මලයාලම් ෆිල්ම් බලන උන් කවුද ඉන්නෙ

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,845
    39,854
    113
    Homagama
    bump

    Drishyam 2 beluwa mula tika epa una balan inna giyahama kattiyama hodai kiyana nisa beluwe anthimta patta kathawa kiyaddi :cool:
    ද්‍රිෂම් 2 හැදුවේ අපරාදේ. මාත් කැමති නැ.

    ද්‍රිෂම් 1 හොදටම කරපු ෆිල්ම් එකක්. එකෙ එන්ඩන් එක එහෙමම තිබ්බනම් ඉවරයි.

    ⁣පට්ට ෆිල්ම් වලට සික්වල් ගහන්න ගියාම දෙවැනි එක අනාගන්නවි.
     

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,534
    10,382
    113
    Kaithi බලන්න ඕන. අනිත් ටික නම් ඉතින් කියන්න වදන් නෑ. වෙට්‍රිමාරන්ගෙ ෆිල්ම්ස් වල කොහොමත් අමුතුම ලල් එකක් තියෙනවා. මියුසික් එහෙමත් පට්ට. Dhuruvangal Pathinaaru කියල ෆිල්ම් එකක් තියෙනවා ඒකත් බලන්න.
    Machn Hridayam kiyala malayalam film ekak thiyanava ekath balapan...link , sub one nm pm ekak gahapn mata
     

    Lokka Bro

    Well-known member
  • Aug 18, 2020
    1,412
    2,514
    113
    Loading...
    elakiri.com
    Me tika balala api kathakaramu
    Trance (Meka Mulin Balanna)
    Home
    Joseph
    Kumbalangi Nights
    Android Kunjappan Version 5.25
    K.D
    Biriyani
    Forensic
    Jallikattu
    The Priest
    Ayyappanum Koshiyum
    Kala
    Minnal Murali
    Charlie
    Malik
    Joji
    Kaanekkaane
    Licifer
    Biriyani නම් අම්මෝහ්.සුපිරි ස්ටෝරි එකක්
     

    Lokka Baba

    Well-known member
  • May 11, 2014
    3,366
    888
    113
    මගේ කාමරේ
    meanwhile Physics - left the chat👋
    ඒ ඉස්සර බන්
    drama, thriller type movie වල plot හොදයි
    ගොඩක් streaming services වලින් ගද්දි හොදට බලල් ගන්නේ උන්

    සල්ලී බලගෙන ගහන එවගෙ නම් ත්මාත් ගොබ්බ වලි සින් තියනවා
     

    naveenr

    Well-known member
  • Apr 17, 2017
    1,653
    1,781
    113
    Hridayam බලුවා. සුපිරියක්. Campus කාලෙ මතක් උනා. හැබැයි ටිකක් දිග වැඩී
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,592
    100,803
    113


    චරන එකේ ඊයේ ගියා. Peo TV එකේ තාම බලන්න පුලුවන් .


    Thanneermathan Dinangal (2019) Aka Thanneer Mathan Dhinangal Sinhala Subtitles | පාසල් ප්‍රෙමයේ ආලයෙන් වෑහේ [සිංහල උපසිරැසි]



    ජීවිතයේ අතීත මතක සැමරුම් පෝළිමට ආවර්ජනය කරද්දී හැමෝගෙම හිත් මුලින්ම නැවතෙන්නේ ‘ඉස්කෝලේ ගේට්ටුව ගාව.
    ප්‍රේමය, මිත්‍රත්වය, විනෝදය, ආදරය…
    පාසල් කාලේ කියන්නෙම පිස්සුවක්
    මතක් කරනකොටත් පිස්සු හැදෙන ආදරණීය පිස්සුවක්!
    ආයෙමත් ඉස්කෝලේට ගිහින් වටේ සෙට් එක එක්කහු කරගෙන පිස්සු නටන්න ලැබුණා නම් කියලා හිතුණු වාර අනන්තද?
    ඒ අතීතයේ තමයි අපේ ජීවිතයේ ලස්සනම පාට තැවරිලා තියන්නේ.
    ප්‍රශ්න මැද මිරිකිලා ඉන්න හැම මොහොතකම,
    වේදනාවකින් දුකකින් හදවත පෙලෙන හැම තත්පරයකම,
    අපේ මූණට හිනාවක් ගේන්නේ පාසල් අතීතයේ සුන්දර මගෝඩි වැඩක්…
    අපි තනියම හිනාවෙනවා-තනියම ලැජ්ජා වෙනවා
    ඒ ලස්සන ලෝකෙට තත්පර ගාණකට හරි ආපහු දුවලා යන්න ඇත්නම් කියලා ලතවෙනවා
    ඔව්, හැම මිනිහෙක්ම එහෙමයි!
    තමන්ගේ ඉස්කෝලේ කාලෙට පණටත් වඩා ආදරෙයි…
    මතක තියාගන්න,
    පණ ගැහෙන මනුස්ස ජීවිතයේ ලස්සනම කාලේ, ඉස්කෝලේ කාලේ…
    මේ ඔයාව ආපහු මගෝඩි ඉස්කෝලේ කාලෙට ගෙනියන වෙලාවයි!
    ලිපිය කියවන්න පටන් ගත්තු ඔබට මේ සිනමාපටය ගැන කිසිම අදහසක් නොතියෙන්න පුලුවන්. මීට කලින් නමවත් අහලා නොතියෙන්න ඇති. බාගවිට, චිත්‍රපටය බලන්න කිසිම ආසාවක්වත් නොතියෙන්නත් පුලුවන්. නමුත් මේ ලිපිය කියවලා අවසන් කරන්න. ඒ ඉල්ලීමක්! මොකද, ඔයා මිස් කරගන්න යන්නේ ජීවිතයේ බලපු සුන්දරම සිනමාපටයක්… අන්තිම හරියට යනකොට අදහස සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් වෙලා තියේවි.
    බොහෝ දෙනෙක් නොදන්නවා වුණාට මේ චිත්‍රපටය ඩිජිටල් රිලීස් වෙනකන් පිස්සුවෙන් වගේ බලාගෙන හිටපු මිනිස්සු සියගාණක් අපේ රටේ ඉන්නවා. කේරළයෙන් ආපු ආරංචිවලට පිස්සු වැටිලා, තවත් ඇබ්බැහියකට මුල පුරන්න ඔවුන් මාස ගාණක් තිස්සේ ආදරයෙන් දතකට මැදගෙන හිටියා. වාසනාවකට දෝ මන් අයිති වෙන්නෙත් ඒ ගොඩට! උන් දන්නවා මේ මලයාලමේ රඟේ!! චිත්‍රපටියේ පිටපත් එළියට ආවේ ගිය වසරේ වුණත් ඉංග්‍රීසි උපසිරැසියක් නොතිබුණු නිසා සබ ගේන්න බැරිව ලත වෙවී හිටියේ. අන්න එතනදි තමයි මුහුණුපොතෙන් මුණ ගැහුණු අපේ කේරළ මිත්‍රයෙක් උපසිරැසියක් නිර්මාණය කළේ. ඉතින් ඒ වෙනුවෙන් නොදුටු මිත්‍රයා Gokul Dinesh ටත් ස්තූතිවන්ත වෙන්න ඕනේ. ඒ කතාවලින් වැඩක් නැහැ. දන්න නොදන්න හැමෝම වෙනුවෙන් ‘අ’යන්නේ ඉඳන්ම පටන් ගන්නම්කෝ එහෙනම්, කතන්දරේ…

    ඩිජිටල් රිලීස් එකක් කවදා එයිද…කවදා එයිද කිය කිය බලන් හිටපු ප්‍රේක්ෂකයන්ව මෙහෙම දිග ලිපියකින් රස්තියාදු කරන එක අපරාධයක්. ඒත් හොඳම හරිය තියන්නේ දැනුයි. මේ යකා තියාගෙන ගුණ කතනය කළාට මෙලෝ රහක් නැති ගොබ්බ චිත්‍රපටියක් කියලා හිතෙනවද?
    ලිපියට ආස හිතිලා ඩේටා පුච්චගෙන ෆිල්ම් බෑවට බැලුවට පස්සේ ලිපිය ලියපු එකාව මරාගෙන කන්න හිතුණ අත්දැකීම් තියෙනවා නේද?
    බය වෙන්න එපා! Thanneer mathan Dinangal කියන්නෙත් එහෙම ලොන්ත පුස් පිච්චර් කෑල්ලක් කියලා හිතෙනවා නම් ඔයාට ගොඩක් වැරදිලා. පහළින් තියන්නේ ඔයාට වැරදුණු බවට සාක්ෂි!
    Comedy | Romance වර්ගීකරණයට අයත්ව පසුගිය ජූලි 26 වෙනිදා කේරළයේ ඉතා සීමිත සිනමාශාලා කිහිපයක පමණක් තිරගත වීම ඇරඹුණු Thanneer mathan Dinangal සිනමාපටය වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම, හද්ද ලෝ-බජට් චිත්‍රපටියක්. පසු නිෂ්පාදන හා ප්‍රචාරණ වියදම්ද ඇතුළු සමස්ත වියදම ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි එකහමාරක් වැනි ඉතා අවම පිරිවැයකින් නිමැවුණු මෙය කවුරුත් නොහිතපු විදිහට එකපාරටම මලයාලම් බොක්ස්-ඔෆීසිය දෙවනත් කරන්න පටන් අරගෙන අන්තිමට නැවතුණේ ඉන්දියානු කෝටි 50කට අධික හීනෙන්වත් හිතපු නැති කඩයිමක් පන්නලා! තම 05වන දිනයේදී කේරළය තුළ පමණක් කෝටි 5.5ක ආදායමකට ළඟා වී Blockbuster ලේබලය සමඟින්, අති සාර්ථක ආරම්භයක් ලබා ගත්තා වූ මෙය ප්‍රාන්තීය ආදායම් වාර්තා කීපයක් අලුත් කරන්න පවා සමත් වුණා.
    – එදා මෙදාතුර ඉන්දියානු සිනමා ඉතිහාසයේ මලයාලම් සිනමාපටයක් ලැබූ දහඅටවන වැඩිම ආදායම
    – 2019 වසරේදී තෙවන වැඩිම ආදායම හිමිකර ගත් මලයාලම් සිනමාපටය
    – එම වසරේදීම Overseas ආදායමින් තෙවන වැඩිම මලයාලම් සිනමාපටය
    – මෑතකාලීන කේරළ ලෝ-බජට් සිනමාපටයක් ලැබූ අතිශය වැඩිම ආදායම
    – මෙතෙක් කේරළ ඉතිහාසයේ ගල්ෆ් (GCC) කලාපීය 04 වන වැඩිම ආදායම සහිත මලයාලම් සිනමාපටය
    එම සාර්ථකත්වය නිසාම ගල්ෆ් කලාපය තුළත් කෝටි 12+කට අධික ආදායමක් රැස් කරගන්න හැකි වෙලා තියෙනවා. 25වන දිනය වන විට ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 30 සීමාවට ළඟා වූ අතර 45වන දිනය පසු කළේ ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 50 සීමාව ද පසු කරමිනි. මේ ජනප්‍රියත්වය කෙතරම්ද කියනවා නම්, ගල්ෆ් කලාපීය ආදායමින් වර්තමාන දෙමළ සිනමාවේ සුපිරිතම තාරකාව අජිත් කුමාර්ගේ NerKonda Paarvai සිනමාපටය පවා දෙවන ස්ථානයට ඇද දමන්න මේ ලෝ-බජට් මලයාලම් චිත්‍රපටයට හැකියාව ලැබුණා. වියදමට සාපේක්ෂව මෑතකාලීන වැඩිම profitable දකුණු ඉන්දියානු සිනමාපටය වූයේත් මෙයමයි. මෙහි බලපෑම නිසාම ටොවිනෝ තෝමස්ගේ අතිශය බලාපොරොත්තු සහගත Kalki සිනමාපටයට පවා උරුම වුණේ දරුණු පරාජයක්! Margam Kali, Ambili, Porinju Mariyam Jose වැනි සමකාලීන ප්‍රාන්ත චිත්‍රපටයන්ට උරුම වුණෙත් ඒ සෙතේමයි. පහුගිය දවස්වල කේරළය පුරා ඇතිවුණු ගංවතුර තත්වය නොතිබෙන්න මීටත් වඩා අතිශය ඉහළ ආදායමකට යමින් මම්මුතිගේ වැඩිම ආදායම්ලාභී Madhura Raja චිත්‍රපටයට බොහෝ ආසන්න වෙන්නත් ඉඩකඩ තිබුණා.
    කෝටි 1.65කින් නිමැවී….
    වියදම මෙන් 40x ගුණයකටත් වඩා වැඩි ආදායමක් ලබමින්…
    වසරේ තෙවන වැඩිම ආදායම ලද මලයාලම් සිනමාපටය ලෙස අබිසෙස් ගැන් වී
    රජ ගමනේ තිරගත වූ Thanneer mathan Dinangal සිනමාපටය එදාමෙදා’තුර කේරළ සිනමා ඉතිහාසයේ නොමැකෙන සංදිස්ථානයක් විදිහට හැඳින්වුව ද වරදක් නැහැ.
    8.8ක් වැනි අතිශය ඉහළ අගයකට IMDb මීටරය කරකවන්න ගමන්
    97% Google පරිශීලක මනාපයක් හා 96% Facebook පරිශීලක මනාපයකට
    උරුමකම් කියමින් අපව බොහෝ කාලෙකින් විඳිය හැකි සුන්දරතම ආදරයකට රැගෙන යන්නා වූ මෙම සොඳුරු සිනමා සිත්තම ලාංකේය සිනමා රසික රසිකාවියන් අතරේ ද නවතම උන්මාදගත පුරාවෘත්තයක් වනවා, නොඅනුමානයි.
    
    මේ චිත්‍රපටියේ පෝස්ටරයක් දැක්කත් හැමෝටම පේන දෙයක් තමයි, එච්චර තාරකා ගුණයක් නැති කාස්ට් එකක් තමා දකින්න තියන්නේ. Vineeth Sreenivasaට රංගනයෙන් යම් තරමක ජනප්‍රියත්වයක් තිබුණට, මිනිහත් මේ ආසන්න කාල සීමාවෙදි මිනිස්සු අතරට ආවේ නෑනේ. අනික කේරළයේ අනිත් නලුවන්ට සාපේක්ෂව විනීත් එච්චරම ප්‍රබල නලුවෙකුත් නෙමෙයි. එහෙනම් කොහොමද දෙයියනේ, වියදම වගේ තිස්පස් ගුණයකටත් වැඩි ආදායමක් හොයාගත්තේ? මේ හැමදෙයකටම මුල තාම අවුරුදු දහඅටවත් පැනලා නැති කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි කියලා කිව්වොත් විශ්වාස කරනවද??
    2019 වසරේ පළවෙනිම මලයාලම් බ්ලොක්බස්ටරය, Kumbalangi Nights හි ෆ්‍රැන්කිගේ චරිතය පණ පොවපු පොඩි කොල්ලා මැතිව් තෝමස්! Thanneer mathan Dinangal කියන්නේ මැතිව්ගේ දෙවෙනි චිත්‍රපටයයි. පළවෙනි ෆිලුමත් 50+ Cr දෙවෙනි ෆිලුමත් 50+ Cr තුන්වෙනි ෆිලුමත් 50+cr මිනිහා ක්ෂේත්‍රයට ඇවිත් තියන්නේ නියම නාඩියක් අල්ලගෙන. ඔහු ජේසන්ගේ චරිතයට රංගනයෙන් දායක වෙද්දී චිත්‍රපටියේ අනෙක් ප්‍රධාන චරිතයට පණ පොවන්නේ Anaswara Rajan. බොරු බයිලා නැතිව කියනවා නම්, මේ ලෝ බජට් චිත්‍රපටිය හීනෙන්වත් හිතපු නැති තරම් ඉහළට ඔසවා තබන්න වැඩිපුරම දායකත්වය දුන්නෙත් මේ හිච්චි කෙල්ලමයි! ඇයගේ තෙවන සිනමා රංගනය… හැබැයි දැනටමත් ඉන්දියාවෙන් බාගයකගේ අලුත්ම Crush එක වෙලා. චිත්‍රපටය බලලා ඉවර වුණාම තමුන්නාස්සේලාටත් වෙන්නේ ඒ සෙතේමයි. කියුට් ගතියටයි ඒ හිනාවටයි කාටද දෙයියනේ හිත යන්නේ නැත්තේ? මෑතකදි ආපු Oru Adaar Love හි ඇස් ගහන කෙල්ල වගේ නෙමෙයි. මෙයා රඟපාන්නත් දන්නවා හොඳේ. අන්තර්ජාලයේ සඳහන් වෙලා තිබුණු ආකාරයට දැනටම තවත් චිත්‍රපට හයකට ආසන්න සංඛ්‍යාවකට ආරාධනා ලැබිලලු.
    එතකොට අපේ ඩිරෙක්ටර් උන්නැහේ. නමින් ගිරිෂ්. තිර පිටපත් රචනයත් මොහුමයි. ගිය අවුරුද්දේ Mookuthi නමින් කරපු ෂෝට් ෆිල්ම් එකකට පස්සේ කෙලින්ම බැහැලා තියන්නේ මේ වැඩේට.

    බලපු පට්ටම ෆිල්ම් එකක්
     

    Albert Appuhami

    Well-known member
  • Dec 10, 2020
    560
    770
    93
    malayalam kiyanne pissuwak.. math balanawa..

    1646936469020.png

    ------ Post added on Mar 10, 2022 at 11:51 PM
     
    • Love
    Reactions: menaka60