapan. ethakota adahas gelapenwanam aniwa goda yanawa machan:cool:
     
    Last edited:

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    hari math piligannawa eth poddak style uth karapan:rolleyes:
    kellonta kapila pena hairstyle ekak dala amuthu andum andala un issaraha poddak act karapan:P
    මේ මොන බයිලාවක්ද?..ඕක හොඳයි කෙල්ලො හිනස්සන්නනම්
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ok theory eka godak eun allagena na ban.matath oya prashnema issara thibba.eeta passé mama kello godak set karagaththa yaluwo ehema hambela theory eka igana gaththa.oke amuthuma system ekak thiyenne ban.mulinma oni look eka.penuma.mama oya wedeta bahinna kalin fashon kara ban.poddk style una.gym ehema gihin ega tikak hadagaththa.mata thiyenne ranjan ramanayakage shape eka ban.eka godak kello kemathi shape ekak.anika thamai kettu ekeknam chilly ge shape ekata modify weyan.ara chilly kiyala sindu kiyana ekek inne.anna uge penuma.ekath godak kello kemathi shape ekak.mulinma anna a wage api modify wenna oni ban.

    dan mama bus ekkata neggath kello maara widiyata balanawa ban.samahara kello herilath balanawa.bill pay karanna ehema giyama ewage inna supiri kello nikamma set wenawa ban.a look eka hinda.eun godak kollo inna kello.a unata set wenawa.mekedi ban kellata kollek innawada nedda ewa wedak na.ubalage look eka thamai wedagath.mulinma shopping gihin edum tikak ganin.hair style ekak hadaganin.mahathanam gym gihin ega hadaganin.body fit t shirt edapan.kettunam eeta gelapena fashon ekak karapan.eeta passé ubata therei bus ekkata ehema neggama.

    me widiyata karala balapanko hariyanne nedda kiyala.talk karanda giyama po**ayek wendanam hadanda epa.:angry: ubata onitharam kello inna widiyata normal talk karapan.mama kiuwa wage style eka hadagaththama ubata therei uba gena unandu wena kello kauda kiyala.anna unta talk karapan.aniwa set wenawa.mama ban bank ekkata ehema giyama ewage inna lassana kello mata account form pawa purawala denawa.dawas dekak thunak giyanam aniwa set wenawa.mama penuma hadaganna kalin ehema thibbe na.look eka thama godak wedagath.dan balapallako api unath lassana kellek.lassanata style widiyata hitiyothne balanne.a wage thama kelloth.hadu widiyata hitiyata ba.penuma echchara lassana nathi eun supiri kello set karagena inne un talk karana widiya danna hinda ban.kellekwa namanda puluwan widiyata talk karana widiyak thiyanawa.eka thamanma alla ganda oni.kochchara lassana unath wedak na talk karanda danne naththam.mulinma tikak mod wela idapanko.eeta passé ithuru tika hadagamu.

    onna po**ayek wendanam hadanda epa hariya...:D
    මටත් ඔය තත්වෙ තියෙනව බන්. මමත් හදාගත්තෙ අමාරුවෙන්. ඒත් ජිම් නම් ගිහින් නැහැ. හැබැයි චිලී කියන්නෙ කෙට්ටු එකෙක් නෙමෙයි.
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    මේ මොන බයිලාවක්ද?..ඕක හොඳයි කෙල්ලො හිනස්සන්නනම්

    uronta mona kelloda:rofl::P
    umba kellekgenma ahala balapan:yes:
    unta one unge yaluwo issarahath kapila pena kollekwa:rofl::P
    u lassanada kathada kiyala na anga poddak thiyana hondata andina palandina ekek nan salli thiyena ekek nan kella loweth set:P