ubata wade karaganna therenne na ban.. friendzone ekata gihin uda balagena inne nathuwa kellata kollek innawada kiyala ahala balapan. innawanam friendzone eke indpannathnam ithin tikak test karala kellagen ahapan. number ehema save karagena katha karaddi kellama oya gena ahanawa ban
un tikak kal giyama kohomath apen kellek innawada kiyala ahawana. ethakota wade meter karagena gema gahapan. hariyata kaloth nothing
nikan awata giyata kelinma ahanne nathuwa love, family,lifestyle wage dewal gena hodata kathakarapan. ethakota adahas gelapenwanam aniwa goda yanawa machan
![]()
SHIT SHIT one time girl ask me oyata girl friend kenek innawada kiyala. nikan ahuwada danneth naha.aparadee habay ithin mama eyata loku interest ekakuth naha. eya mage type eke neme



nathnam ithin tikak test karala kellagen ahapan. number ehema save karagena katha karaddi kellama oya gena ahanawa ban
un tikak kal giyama kohomath apen kellek innawada kiyala ahawana. ethakota wade meter karagena gema gahapan. hariyata kaloth nothing
ubata onitharam kello inna widiyata normal talk karapan.mama kiuwa wage style eka hadagaththama ubata therei uba gena unandu wena kello kauda kiyala.anna unta talk karapan.aniwa set wenawa.mama ban bank ekkata ehema giyama ewage inna lassana kello mata account form pawa purawala denawa.dawas dekak thunak giyanam aniwa set wenawa.mama penuma hadaganna kalin ehema thibbe na.look eka thama godak wedagath.dan balapallako api unath lassana kellek.lassanata style widiyata hitiyothne balanne.a wage thama kelloth.hadu widiyata hitiyata ba.penuma echchara lassana nathi eun supiri kello set karagena inne un talk karana widiya danna hinda ban.kellekwa namanda puluwan widiyata talk karana widiyak thiyanawa.eka thamanma alla ganda oni.kochchara lassana unath wedak na talk karanda danne naththam.mulinma tikak mod wela idapanko.eeta passé ithuru tika hadagamu.






