මරාගේ ෆේස්බුක් ගෙම් එක ගෙනියන පොර

Flyboy

Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    මහින්දට ඉන්න දෙන්නේ නැත්තේ මේ වගේ උන් තමයි..මූ තමයි ප්‍රධානියා විදියට වැඩ කරන්නේ

    Ponnil kawadda utto rata goda naguwe? pawala dunna misak..
    Ammata huko ganne nathuwa hitapan
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    මරාගේ ෆේස්බුක් ගෙම් එක ගෙනියන පොර තමයි මුගේ එකවුනට් එක රිපොර්ට් කරලා දාමු එහෙම උනොත් අනිවා මරාගේ ෆේස්බුක් ගේම් එක වැටෙනවා

    https://www.facebook.com/kalum.priyankara.10?fref=ts

    උඹට *කේ අමාරුව කියලා අපිත් උඹ කියන මගුල් කරන්නේ මොකටද ? :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    rachitha89

    Member
    May 7, 2009
    580
    16
    0
    උන්ට පැවැත්මක් තියෙන්නෙ ආයිත් මහින්ද ආවොත් විතරයි ඉතින් උන් කඩෙ යන එක තමා කරන්නෙ ගොඩ එන්න.
     

    reportprofile

    Member
    May 25, 2016
    92
    6
    0
    උන්ට පැවැත්මක් තියෙන්නෙ ආයිත් මහින්ද ආවොත් විතරයි ඉතින් උන් කඩෙ යන එක තමා කරන්නෙ ගොඩ එන්න.

    aniwaaren mun eka thamai karanne muwa report karanna
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,144
    113
    මරාගේ ෆේස්බුක් ගෙම් එක... 06-06-2016 03:29 PM pala gode ponnaya.tho mona mudukkuweda sakkili ballo?

    mahinda awith rep kapala gihin :lol:
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    Report karanne mokatada ban ela kollekne. Mama me thred eke link ekayi umbe profile link ekayi uta message kara. :P:P