මරුටි අත්දැකීම

Idias

Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,675
    113
    A star eketh boru ne. katha dekak ne kelinma Indian.😃 vxi, lxi, zxi kiyanne petrol version eke trim levels .

    එයා බෑග්ස් නෑ අතුලේ යන උන් ටික පොඩි පට්ටම් උනාම ඉතින් වැඩක් නෑ මරුටි කසි කබල් නිකම් පපඩම් වගේ බවුසර් එකක් වැදුනත් ෆ්ලැට් වෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ එහෙම උන ඒව අනන්තවත් දැකලා තියනවා මම නම් ඒ නිසා ගොඩක් ම ගන්නේ නෑ ඔවගේ සේෆ්ටි චෙක් එහෙම ෆේල් ඉතින් පැසෙන්ජර්ලා ට ඉතින් සොරිම තමා............. කොටින්ම සිලේරියෝ එකක් ගෙනාව ඉස්සරහ ගෙදර අය ඒ අය පුරුදු වෙන්නත් එක්කම වාහනේ ගත්තේ මාස 2ක් නෑ ස්ටාටර් මෝටර් එක ගියා අලුත් ම වාහනේ වී එක් අයි ඉන්දියන් කබලක් ............
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    4,813
    2,217
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    එයා බෑග්ස් නෑ අතුලේ යන උන් ටික පොඩි පට්ටම් උනාම ඉතින් වැඩක් නෑ මරුටි කසි කබල් නිකම් පපඩම් වගේ බවුසර් එකක් වැදුනත් ෆ්ලැට් වෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ එහෙම උන ඒව අනන්තවත් දැකලා තියනවා මම නම් ඒ නිසා ගොඩක් ම ගන්නේ නෑ ඔවගේ සේෆ්ටි චෙක් එහෙම ෆේල් ඉතින් පැසෙන්ජර්ලා ට ඉතින් සොරිම තමා............. කොටින්ම සිලේරියෝ එකක් ගෙනාව ඉස්සරහ ගෙදර අය ඒ අය පුරුදු වෙන්නත් එක්කම වාහනේ ගත්තේ මාස 2ක් නෑ ස්ටාටර් මෝටර් එක ගියා අලුත් ම වාහනේ වී එක් අයි ඉන්දියන් කබලක් ............

    wenna puluwan machan. gewana ganata ne wahane labenne. ape rate loku ganan unata India wala Alto eka 2-3 laks. Celerio 4.50 laks max. unta ae ganata wahane hondhatama hondhai. FYI man danata use karanne Japan wahanyak.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    45,632
    11,392
    113
    Gotland
    මේකට බ්රෝකර්ලයි එක්තරා සෙට් එකක් විශේෂෙන් ඔවම පදින පප්පල (මරුටි අදහන සමාජයේ වෙනම සෙට් එකක් ඉන්නව ඒක උන්ගේ වයිබ් එක) හදපු මාර්කට් එකක් තමයි තියෙන්නේ. වාහනයක මුලිකව තියෙන්න ඕන ෆිචස් ටික වත් නෑ මම දන්න විදිහට emission, safety, features නැති නිසා ඉන්දියාවේ ටව්න් වල මේක පදින එක තහනම් කළා 2010 විතර කාලේ. ඊට පස්සේ මරුටි සමාගම මේ කාර් එක හදන එක නැවැත්තුවා හදපු අන්තිම මරුටියත් එව්වේ ලංකාවට කියනවනෙ.

    ටිකක් ඉංටකෝ

    මට නම් පේන්නේ මේක 80 ගණන් වල ආව ජපන් කාර් එකක් ටින්කරින් කරන්න සමහර කොටස් ගලවල තීන කාර් එකක් වගේ.
    දැනට මම එලවපු වාහන අතරින් මේක දෙවෙනි වෙන්නේ තිරෝද රථයට පමණි. මේ කියන්නේ ටොයෝටා KE20 තරම් පරණ ඒවා ද ඉසුසු එල්ෆ් පරණ ලොරි, ලෑන්ඩ් රෝවර් සිරිස් 1 ද ඇතුලුවයි.

    තෙල් කරනවා ඕක තමයි එකම වාසිය හැබැයි එකා දෙන්නා යද්දී. 4ක් බරට දාල ගියොත් තෙල් කරන්නේ නෑ එංජිම මදි.

    ඕකක් ගමු කියල එක පාරක් මහවලියක් ගියා ගෙදර
     

    The hood

    Active member
  • Jan 15, 2018
    158
    121
    43
    1983 දෙසැම්බර් 14 වෙනිදා තමයි ඒ වෙනකොට ඉන්දියාවේ අගමැති වෙලා හිටපු ඉන්දිරා ගාන්ධි පළවෙනි මරුටියේ යතුර හර්පාල් සිං කියන කෙනාට භාරදුන්නේ. ඒ මරුටියේ මිල වුණේ ඉන්දියානු රු. 48,000 යි. එන්ජිම 796cc. සිලිඩර් 3 යි. කාබරේටර්. බලය 5,000 rpm වලදී 39.5 bhp. හර්පාල් සිං තමන්ගේ ජීවිත කාලය පුරාම මේ කාර් එක කිසිම වෙනස්කමක් නොකර පාවිච්චි කළා කියලා 2015 දී හින්දුස්ථාන් ටයිම්ස් පත්තරේ වාර්තා කරලා තිබුණා.

    හර්පාල් සිං ට පළවෙනි මරුටියේ යතුර ලැබුණු අවස්ථාව


    ඉතාමත් පස්සේ කාලෙක හර්පාල් සිං පවුලේ අයත් එක්ක. මේ මරුටිය දිරා යමින් තියනවා කියලා 2015 දී ආරංචි වුණා. ඊට පස්සේ වෙච්ච දේ මම දන්නේ නෑ.



    2013 අන්තිම වගේ නිල වශයෙන් මරුටි නිෂ්පාදනය අවසන් කරන්න සමාගම තීරණය කරද්දී මරුටි මිලියන 2.8 ක් විතර විකිණිලා තිබුණා. ඒ කියන්නේ මරුටිය ඇත්තටම යාන්තං ඔලුව උස්සපු මිනිස්සු මිලියන ගාණකට පොයින්ට් ඒ එකේ ඉඳන් පොයින්ට් බී එකට යන්න විසඳුමක් හොයලා දුන්නා කියන එකයි. මරුටිය කියන්නේ පට්ට ගගහා පාවිච්චි කරන්න පුළුවන් කාර් එකක් බව කවුරුත් දන්නවා. ඒ නිසා මිනිස්සුන්ට මේ කාර් එක නඩත්තු කරන්න ලිංගික අවයව උගස් කරන්න වුණේ නැහැ. කාර් එක ගරාජ් එකේ තියලා පයින් යන්න වුණේ නැහැ. ස්ට්‍රයික් කරන එවුන්ගේ ගෙම්බර් බලන්න වුණේ නැහැ.

    ඒ නිසා මරුටිය ගැන මගේ හිතේ දැන් අපුලක් නැහැ...

    හැබැයි ඉතිං... මං මරුටියක් ගන්න එකකුත් නැහැ...

    ඒ වුණාට මම තාමත් අලුත් ඇල්ටෝ එකට වඩා පරණ මරුටියට ආසයි. එක පාරක් මට මරුටියක වේගේ ටෙස්ට් කරන්න ඕන වුණා. සාමාන්‍යයෙන් මම එළවන්නේ ක්ලැසික් කාර් එකක් නිසා, BMW සහ බෙන්ස් හැර අනික් බොහොමයක් වාහන වල වේගේ ටෙස්ට් කරන්න මම කරන්නේ මොරටුව සහ පානදුර අතර අලුත් පාරේදී ෂේප් එකේ අදාළ වාහනේ ඕවර්ටේක් කරන එකයි. මගේ බීට්ල් එක 1600 නිසා මට සෙල්ලමක් දෙකක් දාන්න පවර් එක තියනවා. ක්ලැසික් එකක් තමන්ගේ ලඩිය ඕවර්ටේක් කරනවා දැක්කම සාමාන්‍යයෙන් සල්ලි තිබුණට සංස්කෘතිය නැති බොහෝ දෙනෙකුට හිත ඇතුළේ චකබක ගාලා හීනමානෙ බොයිල් වෙන්න ගන්නවා. ඉතිං එතකොට මට බලාගන්න පුළුවන් මුන්ට මගේ බීට්ල් එක ඉස්සර කරන්න කොච්චර වෙලා යනවද කියලා (මේකේ පට්ටම ෆන් එක තියෙන්නේ ප්‍රියස් එකක් හෝ ඒ වගේ වෙන හයිබ්‍රිඩ් එකක් ඉස්සර කළාම. හයිබ්‍රිඩ් කාරයෝ ඉතිං තෙල් ඉතුරු කරන්න ජීවත් වෙන කට්ටියක් නේ. ඒ නිසා උන්ට මාව ඕවර්ටේක් කරන්නද, නැත්තං අර තෙල් කඳුල බේරගන්න ඕන නිසා හීන මානේ කොහෙ හරි දෙබොක්කාවක ගහගන්නවද කියලා හිතාගන්න බැරුව යනවා. මේක හැමෝටම අදාළ නැහැ. අවශ්‍ය නම් විතරක් තොප්පිය දාලා කන්නාඩියක් ඉස්සරහට ගිහින් පද්දලා බලන්න).

    ඉතිං මේ පාර මම කරපු වැඩේ කොරලවැල්ල හරියේදී මරුටියක් ඉස්සර කළා. කොහොමහරි එගොඩඋයන හන්දියේදී පොර මාව ඕවර්ටේක් කරගෙන, මිචෙල් ජොන්සන් ජේම්ස් ඇන්ඩර්සන් දිහා බලනවා වගේ බැල්මක් දාලා යන්න ගියා. මට ආයේ පොරව ඉස්සර කරන්න පුළුවන් වුණේ ප්‍රේමචන්ද්‍ර ෂෙඩ් එක හරියෙදී. ඒ කියන්නේ වාහනේ පවර් එක ලංකාවට ඕනෑවටත් වඩා ප්‍රමාණවත් කියන එකයි.



    බබාගේ ඇන්ජිම


    බොහොම සැහැල්ලු අර්ථයකින් ගත්තොත්, මරුටිය කියන්නේ ඉන්දියාවේ බීට්ල් එක. තව අවුරුදු තිහ හතළිහකින් ඉන්දියාව සහ චීනය ලෝකයේ වෙළඳපොළ කාලා වැමෑරුවට පස්සේ, ඒ යුගේ ඉන්න කොල්ලෝ කෙල්ලෝ පරණ අටුකොරටු පෙරළ පෙරළා මරුටි හොයයි. එදාට අපේ පරපුරේ එවුන් ඒ කාලේ මරුටි වලින් වැඩ දාපු හැටි ගැන මෙලෝ ලැජ්ජාවක් නැතුව පොරටෝක් දෙයි.

    හැබැයි මට එකක් බුදු ෂුවර්. ඔය අයි ඩ්‍රයිව්, අයි සයිට්, අයි කිල් මයිසෙල්ෆ් කියකියා, ඉංග්‍රීසි හෝඩියේ අකුරු එක එක විදිහට පූට්ටු කරපු වැඩකෑලි එක්ක එන එක පපඩමක් වත් එදාට හොයාගන්න පුළුවන් වෙන එකක් නැහැ...

    ඒ නිසා මට අදටත් මරුටියක් දකිද්දී ඉඳහිට Chamillionaire ගේ කටහඬ ගාලු පාරේ සාම්බාරු වුණු ගෝසාවල් අස්සෙන් කීං හඬින් ඇහෙනවා...

    දේ සී මී රෝලින්, දේ හේටින්...

    http://aluthcar.blogspot.com/2016/07/blog-post_21.html
    තරිදු ශ්‍රි ලොකුගමගේ ගේ ලිපියක් නේ. බාගයක් කියවනකොට මතක් උනේ
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    4,813
    2,217
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    මට නම් පේන්නේ මේක 80 ගණන් වල ආව ජපන් කාර් එකක් ටින්කරින් කරන්න සමහර කොටස් ගලවල තීන කාර් එකක් වගේ.
    ow . 1979 Suzuki Alto eka base karan hadapu car ekak. mulin apu ewage godakma thibbe Japan parts. passe 100% Indian una. India automotive map eke thiyapu wahane. dan ithin outdated..
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    52,662
    18,274
    113
    Panadura
    ලයිසන් එක ගන්න පුරුදු උනේ මරුටියක
    ලයිසන් එක ගත්ත කාලේ ඉදන් අද වෙනකම් පදින්නේ ඇල්ටෝ කේ ටෙන් එකක්
    ජපන් වාහනයක් පැදලම නෑ මම
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    6,188
    9,528
    113
    අපේ රත්තරන් අය්යාට පින්සිද්ද වෙන්න ඉන්දියන් කසි කබල් ගන්නේ නෑ කියලම තමා හිතුවේ ඉන්දියන් එකේ එයා බෑග් වත් නෑ මගේ බඩියගේ එයා බෑග් එක ඉදන් තියනව අපරාදේ කියන්න බෑ 18ක් වගේ කරනවා ඒ සී දාල කදු යනකොට නම් 13-14ක් තමා කොලබ ඇතුලු ෆ්ලැට් පාරවල් වල ඒසී එක්ක 16ක් වගේ කරනවා කිසි පරශ්නයක් නෑ මාකට් නෑ කිවුවට ගත්ත ගානට වඩා වැඩියෙන් දෙන්නත් පුලුවන් සීන් එකක් තියෙන්නේ දුනු නෑ සස්පෙන්ශන් එන්නේ ලගදී සෙකියුරිටි සිස්ටෙම් එකකුත් දැම්මා සෙන්ටර් ලොක් නිසා පාටස් නම් අකුරන කුරුනෑගල ඕන තරම් තියනවා
    දැන් හැබැයි රත්තරං අයියා කියනවා පරණ ජපන් ලඩි ගන්නවට වඩා හොදයි ඇල්ටො එකක් ගන්න කියලා 😂
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    18,762
    3
    97,986
    113
    Gampaha
    මේකට බ්රෝකර්ලයි එක්තරා සෙට් එකක් විශේෂෙන් ඔවම පදින පප්පල (මරුටි අදහන සමාජයේ වෙනම සෙට් එකක් ඉන්නව ඒක උන්ගේ වයිබ් එක) හදපු මාර්කට් එකක් තමයි තියෙන්නේ. වාහනයක මුලිකව තියෙන්න ඕන ෆිචස් ටික වත් නෑ මම දන්න විදිහට emission, safety, features නැති නිසා ඉන්දියාවේ ටව්න් වල මේක පදින එක තහනම් කළා 2010 විතර කාලේ. ඊට පස්සේ මරුටි සමාගම මේ කාර් එක හදන එක නැවැත්තුවා හදපු අන්තිම මරුටියත් එව්වේ ලංකාවට කියනවනෙ.

    ටිකක් ඉංටකෝ

    මට නම් පේන්නේ මේක 80 ගණන් වල ආව ජපන් කාර් එකක් ටින්කරින් කරන්න සමහර කොටස් ගලවල තීන කාර් එකක් වගේ.
    දැනට මම එලවපු වාහන අතරින් මේක දෙවෙනි වෙන්නේ තිරෝද රථයට පමණි. මේ කියන්නේ ටොයෝටා KE20 තරම් පරණ ඒවා ද ඉසුසු එල්ෆ් පරණ ලොරි, ලෑන්ඩ් රෝවර් සිරිස් 1 ද ඇතුලුවයි.

    තෙල් කරනවා ඕක තමයි එකම වාසිය හැබැයි එකා දෙන්නා යද්දී. 4ක් බරට දාල ගියොත් තෙල් කරන්නේ නෑ එංජිම මදි.

    ඕකක් ගමු කියල එක පාරක් මහවලියක් ගියා ගෙදර
    👍👍
    තරිදු ශ්‍රි ලොකුගමගේ ගේ ලිපියක් නේ. බාගයක් කියවනකොට මතක් උනේ
    :yes: :yes:
    ow . 1979 Suzuki Alto eka base karan hadapu car ekak. mulin apu ewage godakma thibbe Japan parts. passe 100% Indian una. India automotive map eke thiyapu wahane. dan ithin outdated..
    👍👍
    ලයිසන් එක ගන්න පුරුදු උනේ මරුටියක
    ලයිසන් එක ගත්ත කාලේ ඉදන් අද වෙනකම් පදින්නේ ඇල්ටෝ කේ ටෙන් එකක්
    ජපන් වාහනයක් පැදලම නෑ මම
    ඇල්ටො එකනං අවුලක් නෑ මචං...
    මරුටියනං මොන අහේතුවකට මාකට් වෙච්ච වාහනයක්ද මංද....
    දැන් හැබැයි රත්තරං අයියා කියනවා පරණ ජපන් ලඩි ගන්නවට වඩා හොදයි ඇල්ටො එකක් ගන්න කියලා 😂
    කාලානුරූපීව වෙනස් වෙච්ච අදහස්....😊
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    18,020
    1
    87,657
    113
    94
    හෝමාගම
    මරුටි බම්ප්
    ලයිසන් එක ගන්න පුරුදු උනේ මරුටියක
    ලයිසන් එක ගත්ත කාලේ ඉදන් අද වෙනකම් පදින්නේ ඇල්ටෝ කේ ටෙන් එකක්
    ජපන් වාහනයක් පැදලම නෑ මම

    හයිලක්ස් එකක් ගනින්, පරන front සොලිඩ් ඇක්සල් එකක් 1985-1996
    උබ ජීවිතෙට කාර් පදින්නෙ නෑ ආයෙ
     

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    6,107
    12,776
    113
    Miami
    ඔව් ඔව්


    මන් අදහස් කරෙ මේක
    LN46/LN106
    මෙච්චරනෙ ලන්කාවට ආවෙ 4wd front solid axle
    46 106 කොහොමත් සොලිඩ් ඇක්සල් තමා ආවෙ බං. 107 තමා independent sus ආවෙ. ඊට කලින් මොඩ්ල් එකේ 4runner එකට විතරයි independent sus ආවෙ.
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    2,079
    3,047
    113
    Mind Palace
    මම ඉන්දියන් වාහන වලින් ඇල්ටො පැදල තිබුනට මරුටියක් පදින්න අවස්වතාවක් හම්බ උනේ ඊයෙ.

    අපේ නෑදෑ කෙනෙකුගෙ වාහනේ drive shaft, cv සවුත්තු වෙලා තිබිල අපේ ගෙදර ගෙනල්ල මමත් සප් එකක් දීල වාහනේ හැදුව.
    "H" නම්බර් වාහනයක්. ලක්ශ 8.5කට අරන් ඇක්සල් වලටත් එක්ක සේරම රෙපෙයාර් වලට 85000 ක් විතර වියදම් කරල තිබුණ (බඩු වලට විතරක්). ඉදිරියට එන්න තිබුන වැඩ විදිහට චෙක් එන්ජින් ලයිට් හිටි ගමන් පත්තු වෙන එකයි. පොඩි දිරුම් ටිකකුයි තිබුණ.

    රෙපෙයාර් ගැන නිකං දැනගැනීමට දැම්මට ඔය වයසෙ ඉන්දියන් වාහනේකට ලෙඩ එන එක අවුලක් නෑ කියමුකො. හැබැයි ස්පෙයා පාට්ස් වල කියන තරම් ලොකු ලාභයක් මම දකින්නෙ නෑ. ජපං වාහන වල ගණං එක්ක බැලුවම සේම් ප්‍රයිස් වගේ කියල හිතෙන්නෙ.

    ඊයෙ තමයි වාහනේ හරියට එලවන්න අවස්ථාවක් හම්බ උනේ.
    නැගල ඉඳගත්ත ගමන් 'මොන කරුමයක්ද' කියල හිතුන.
    එහා පැත්තෙ එකා එක්ක බස්එකේ එකම ශීට් එකේ ඉන්නව වගේ හැඟීමක් තමයි මුලින්ම ආවෙ.
    සෑහෙන දඟලල ශීට් එජස් කරන කෑලි හොයාගෙන, කොයි අතට එජස් කලත්. හරියට ශීට් එක එජා ගන්න බැරිඋණා. ඒකටත් සෙඩාන්ම එලවල පුරුදුවෙලා හින්ද මගේ අවුලක් වෙන්න ඇති කියල හිත හදාගත්ත කියමුකෝ.

    සයිඩ් මිරර් වලින් බලන් රැවුල කැපුවොත් කන හෝ කට කැපෙනවමයි. එලවන එකා රිවස් කරන්නෙත් ඔටුව වගේ බෙල්ල දාගෙන. ඔය වීදුරු කෑලි වල අවුල්නං හදාගන්න බැරියැ ඒක හින්ද ඒකත් ලොකු ගැටලුවක් නෑ කියමුකෝ.

    දැන් වාහනේ පාරට දානව. "කෝ යකෝ මේකෙ පවර් ස්ටියරින්. 2003 ආපු පවර් නැති වාහනයක් ...?? " (K නම්බර් වලටත් පවර් නෑ), අනික මම පවර් නැති වාහන ඕන තරං එලවල තියෙනව ඒත් මේ පොඩි වාහනේ තරං අමාරු උනේ නෑ...

    ඔන්න දැන් වාහනේ අරං යනව. "යකෝ මේකෙ බ්‍රේක් වදින්නෙ නෑ" servo brake නැති හින්ද පැඩ්ල් එක කකුල් දෙකෙන්ම පාගගෙන ස්ටීරියන් වීල් බදාගෙන හිටගන්න ඕනෙ බ්‍රේක් වදින්න.

    සතුටුවෙන්න පුලුවන් කාරනේකට තිබුනෙ හොඳට AC තිබුණ එකයි, efi එන්ජිමයි විතරයි. AC on කරන් යනකොට නාහෙ කඩන් යන්න ආපු පෙට්‍රල් ගඳත් එක්ක ඒ සතුටත් තිබුණෙ ටික වෙලාවයි.

    1980 ගනං වල ආපු ජපං වාහන වල තිබුන power option, servo brake වගේ බේසික් option මෙච්චර අලුත් ඉන්දියන් මරුටියක එන්නෙ නෑ. පෙට්‍රල් හොඳට කරනව කියල විතරක් වාහනයක තත්වය මනින්න බෑ.
    1980 ගනන් වල් ආව DX wagon එකේ power නැති වෙලත් කිසි අව්ලක් නැතුව තනි අතින් කපන්න පුලුවන්
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    4,813
    2,217
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    ඕක මං දන්න විදියට ඉන්දියාවෙත් සමහර පලාත් වල විකිනීම තහනම් කලා නේද?? 🤔
    BS III/IV (Bharat stage) emission standard awama main cities wala sell karana eka nawaththuwa. gam palath wala thama dan thibboth thiyenne