මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

Fox Mulder89

Well-known member
  • Dec 31, 2012
    2,460
    943
    113
    gampaha
    ubata wade karaganna therenne na ban.. friendzone ekata gihin uda balagena inne nathuwa kellata kollek innawada kiyala ahala balapan. innawanam friendzone eke indpan :P nathnam ithin tikak test karala kellagen ahapan. number ehema save karagena katha karaddi kellama oya gena ahanawa ban :cool: un tikak kal giyama kohomath apen kellek innawada kiyala ahawana. ethakota wade meter karagena gema gahapan. hariyata kaloth nothing :cool::cool: nikan awata giyata kelinma ahanne nathuwa love, family,lifestyle wage dewal gena hodata kathakarapan. ethakota adahas gelapenwanam aniwa goda yanawa machan:cool:

    SHIT SHIT one time girl ask me oyata girl friend kenek innawada kiyala. nikan ahuwada danneth naha.aparadee habay ithin mama eyata loku interest ekakuth naha. eya mage type eke neme :oo::oo::oo::oo:
     

    Kasunrock619

    Well-known member
  • May 18, 2009
    16,842
    1,459
    113
    Colombo
    ok theory eka godak eun allagena na ban.matath oya prashnema issara thibba.eeta passé mama kello godak set karagaththa yaluwo ehema hambela theory eka igana gaththa.oke amuthuma system ekak thiyenne ban.mulinma oni look eka.penuma.mama oya wedeta bahinna kalin fashon kara ban.poddk style una.gym ehema gihin ega tikak hadagaththa.mata thiyenne ranjan ramanayakage shape eka ban.eka godak kello kemathi shape ekak.anika thamai kettu ekeknam chilly ge shape ekata modify weyan.ara chilly kiyala sindu kiyana ekek inne.anna uge penuma.ekath godak kello kemathi shape ekak.mulinma anna a wage api modify wenna oni ban.

    dan mama bus ekkata neggath kello maara widiyata balanawa ban.samahara kello herilath balanawa.bill pay karanna ehema giyama ewage inna supiri kello nikamma set wenawa ban.a look eka hinda.eun godak kollo inna kello.a unata set wenawa.mekedi ban kellata kollek innawada nedda ewa wedak na.ubalage look eka thamai wedagath.mulinma shopping gihin edum tikak ganin.hair style ekak hadaganin.mahathanam gym gihin ega hadaganin.body fit t shirt edapan.kettunam eeta gelapena fashon ekak karapan.eeta passé ubata therei bus ekkata ehema neggama.

    me widiyata karala balapanko hariyanne nedda kiyala.talk karanda giyama po**ayek wendanam hadanda epa.:angry: ubata onitharam kello inna widiyata normal talk karapan.mama kiuwa wage style eka hadagaththama ubata therei uba gena unandu wena kello kauda kiyala.anna unta talk karapan.aniwa set wenawa.mama ban bank ekkata ehema giyama ewage inna lassana kello mata account form pawa purawala denawa.dawas dekak thunak giyanam aniwa set wenawa.mama penuma hadaganna kalin ehema thibbe na.look eka thama godak wedagath.dan balapallako api unath lassana kellek.lassanata style widiyata hitiyothne balanne.a wage thama kelloth.hadu widiyata hitiyata ba.penuma echchara lassana nathi eun supiri kello set karagena inne un talk karana widiya danna hinda ban.kellekwa namanda puluwan widiyata talk karana widiyak thiyanawa.eka thamanma alla ganda oni.kochchara lassana unath wedak na talk karanda danne naththam.mulinma tikak mod wela idapanko.eeta passé ithuru tika hadagamu.

    onna po**ayek wendanam hadanda epa hariya...:D
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    ~Hansel~

    Member
    Mar 17, 2013
    3,735
    355
    0
    Berlin නෙමේ
    ok theory eka godak eun allagena na ban.matath oya prashnema issara thibba.eeta passé mama kello godak set karagaththa yaluwo ehema hambela theory eka igana gaththa.oke amuthuma system ekak thiyenne ban.mulinma oni look eka.penuma.mama oya wedeta bahinna kalin fashon kara ban.poddk style una.gym ehema gihin ega tikak hadagaththa.mata thiyenne ranjan ramanayakage shape eka ban.eka godak kello kemathi shape ekak.anika thamai kettu ekeknam chilly ge shape ekata modify weyan.ara chilly kiyala sindu kiyana ekek inne.anna uge penuma.ekath godak kello kemathi shape ekak.mulinma anna a wage api modify wenna oni ban.

    dan mama bus ekkata neggath kello maara widiyata balanawa ban.samahara kello herilath balanawa.bill pay karanna ehema giyama ewage inna supiri kello nikamma set wenawa ban.a look eka hinda.eun godak kollo inna kello.a unata set wenawa.mekedi ban kellata kollek innawada nedda ewa wedak na.ubalage look eka thamai wedagath.mulinma shopping gihin edum tikak ganin.hair style ekak hadaganin.mahathanam gym gihin ega hadaganin.body fit t shirt edapan.kettunam eeta gelapena fashon ekak karapan.eeta passé ubata therei bus ekkata ehema neggama.

    me widiyata karala balapanko hariyanne nedda kiyala.talk karanda giyama po**ayek wendanam hadanda epa.:angry: ubata onitharam kello inna widiyata normal talk karapan.mama kiuwa wage style eka hadagaththama ubata therei uba gena unandu wena kello kauda kiyala.anna unta talk karapan.aniwa set wenawa.mama ban bank ekkata ehema giyama ewage inna lassana kello mata account form pawa purawala denawa.dawas dekak thunak giyanam aniwa set wenawa.mama penuma hadaganna kalin ehema thibbe na.look eka thama godak wedagath.dan balapallako api unath lassana kellek.lassanata style widiyata hitiyothne balanne.a wage thama kelloth.hadu widiyata hitiyata ba.penuma echchara lassana nathi eun supiri kello set karagena inne un talk karana widiya danna hinda ban.kellekwa namanda puluwan widiyata talk karana widiyak thiyanawa.eka thamanma alla ganda oni.kochchara lassana unath wedak na talk karanda danne naththam.mulinma tikak mod wela idapanko.eeta passé ithuru tika hadagamu.

    onna po**ayek wendanam hadanda epa hariya...:D

    මෙහෙම උනුත් ඉන්නවනේ අම්මපා :rolleyes::rolleyes:
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    ubata wade karaganna therenne na ban.. friendzone ekata gihin uda balagena inne nathuwa kellata kollek innawada kiyala ahala balapan. innawanam friendzone eke indpan :P nathnam ithin tikak test karala kellagen ahapan. number ehema save karagena katha karaddi kellama oya gena ahanawa ban :cool: un tikak kal giyama kohomath apen kellek innawada kiyala ahawana. ethakota wade meter karagena gema gahapan. hariyata kaloth nothing :cool::cool: nikan awata giyata kelinma ahanne nathuwa love, family,lifestyle wage dewal gena hodata kathakarapan. ethakota adahas gelapenwanam aniwa goda yanawa machan:cool:

    pissuda ban.. mama babek nemei :P
    mata kellekwa allala giyoth mama ekige phone numbers.. contacts serama aragena katha karala fit wela friend kenekuth wenawa..
    eth ee kello friend zone eken ehata kamathi wenne naha.. ethanin eha yanna giyoth kelinma ignore karanna gannawa.. :oo::oo:
    uba kiyana type kellek fit une naha tama.. ehema unanam mehema single inna wenne nahane :(
    habai mage physical problem ekak tiyanawa.. mage eyes wala penuma adu eka kellontath hodata notice wenawa.. (dakka gaman nemei.. tika dawasakin)
    hmm eth eka mekata prob ekak wenna baha neda :rolleyes:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    pissuda ban.. mama babek nemei :P
    mata kellekwa allala giyoth mama ekige phone numbers.. contacts serama aragena katha karala fit wela friend kenekuth wenawa..
    eth ee kello friend zone eken ehata kamathi wenne naha.. ethanin eha yanna giyoth kelinma ignore karanna gannawa.. :oo::oo:
    uba kiyana type kellek fit une naha tama.. ehema unanam mehema single inna wenne nahane :(
    habai mage physical problem ekak tiyanawa.. mage eyes wala penuma adu eka kellontath hodata notice wenawa.. (dakka gaman nemei.. tika dawasakin)
    hmm eth eka mekata prob ekak wenna baha neda :rolleyes:
    uba oya kiwwata uba baba thamai :P
     

    win7dot

    Active member
  • Apr 7, 2011
    427
    82
    28
    හින්දිවී කොතැනක හෝ බං...තොට තව කල් තියනවා හදිස්සි නොවී හිටපන්...හොදට හම්බ කරපං දැන්...හොද විදියට....තනිකඩ කාලේ ගන්න අතල් ඔකොම ගිනින්...කෙල්ල එයි උබ හොයාගෙන කවදාහරි...අනික ඔය රස්තයදු කාරයෝ එක්ක සෙට් වෙන්නේ ජිවිතේ ගැන කිසිම දැනීමක් නැති ගෙවල් වල හුරතල් වෙන මොලේ කළදක් නැති උන්...එහෙම උන් ඕනෑම නෑ මචං...good luck
     

    Alipak

    Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    oya mona katha kiwath ban hithata allana kellek set wenna epai kollekta.
    ehema nathnam mona kella awith thamangen ahuwath kollo kamathi wenne naha.
    e wagema thamayi kelloth.
    untath hithata allanawa nam thamayi una kamathi wenne.
    money lassana hamadema extra ewa witharayi.
    oya tharam adanne nathiwa frends la widiyata kello tikak tiyagena hitiyanamoya kollange hithe duka adu wewi.
    mama nam ehemai karanne.
    nikam ada ada hitiyata wadak naha kiyala munta terenne nahane.
    ohoma inna gaman thamantath hari yana kellek set wewi nikamma.
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    oya mona katha kiwath ban hithata allana kellek set wenna epai kollekta.
    ehema nathnam mona kella awith thamangen ahuwath kollo kamathi wenne naha.
    e wagema thamayi kelloth.
    untath hithata allanawa nam thamayi una kamathi wenne.
    money lassana hamadema extra ewa witharayi.
    oya tharam adanne nathiwa frends la widiyata kello tikak tiyagena hitiyanamoya kollange hithe duka adu wewi.
    mama nam ehemai karanne.
    nikam ada ada hitiyata wadak naha kiyala munta terenne nahane.
    ohoma inna gaman thamantath hari yana kellek set wewi nikamma.
    hm uba godak expirens thiyna proak waga godak hoda advice tikaka dila thiynawa
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    හින්දිවී කොතැනක හෝ බං...තොට තව කල් තියනවා හදිස්සි නොවී හිටපන්...හොදට හම්බ කරපං දැන්...හොද විදියට....තනිකඩ කාලේ ගන්න අතල් ඔකොම ගිනින්...කෙල්ල එයි උබ හොයාගෙන කවදාහරි...අනික ඔය රස්තයදු කාරයෝ එක්ක සෙට් වෙන්නේ ජිවිතේ ගැන කිසිම දැනීමක් නැති ගෙවල් වල හුරතල් වෙන මොලේ කළදක් නැති උන්...එහෙම උන් ඕනෑම නෑ මචං...good luck
    thx bro
     

    DCSDj

    Well-known member
  • Mar 22, 2011
    4,521
    989
    113
    Cupertino
    Machan kello set wenne naththan salli hoyanna patan ganin .Kawada hari Billionaire kenek wela nawathinawa kiyala hithaganin ..:yes::yes::yes:

    අන්න මචං නියම කතාව ,,,,, කෙල්ලෝ ගලාගෙන එනවා බන් , ඔව්වට කලින් ජිවිතේ සාර්ථක කරගනින් .... ( මටත් නෑ කෙල්ලෙක් ) ඔව්වා ගණන් ගණන් ගන්න එපා
     

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    අන්න මචං නියම කතාව ,,,,, කෙල්ලෝ ගලාගෙන එනවා බන් , ඔව්වට කලින් ජිවිතේ සාර්ථක කරගනින් .... ( මටත් නෑ කෙල්ලෙක් ) ඔව්වා ගණන් ගණන් ගන්න එපා

    eka thama ban koheda me gon gobila meka terum ganne na ne
     

    320kanishka

    Well-known member
  • Mar 11, 2010
    1,237
    383
    83
    In Your Heart
    [FONT=&quot]මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ [/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]මම අද MC පැත්තේ ගියා හැම තැනම C[/FONT]ouple[FONT=&quot] බන් ලස්සන කෙල්ලොන්ට චාටර් කොල්ලෝ හිටියා බන් මම එ කොල්ල්න්ට අපහස කරනවා නෙවෙයි බන් එත් සමහර කොල්ලෝ රස්තියාදු කාරයෝ වගේ එත් ඉන්නේ මල් වගේ ලස්සන කොල්ලෝ මම handsome smart කොල්ලෙක් කියනවා නෙවෙයි බන් එත් මට ඉට වඩා පොඩ්ඩක් හරි පෙනුමක් තියෙනවා රස්තියාදු නම් නැ මගේ ගාව එත් සමහාර C[/FONT]oup[FONT=&quot] හැසිරුනේ සබ්ය විදියටත් නෙවෙයි මට මේවා දකිනකොට ජිවිතෙත් එපා වෙනවා බන් මම කෙල්ලක් හොයන්නේ room ගානේ එකක් යන්න නෙවෙයි මචංලා මමත් ආසයි ආදරය කරන්න මම කෙට්ටු කෙනෙක් එකද කෙල්ලෝ කැමති නැත්තේ මට උස 5.5 වගේ අවුරුදු 23 වෙනවා එත් ජිවිතෙට කෙල්ලෙක් එකක් කතා කරාලා නැ බන්[/FONT]

    [FONT=&quot]මට මේවා කියනන් වෙන කවුරුත් නැ යාලුවනේ එකයි එලකිරි එකේ හොද කොල්ලෝ සෙට් එකක් ඉන්න නිසා මේකේ දැම්මේ ජිවිතේ එපා උනා වගේ බන් මට දැන් C[/FONT]ouple[FONT=&quot] දකිද්දී මට එන්නේ ඉරිසියාවකුයි තාරහකුයි බන් [/FONT]

    ගනන් ගන්න එප ඕක ගොඩක් අයට තියෙන ප්‍රශ්නයක් බන් මටත් එහෙමමයි:baffled::baffled:

    "උබ සල්ලි අතගාපන් කෙල්ලො බලෙන්ම උබව අතගාන්න පටන් ගනී":yes::yes:
    අත්දැකීමෙන් කියන්නේ;);) ඔනවට වඩා හාල් වෙන්නයි පැනි පෙරන්නයි යන්නත් එපා හරිද:cool::cool: