Puluwan yako. Hariyata karanawanam maasa 10k wedith ekka. Mage yaluwekhitiya. U first shy 2F 1S. 1st shy eka iwara wela weda patan aran 2nd shy eke u 2A 1B daala moratu giya. Try karoth beri wenne ne. Kohomahari 3A daanawa kiyala hithagena weda karapan mahansi wela. Mulinma fb account ekai elakiri account ekai deactivate karala daapan. A/L iwara wenakal apahu computer eka peththe ennawath epa. A/L iwara wela athi tharam fb palayan. Theory igena ganna athare puluwan tharam past papers karapan. 2000 indanwath past papers karoth umbata prashna ena pattern ekak hoyaganna puluwan wei. Kohomath paper wala 60% witharama past papers wala thiyena prashna wala structure ekata enawa. E athare theoryth hondata goda dapan. Umba maths or bio nam karanne, Chemistry/Physics wala MCQ goda daana hetith igena ganin. Physics wala ehema MCQ kiyanne wenama Art ekak. Mama dan A/L karala 8-9 yrs wenawa. E nisa mata dan hariyata mathaka ne. Prof.Rosa ge poth balapan Physics walata. Chemistry wala MCQ walata honda pothak thibuna kauruhari Muslim sir kenek liyapu ekak. Eka patta sira. Eka aran balapan. Good luck. A3 daala Island rank ekak daanna target karagena weda karapan. Tharu allanna try karoth adu gaane handa wath alla ganna puluwan. Tharu allanna be kiyala nikan hitiyo mukuthma ne.